מערכת ONE
|
כריסטיאנו רונאלדו אמנם הפך לספורטאי המרוויח ביותר בעולם עם מעברו לאל נאסר ו-200 מיליון האירו שיקבל במסגרת חוזהו בערב הסעודית, אך נראה שבכל הקשור לחסויות וספונסרים – הפרעוש משאיר ל-CR7 אבק לאחר הזכייה במונדיאל.
מאז שהניף את גביע העולם ב-18 בדצמבר, חשבון האינסטגרם הרשמי של מסי, לו יש 414 מיליון עוקבים, קידם את בירה באדווייזר, את משחקי הווידאו Call of Duty ו-eFootball, משקה האנרגיה Gatorade, בורסת הקריפטו Bitget וחברת המשקפיים המלאכותיות Orcam.
על מנת לנצל ולרכוב על תהילת המונדיאל של מסי לאחר הזכייה בגביע הנכסף, הספונסרים שלו מעוניינים בפרסומות נוספות עם קפטן נבחרת ארגנטינה, שהרוויח יותר מ-9 מיליון ליש"ט עד כה מרגע הזכייה בגביע העולם. לעומת זאת, רונאלדו לא פרסם שותפות אחת בתשלום ל-528 מיליון עוקביו באינסטגרם מאז שפורטוגל הודחה ברבע גמר המונדיאל על ידי מרוקו ב-10 בדצמבר. בכך, המונדיאל העגום של כריסטיאנו עלול להשפיע על מעמדו כסלבריטאי האינסטגרם הרווחי ביותר, כשמסי מוכן לזנק מעליו.
בדירוג ‘עשירי האינסטגרם’ של הופר ב-2021, הכוכב הפורטוגלי ניצב בראש הרשימה כשהרוויח כ-2.4 מיליון דולר על פוסט ממומן. כידוע, מעבר לחוזהו באל נאסר – רונאלדו מרוויח הון מהספונסרים השונים שלו דוגמת נייקי, שמפו קליר, לואי ויטון, בורסת הביטקוין ‘Binance’ והאפליקציה ‘Livescore’.
מסי היה במקום השלישי ברשימה של הופר, כשהוא צבר 1.77 מיליון דולר לכל פוסט אינסטגרם ממותג, אבל הצלחתו במונדיאל מסייעת לו לצמצם את הפער מיריבו המושבע. כוכב פאריס סן ז'רמן מסי זוכה גם לגב כלכלי אדיר מאדידס, פפסיקו, ‘socios.com’, ‘Sorare’, ‘Byju's’ ולואי ויטון.