יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:44

יפעת כהן נגד חסון: תתבייש לך, צריך להתנצל

עורכת הדין ושחקנית הנבחרת לשעבר הגיבה לדברים של המועמד ליו"ר ההתאחדות נגד שמעון מימון: "אתה הצעת לו לקחת תפקיד וטענת שהוא איש מבוזבז"

|
אורן חסון (ראובן שוורץ)
אורן חסון (ראובן שוורץ)

עו”ד יפעת כהן, שחקנית נבחרת ישראל ואס”א תל אביב בעבר שעמדה בראש המאבק בשנת 2014 נגד ההתאחדות ובראש ההסכם שנחתם בין ההתאחדות לשחקניות, פרסמה היום (שישי) פוסט ברשתות החברתיות ותקפה את המועמד ליו”ר ההתאחדות אורן חסון לאחר שפקפק ביכולות של שמעון מימון.

היא כתבה: “בוקר טוב לך אורן חסון. ביום 2.11.22 ביקשת באופן ישיר לפגוש אותי בבית המלון בדן אכדיה בהרצליה. נעניתי לבקשתך והגעתי לפגישה משולשת עם מר שמעון מימון. במשך שלוש וחצי שעות שטחת את החזון שלך בנושא כדורגל הנשים בארץ”.

“הגדלת ועשית כששיבחת והיללת את מר מימון בכל מה שעשה עבור הכדורגל נשים בארץ ואף טענת בנוכחותי שהוא אחד האנשים הכי כשרונים, בעלי יכולת וידע שאין לאף אחד - איש מבוזבז, כך טענת. בנוסף, אמרת לו באלו המילים: ‘בוא תיקח עבודה, תיקח תפקיד בהתאחדות ותעזוב את הפוליטיקה כולם מנצלים אותך’. פשוט התחננת בפניו ובנוכחותי לעשות כן”.

“המשכת להתחנן ולהסביר כמה אתה דואג לו והבאת את מימון להגיד לך: ‘אם זה פוגע בך ואתה רוצה שאני אפרוש אז אני אפרוש’. בכל מה שקשור אליי, שיבחת אותי, החמאת לי, על הכישורים שלי, על מי שאני והכל בדלתיים סגורות! אני רק שאלה, כל זה לא מתיישב לי עם האמירות הקשות שלך בתקשורת והפקפוק שלך בי וביכולת שלי. תתייבש לך, מקווה שתעשה חשבון נפש ותתנצל”.

עו"ד יפעת כהן (פרטי)עו"ד יפעת כהן (פרטי)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */