יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:14

מעל כולם: מסי זכה בפרס 'דה בסט' של פיפ"א

בגיל 35 ואחרי שסחף את ארגנטינה לזכייה במונדיאל, הפרעוש הקדים את אמבפה וזכה בתואר: "הזכייה בגביע העולם הייתה הדבר הכי טוב שקרה בקריירה שלי"

|
ליאו מסי עם תואר כדורגלן השנה של פיפ
ליאו מסי עם תואר כדורגלן השנה של פיפ"א (רויטרס)

גם בגיל 35 ואחרי שלא מעט כבר הספידו אותו וטענו שלא יחזור להיות כפי שהיה, ליאו מסי עדיין מעל כולם. הערב (שני), הפרעוש עשה זאת שוב וזכה בפעם השנייה בקריירה בתואר ‘דה בסט’, שחקן השנה של פיפ”א. בכך, מסי השתווה לכריסטיאנו רונאלדו ורוברט לבנדובסקי כשיאן הזכיות בפרס שהחל ב-2016. 

לאחר הזכייה אמר מסי: “אי אפשר להיות יותר שמח ממני. תענוג לחזור להיות כאן, להיות עם בנזמה (במעמד) למרות שהוא לא פה, להיות עם קיליאן (אמבפה) שהייתה לשניהם שנה נהדרת. זה כבוד לחזור להיות בגאלה הזו. אני רוצה להודות לחבריי. היום אנחנו כאן, אני, סקאלוני ואל דיבו (מרטינס), ואנחנו הנציגות שלהם. זה חלק מהם וזו הוקרה לכל הקבוצה על מה שעשינו”.

עוד הוסיף קפטן נבחרת ארגנטינה הנרגש: “השנה הזו הייתה מטורפת בשבילי. יכולתי להגשים את החלום שלי אחרי שנלחמתי כל כך הרבה, חיפשתי אותו כל כך הרבה, התעקשתי כל כך הרבה. זה חלום עבור כל שחקן ומעט מאוד יכולים להשיג אותו ואני יכול לקבל את זה. הזכייה בגביע העולם הייתה הדבר הכי טוב שקרה לקריירה שלי, תודה לאלוהים שעזר לי להשיג אותה אחרי כל כך הרבה שנים של ניסיונות”.

ליאו מסי עם תואר כדורגלן השנה של פיפ"א (רויטרס)ליאו מסי עם תואר כדורגלן השנה של פיפ"א (רויטרס)

“אני רוצה להודות למשפחה שלי ולתושבי ארגנטינה על כך שחיו את החודש המיוחד הזה כמו שחיינו, שיישאר בזיכרונותינו לכל החיים. אני שולח נשיקה לילדים שלי, שצופים, ויאללה, לכו לישון עכשיו”, חתם הפרעוש את דבריו והצחיק את הקהל”.

המונדיאל העצום של הארגנטינאי, שסחף את נבחרתו לזכייה ראשונה מאז שעשה זאת דייגו מראדונה אי שם במקסיקו ב-1986, גרם לו להקדים את קיליאן אמבפה וקארים בנזמה בקרב על התואר. מסי כזכור רשם טורניר יוצא דופן אותו סיים עם שבעה שערים, כשהוא נבחר לשחקן המצטיין אחרי תצוגות כדורגל מסחררות. 

ליאו מסי (רויטרס)ליאו מסי (רויטרס)

ומי שחשב שמסי ינוח על זרי הדפנה לאחר שהוריד את הקוף מהגב בדמות גביע העולם ארגנטינה, כדאי שיחשוב שוב. הפרעוש לא מתכוון לעצור והעונה הוא נראה פשוט פנטסטי במדי קבוצתו, פאריס סן ז’רמן, כשהוא כובש 12 שערים ומבשל עוד 12 ב-20 הופעות בליגה הצרפתית. 

ג'יאני אינפנטינו מעניק את התואר לליאו מסי (רויטרס)ג'יאני אינפנטינו מעניק את התואר לליאו מסי (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */