יום שני, 01.07.2024 שעה 19:18
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

איש הכדורגל: הכל היה בהסכמה וביוזמת התובעת

איש הכדורגל הבכיר, שאף קשור לקבוצה, הגיב בטענה להטרדה מינית וניסיון אונס. בכתב ההגנה אישר את הפגישה, אך טוען: "סיפור שקרי וכזב שנתפר בקפידה"

|
כדורגל אילוסטרציה (רויטרס)
כדורגל אילוסטרציה (רויטרס)

איש הכדורגל בעל תפקיד בכיר בכדורגל הישראלי דוחה בכל תוקף את טענות להטרדה מינית וניסיון לאונס כפי שהוגשה נגדו לאחרונה לבית המשפט. התביעה הוגשה על ידי בחורה שנתנה לטענתה לאותו בכיר, שקשור לקבוצת כדורגל, סיוע מקצועי שלא קשור לכדורגל. הטענה היא: "להטרדה מינית חמורה שביצע הנתבע בתובעת בשנת 2018, אשר פגעה וצילקה את נפשה של התובעת". בתביעה דרשה אותה בחורה פיצוי כספי מאותו איש עסקים.

בכתב ההגנה איש העסקים מודה שהשניים נפגשו ואף היה בין השניים מגע, אך טוען כי הכל נעשה בהסכמה: "הנתבע יטען שלעובדות הנטענות בכתב התביעה אין כל אחיזה במציאות. להבדיל מסיפורי הבדים המתוארים בכתב התביעה, הצדדים הינם שני אנשים בגירים אשר היו שותפים לפני מספר שנים למפגש רומנטי נקודתי בהסכמה מלאה. הצדדים המשיכו להיות בקשרים חברים-מקצועיים, כאשר התובעת פנתה לנתבע לא פעם בבקשה לנצל את קשריו באיתור נותני שירותים שונים עבורה".

עוד נטען בכתב ההגנה: "טענות התובעת כנגד הנתבע צצו יש מאין, באופן שאינו מפתיע כלל ועיקר, לאחר שהתובעת ובעלה הסתבכו בפרשיה פלילית, הוגש כנגדם כתב אישום בגין עבירות מרמה ואיומים, וככל הנראה הם (או התובעת בפני עצמה) נקלעו לקשיים כלכליים שהצריכו מציאת "פתרון מימון".בדמות הנתבע, איש עסקים מצליח ששמו הולך לפניו ויוחרב ככל שלא ייעתר לדרישותיה הסחטניות של התובעת".

עוד נטען בכתב ההגנה: "בהמשך לפגישות עסקיות בין הצדדים, קבעו הצדדים להיפגש בבית קפה, המצוי בקרבת מקום מגוריהם, וזאת בשעות אחר הצהריים. התובעת איחרה לבוא, אך מסרה לנתבע שהיא מעוניינת להיפגש עוד באותו היום, ולאחר שתמצא סידור מתאים לילדיה תגיע לדירתו. ואכן באותו הערב הגיעה התובעת לדירת הנתבע. השניים החלו משוחחים בנעימים בסלון הדירה. ככל שחלפו הדקות החלו העניינים להתלהט בין השניים, והם סרו יחדיו לחדר השינה שם נגעו האחד בשנייה נגיעות בעלות אופי רומנטי. הא ותו לא. הנתבע ידגיש שכל שאירע באותו הערב נעשה בהסכמתה, בשיתוף פעולה מלא מצדה ואף ביוזמתה של התובעת".

עוד טוען אותו בכיר בכדורגל: "בהמשך לאותו מפגש, המשיכו הצדדים לעמוד בקשר, כאשר התובעת פנתה לנתבע מעת לעת וביקשה את סיועו וקשריו באיתור נותני שירותים שונים להם נדרשה. קבלן אלומיניום, עוזרת בית. בין הצדדים אף הוחלפו מסרונים רבים והתובעת אף השאירה הודעות אצל מזכירתו של הנתבע, אשר תוכנם אינו תואם את טענות התובעת, בדיעבד”.

טענות אלו הועלו, לראשונה, רק לאחר שהוגש כנגד התובעת ובעלה הנוכחי, כתב אישום חמור ביותר, אשר במסגרתו מיוחסות לה עבירות פליליות חמורות שעניינן איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות כאדם אחר. כתב התביעה מציג סיפור שקרי וכוזב אשר נתפר בקפידה כדי לשמש כסות ולניסיון סחיטה פסול ונואל מצד התובעת. הנתבע דוחה בתוקף את הטענות ואת הסעדים הנטענים בכתב התביעה".

בכתב התביעה נגד אותו בכיר, כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE, נטען כי אותה בחורה פגשה פעמיים את אותו בכיר בענייני העבודה בהם היא ייעצה ובפגישה השלישית היא טוענת: "זמן קצר לאחר פנייתו של הנתבע, נערכה הפגישה הנוספת, שלישית במספר, אשר לבקשתו התקיימה בדירה פרטית. עם תחילת אותה הפגישה, אשר בניגוד לשתי הפגישות הקודמות נערכה ללא נוכחותם של אנשים נוספים, הציע הנתבע לתובעת משקה אלכוהולי, תוך שהוא מביע עניין בחייה האישיים, ומסיט את השיח מהנושאים המקצועיים שלשם נערכה אותה פגישה זו".

"התובעת, שכאמור הגיעה למפגש עם הנתבע על מנת לדון בנושאים מקצועיים גרידא, ולא שיערה בנפשה את אשר יבולע לה, סירבה בנימוס להצעתו למזיגת משקה אלכוהולי, וביקשה במקום זאת כוס מים, וכן ניסתה ככל שביכולתה למקד את השיח בסוגיות המקצועיות שעל הפרק".

עוד מגולל בתביעה: "בשלב זה, פנה הנתבע להביא לתובעת כוס מים. כשחזר עם כוס המים לתובעת, התיישב בסמוך אליה, וללא כל התראה מוקדמת או בחינת רצונה שלה, ניסה לנשק אותה בכפייה, תוך הפעלת כוח רב. התובעת ההמומה, נרתעה לאחור תוך שהיא עושה כל שביכולתה על מנת לחמוק מניסיונו לנשקה, אולם, לצערה, לא הצליחה להימלט מלפיתתו החזקה”.

עוד נכתב: “באותם רגעי האימה, זעקה התובעת כלפיו, באופן שלא משתמע לשתי פנים, כי הוא נדרש לחדול ממעשיו באופן מיידי. במקום להיעתר לתחינותיה של התובעת, ולחדול ממעשיו הנפשעים, בחר הנתבע לנצל את עליונותו הפיזית, ולעשות ככל שביכולתו על מנת לאנוס את התובעת, פשוטו כמשמעו".

בהמשך התביעה נטענים דברים קשים כלפי הנתבע: "הנתבע היה כה נחוש לבצע את זממו בתובעת, עד שהיא נאלצה לצעוק בפניו כי היא נמצאת בימי הווסת החודשיים, הכל על מנת לייצר הרתעה כלשהי על מנת שיפסיק עם מעשיו האיומים”.

“בשלב זה, בחר הנתבע לפשוט את מכנסיו, תוך שהוא מענג את עצמו אל מול התובעת המבועתת. באותה העת, התובעת ההלומה, קפאה במקומה, וזאת עד הגעתו של הנתבע לפורקן מיני. לאחר שסיים את זממו, התובעת נסה כל עוד נפשה בה מהדירה, תוך שהיא מנצלת את נוכחותו הרגעית של הנתבע בחדר השירותים. על עובדות אלו אין מחלוקת, הנתבע בעצמו מודה בדברים אלה בפני התובעת בהקלטה מתועדת".

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */