יום שבת, 28.09.2024 שעה 16:16

פיפ"א פתחה בהליכים משמעתיים נגד ארגנטינה

הארגון שמנהל את הכדורגל העולמי פתח בחקירה נגד אלופת העולם בעקבות ההתנהגות של שחקניה לאחר הזכייה במונדיאל. אם תצא אשמה, תספוג קנס כספי בלבד

|
ליאו מסי מניף את גביע העולם (רויטרס)
ליאו מסי מניף את גביע העולם (רויטרס)

חדשות רעות לנבחרת ארגנטינה. פיפ”א הודיעה היום (שישי) באופן רשמי שנפתח הליך משמעתי על מנת לברר את פשר ההתנהגות של השחקנים בטקס הענקת גביע העולם בקטאר ואחריו. אותן תמונות וסרטונים של כוכבי האלביסלסטה לועגים לצרפתים הפכו במהירות לוויראליים בכל העולם.

מי שהכי בלט בהיבט הזה הוא השוער אמיליאנו מרטינס, שביצע תנועה מגונה כשקיבל את פרס שוער הטורניר, תועד לועג לאמבפה בסרטונים שהופצו מתוך חדר ההלבשה ואף החזיק בובת תינוק עם פרצופו של הכוכב הצרפתי במהלך החגיגות של ארגנטינה במדינה.

בהצהרה שלה, טענה פיפ”א שהאלביסלסטה עשויים להיות מואשמים במספר עבירות של התנהגות בלתי הולמת של שחקנים, התנהגות פוגענית והפרה של הפייר פליי. אם ארגנטינה תימצא אשמה, היא צפויה להיקנס בסכום כספי גבוה לפי מה שנטען בתקשורת האירופית.

התנועה המגונה של אמיליאנו מרטינס לאחר קבלת הפרס (רויטרס)התנועה המגונה של אמיליאנו מרטינס לאחר קבלת הפרס (רויטרס)

“ועדת המשמעת של פיפ”א פתחה בהליכים נגד ההתאחדות הארגנטינאית בין הפרות אפשריות של סעיפי התנהגות פוגענית והפרה של עקרונות המשחק ההוגן, כולל התנהגות לא נאותה של שחקנים ואנשי צוות, במהלך משחק גמר גביע העולם נגד צרפת”, נמסר מהארגון.

במהלך המונדיאל, נבחרת גרמניה נקנסה ב-10,000 פרנק שווייצרי בעקבות המחווה של השחקנים לפני המשחק נגד יפן וכיסוי הפה. הקנס הפוטנציאלי של ארגנטינה עלול להיות כפול מזה של המאנשאפט לפי מה שטוענים ב’אס’ הספרדי.

לפני 10 שנים: בארסה קובעת שיא היסטורי
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */