יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:58

ישראל חזרה לחיים: עוליאל ניצח את שטורמבחס

הישראלי הציג יכולת נפלאה ועם הגשות נהדרות גבר 1:6 ו-4:6. הנבחרת חזרה מפיגור 2:0 ל-2:2 במפגש הדייויס מול לטביה וההתמודדות תוכרע במשחק חמישי

|
ישי עוליאל (לילך וויס-רוזנברג)
ישי עוליאל (לילך וויס-רוזנברג)

שום דבר לא אבוד. לאחר שהנבחרת נקלעה לפיגור 2:0 אמש, דניאל צוקרמן ועידן לשם גברו היום (ראשון) על גולביס ואזולינס במשחק הזוגות וצימקו ל-2:1 בהתמודדות, לאחר מכן, עוליאל גבר 0:2 (1:6, 4:6) על רוברט שטורמבחס במשחק של להיות או לחדול והחזיר את הכחולים-לבנים ל-2:2 לחיים.

כבר במערכה הראשונה הישראלי הציג יכולת נהדרת ועלה ל-0:3 בדרך ל-1:6 מוחץ. במערכה השנייה הלטבי הצליח להגיב ואף שעלה ליתרון 3:4, עוליאל לא ויתר, השיג נקודת שבירה, גבר 4:6 והחזיר את ישראל לחיים.

כאמור, ישראל נקלעה לפיגור 2:0 לאחר היום הראשון שנגמר בהפסדים של לשם לאזולינס ושל צוקרמן לגולביס, אך מוקדם יותר היום השניים כיפרו במשחק הזוגות, גברו 0:2 (3:6, 3:6), עוליאל המשיך את היכולת וכפה משחק חמישי.

מערכה ראשונה: 1:6 לישי עוליאל

עוליאל פתח עם שני סרבים מושלמים וזכה במשחקון הראשון, הלטבי ניסה להגיב לאחר מכן עם הגשות נהדרות ועלה ל-30:40, אך עוליאל לא ויתר חזר לנקודת יתרון, שם ניצח ועלה ל-0:2. בסיומו של ראלי נהדר, הלטבי צימק ל-30:15 במשחקון השלישי, אך שוב עוליאל עם הגשות נהדרות לקח את המשחקון ועלה ל-0:3. טעות של הישראלי נתנה את הנקודה ללטבי שצימק ל-3:1. 

בתום משחקון עם הגשות נהדרות עוליאל עלה ל-1:4, הישראלי המשיך במשחק הגנה מצוין, זכה בנקודת שבירה ועלה ל-1:5. הלטבי שוב לא הצליח להגיב להגשות של הישראלי גם במשחקון שלאחר מכן ועוליאל לקח את המערכה הראשונה. 

מערכה שנייה: 4:6 לישי עוליאל

הישראלי זכה בנקודת שבירה גם במשחקון הראשון של המערכה השנייה ועלה ל-0:1, עוליאל המשיך עם ההגשות הנהדרות מהמערכה הראשונה ועלה ל-0:2 משכנע. הלטבי חזר לחיים לאחר מספר טעויות של היריב וצימק ל-2:1, לאחר שהצליח לענות להגשות של עוליאל, שטורמבחס זכה בנקודת שבירה והשווה ל-2:2. במשחקון שלאחר מכן, הלטבי שמר על ההגשות שלו, חזר לעניינים והפך ל-2:3.

עוליאל המשיך להגיש נהדר עלה ל-0:50, זכה בנקודה וחזר ל-3:3. שבירה נוספת של הישראלי, שניצל טעויות של שטורמבחס, החזירה לו את ההובלה – 3:4 לישראלי. סרב אדיר של הנציג בכחול-לבן העלה אותו ל-0:30, הוא המשיך עם ההגשות הנהדרות ועלה ל-3:5. הלטבי הצליח לשמור על ההגשות שלו במערכה שלאחר מכן וצימק ל-5:4. הלחץ דיבר אצל עוליאל והלטבי עלה ל-40:30, אך הישראלי בכל זאת שמר על ההגשות וניצח את המערכה 4:6.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */