יום שני, 30.09.2024 שעה 22:20

"המקסיקני" מב"ש אלופת ישראל בכדורגל חמישיות

ניצחה בגמר את "החרדים" 0:4 ותייצג את ישראל בגמר אליפות העולם במיאמי. מחזיק תיק הספורט בראש העין, עומר רצון: "הטורניר מבטא את הערכים של העיר"

|
המקסיקני חוגגים (צביקה ברונשטיין)
המקסיקני חוגגים (צביקה ברונשטיין)

העיר ראש העין לבשה חג אמש כאשר גמר "הפיינל-פור" הארצי התארח במגרש הקטרגל המטופח שבעיר. יום הגמרים היה נקודת הקצה של אליפות ישראל בהשתתפות של קבוצות קט-רגל חמישיות מכל רחבי המדינה, שהתמודדו על הזכות לייצג את ישראל בגמר אליפות העולם 5V5 במיאמי, פלורידה ב-11-12 במארס 2023.

המשחקים שנשפטו ע"י השופט הבינ"ל לירן ליאני, החלו במשחק חצי הגמר הראשון בו הצליחה קבוצת "החרדים" מראש העין להפוך יתרון מוקדם 0:2 של עמידר לניצחון מרשים 2:4.

חצי הגמר השני, הפגיש את קבוצת "המקסיקני" מבאר שבע למשחק נגד "קמיקזה" המקומיים, במשחק חד צדדי שהסתיים בניצחון מהדהד של 3:11.

צפו במשחקי גמר הפיינל פור ליגת קטרגל 5V5

ההפסקה שבין משחקי חצי הגמר לגמר, הפגישה את כוכבי רשת ששיחקו תחת שמות של "היוטיוברים" בהובלת "זלאטן הישראלי" שכבש שלושער בניצחון 6:8 על הסקילרים.

במשחק הגמר הגדול, בקרב ראש בראש על הכרטיס לייצוג ישראל במיאמי, נפגשו "המקסיקני" בראשותו של המאמן גיא לאוטמן, נגד החרדים בראשותו של המאמן אביה אדמוני, למשחק מרתק שהסתיים בניצחונם של הדרומיים 0:4 מרשים.

לשחקן הטורניר נבחר השוער של המקסיקני מתן כהן שכבש 7 שערים לאורך הטורניר.מלך השערים של הטורניר עם 13 כיבושים היה אביעד דהן, ואת הגביע של האלופה הניף הקפטן ארז אוחיון

יום הגמר הגדול בראש העין (צביקה ברונשטיין)יום הגמר הגדול בראש העין (צביקה ברונשטיין)

ראש העיר שלום בן משה אמר לפני הענקת הגביע כי :"היה טורניר מרתק וספורטיבי, אני מבקש לברך את האורחים מבאר שבע על משחק מרהיב בטורניר שהפך למסורת בעירנו".

מחזיק תיק התרבות והספורט, עומר רצון, האחראי על הפקת הטורניר אמר: "אני גאה על כך  שהראש העין אירחה  בפעם השלישית  את מוקדמות טורניר 5v5 לקבוצות חובבניות. אנחנו שמים דגש רב על ספורט עממי ששם את הקהילה במרכז.

עומר רצון (יח"צ)עומר רצון (יח"צ)

“הטורניר האיכותי מבטא את כל מה שמייצג את הערכים של העיר הכוללים שאיפה למצוינות תוך קבלת פנים של מארחים לקבוצות מכל רחבי הארץ, ויוצרים חיבורים בין המשתתפים המגיעים מרקעים ומקומות שונים. אבקש להודות לכל מי שהגיע לעודד ולכל המשתתפים בהפקת האירוע שהיה חגיגה ספורטיבית של ממש"

אסור לפספס
נגןהאם קונדה הוא המתלבש הטוב בעולם הכדורגל?
האם קונדה הוא השחקן האופנתי ביותר בעולם?
נגןמעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
מעלים הילוך: זהבי מכפכף את אלעד מדמון
נגןטפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
טפשי ביותר: ספיד מבקש ממני פקיאו אגרוף
נגןחושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
חושפים הכל: הראיון הזוגי של מישל וטיבו
/* LAST / NEXT ROUNDs */