יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:24

"שינה לבד לילה לפני משחק? לא רוצה להתייחס"

זהבי חשף ששוחח עם ראשי הנבחרת ובקשתו היחידה, לינה לבד לילה לפני משחק, סורבה. בפודקאסט "שיחת היום" חזן טען שזה לא נאמר לו אך כעת התשובה ברורה

|
אלון חזן (חגי מיכאלי)
אלון חזן (חגי מיכאלי)

ערן זהבי הודיע היום (שני) בפוסט באינסטגרם על כך שקיים אתמול שיחה עם ראשי נבחרת ישראל בנוגע לחזרה שלו למדים הלאומיים ונענה לדרישותיהם לחלוק חדר עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרת, אך העובדה שהבקשה היחידה שלו, לישון לבד בלילה שלפני משחק, נענתה בסירוב – הביאה לכך שהוא לא ישוב לנבחרת של אלון חזן ויוסי בניון.

כזכור, המאמן הלאומי חזן התארח לאחרונה בפודקאסט “שיחת היום” של ONE, שם נשאל מדוע הם לא מגשרים על הפערים עם חלוץ מכבי תל אביב, לאחר שזה הבהיר כבר שאין לו בעיה לאורך כל ההתכנסות להיות בחדר עם עוד מישהו, אבל לילה לפני המשחק חשובה לו השינה לבד. על כך ענה חזן: “ ”אני לא נכנס לשיחות של שני אנשים אחרים, מה שלא נאמר לי או לאנשים אחרים בנבחרת ולכן אני לא רוצה להתייחס לזה”.

אז נראה שבסופו של דבר, בקשתו של מספר 7 הגיעה גם לאוזניו של חזן, אך נענתה בכל זאת בשלילה. זהבי כתב בפוסט שפרסם: “אתמול בבוקר קיימתי שיחה עם ראשי נבחרת ישראל בנוגע לחזרה שלי למדים הלאומיים. הסכמתי לדרישותיהם לחלוק חדר עם שחקן נוסף בכל התכנסות של הנבחרת כשהבקשה היחידה שלי הייתה לישון לבד בלילה שלפני משחק במטרה להתכונן כהרגלי כבר שנים רבות במקצוענות שסיגלתי לי וזאת לטובתי ולטובת הנבחרת. לצערי שוב נעניתי בשלילה צורמת! 


"אני מאחל בהצלחה לנבחרת ולחבריי שם. צר לי שדחקו אותי החוצה מנבחרת שהייתה עבורי הכל במשך כל כך הרבה שנים. ההמנון שמתנגן והקהל הנפלא שהתרגש איתי עם כל שער שכבשתי יחסרו לי מאוד. תודה ענקית על הזכות להתרגש ולרגש אתכם".

ערן זהבי (רדאד ג'בארה)ערן זהבי (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */