יום רביעי, 03.07.2024 שעה 15:52
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

התעוררה בזמן: מכבי ת"א ניצחה 70:83 את אלבה

החבורה של עודד קטש עוד פיגרה ב-11 במחצית השנייה, אבל רבע רביעי קטלני של 7:22 העניק לה את מאזן 7:8 חיובי ביורוליג. מרטין בלט עם 21 נקודות

|
לורנזו בראון  (אינסטגרם מכבי תל אביב)
לורנזו בראון (אינסטגרם מכבי תל אביב)

“מרטין מורנינג” היא סדרת ילדים מצוירת בה הכוכב, ששמו מרטין, קם כל בוקר כשהוא דמות אחרת. הערב (חמישי), ג’ארל מרטין התעורר בבוקר והרגיש כמו שחקן אחר, כזה שעוד לא ראינו בכחול-צהוב. גם כשכל חבריו הלכו ראש בקיר, הוא היה שם כדי להושיע והשאיר אותם במשחק במשך 28 דקות. מאותו הרגע, חבריו לחדר ההלבשה נזכרו להתעורר, עצרו לחלוטין את אלבה ברלין על 7 נקודות ב-12 דקות וחזרו מגרמניה עם ניצחון 70:83.

זה לא היה משחק יפה לעין ברובו. שתי הקבוצות התקשו לקלוע, לורנזו בראון נראה אבוד על המגרש וההגנה הכחולה לא עבדה. עם פתיחת המחצית השנייה אלבה ראתה את רצף 11 ההפסדים שלה נגמר עם יתרון של 11 נקודות, אבל מי אם לא מרטין, שהיה המצטיין של עודד קטש על המגרש, היה שם כדי לתת משחק הקרבה טוב, הכניס את בראון למשחק והחל בריצה הגדולה.

15 דקות לסיום המשחק התוצאה הראתה על 60:51 לצד הגרמני, אבל משם בונזי קולסון, ג’יילן אדאמס, בראון וכמובן מרטין לא ראו בעיניים. ג’וש ניבו עם כמה פעולות הגנה נהדרות היה המצטיין בצד השני ומנע משחקני הגרמנים לעשות כרצונם, וההפסד ה-12 ברציפות שלה נערם. הכחולים שבו שוב למאזן 7:8 חיובי לאחר כמעט מחצית מהעונה ותארח בשבוע הבא את אלופת אירופה אנדולו אפס. 

קלעו למכבי תל אביב: ג’ארל מרטין 21 נקודות (4/7 לשלוש) ושבעה ריבאונדים, ג’יילן אדאמס 17 נק’, לורנזו בראון 15 נק’ (5/14 מהשדה), דארון היליארד 9 נק’, בונזי קולסון 7 נק’, ג’וש ניבו 5 נק’, ג’ייק כהן 3 נק’, רפי מנקו, רומן סורקין וג’ון דיברתולומיאו 2 נק’ כל אחד. אוסטין הולינס שותף ולא קלע. 

קלעו לאלבה ברלין: מאודו לו 16 נק’, יוהאנס ת’יימן 12 נק’, לוק סיקמה ותמיר בלאט 8 נק’ כ”א, יובל זוסמן 7 נק’, כריסט קומאדג’ה ולואיס אולידנה 5 נק’ כ”א, יאני וטסל 4 נק’, יונאס מאטיסק וטים שניידר 2 נק’ כ”א, ג’יילן סמית’ 1. 

רבע ראשון 19:21 לאלבה ברלין

חמישייה אלבה ברלין: מאודו לו, ג’יילן סמית’, לואיס אולינדה, לוק סיקמה, יוהאנס ת’יימן 

חמישייה מכבי תל אביב: לורנזו בראון, ג’יילן אדאמס, בונזי קולסון, ג’ייק כהן וג’וש ניבו.

לוק סיקמה קלע את הנקודות הראשונות במשחק מחוץ לקשת, ג’יילן אדאמס עם ארבע נקודות ואסיסט השוו שלשה של מאודו לו כדי להשוות ל-6:6 אחרי שלוש דקות. מאודו לו עם סל ועבירה השיב את היתרון הגרמני לארבע, אבל ג’וש ניבו עם ריבאונד התקפה צמצם את הפער ל-8:10 ביתי אחרי חמש דקות. יובל זוסמן עלה לראשונה לפרקט וקלע חמש נקודות רצופות, אבל אדאמס, לורנזו בראון וג’ארל מרטין הצליחו להפוך את התוצאה ל-16:15 שתי דקות לסיום הרבע. תמיר בלאט, עם נקודות ראשונות, קבע 16:21 מהקו, אבל דארון היליארד על הבאזר קבע 21:19 בסיום הרבע הראשון.

מאודו לו שומר על ג'יילן אדאמס (אינסטגרם מכבי ת"א)מאודו לו שומר על ג'יילן אדאמס (אינסטגרם מכבי ת"א)

רבע שני: 40:47 לאלבה ברלין

בלאט פתח את הרבע עם שלשה ראשונה שלו במשחק, אבל מרטין והיליארד השוו את התוצאה ל-24:24 אחרי דקה וחצי. אדאמס כבר הפך את התוצאה, אבל כריסט קומאדג’ה עם ארבע רצופות השיב את היתרון לקבוצה הביתית. קטש קיבל עבירה טכנית ובלאט ניצל זאת בשביל נקודה קלה מהקו. מרטין הגיב עם חמש רצופות, אבל סיקמה עם סל ועבירה השיב את היתרון לצד השני. הרכז הישראלי של אלבה קלע שתיים מרחוק וזה 32:34 גרמני לאחר חמש דקות של רבע. 

בראון עלה מהספסל ויחד עם ניבו העלה את הכחולים ליתרון 37:38, אבל יונאס מאטיסק הפך בחזרה. רפי מנקו עלה גם מהספסל וקלע נקודות ראשונות, אבל שלשה גדולה של לו פתחה פער של ארבע דקה לסיום. יוהאנס ת’יימן העלה את הגרמנים ל-40:46 והכריח את קטש לקחת פסק זמן פחות מדקה לסיום. רכז נבחרת גרמניה קלע נקודה מהקו כדי לקבוע את תוצאת המחצית על 40:47 גרמני.

רבע שלישי: 61:63 לאלבה ברלין

ת’יימן פתח את הרבע עם נקודות ראשונות אחרי דקה וזוסמן העלה את הגרמנים להפרש דו ספרתי, 40:51 אחרי דקה ועשר שניות. היליארד ואדאמס צמצמו את הפער לחמש בלבד עם שתי שלשות. מרטין עם שלשה נוספת צמצם נקודה של ג’יילן סמית’ מהקו וזה רק 49:52 גרמני. שחקני הנבחרת הגרמנית ביורובאסקט האחרון, ת’יימן ולו, השיבו את הפער לתשע נקודות, 51:60 ארבע וחצי דקות לסיום הרבע. סנטר המאנשאפט המשיך ללהוט וצמצם שלשה של מרטין. בראון עם שתי נקודות ועוד אסיסט לסל ועבירה של ג’ייק כהן צמצמו את ההפרש לארבע, אדאמס עם חדירה טובה על הבאזר צימק את התוצאה ל-63:61 בסיום הרבע השלישי.

אוהדי מכבי ת"א (אינסטגרם מכבי ת"א)אוהדי מכבי ת"א (אינסטגרם מכבי ת"א)

רבע רביעי: 70:83 למכבי תל אביב

מרטין פתח את הרבע נהדר עם סל ועבירה והשווה את התוצאה, אבל יאני וטזל דאג להשאיר את היתרון בצד הצהוב. בונזי קולסון עם סל ועבירה הצליח להעביר את היתרון לצד הכחול לראשונה במחצית השנייה וזה 65:66 חמש דקות לסיום. שתי שלשות של בראון ואדאמס העלו את הכחולים להפרש שיא של שבע נקודות. קולסון, שפתח את הריצה הכחולה, קלע שתי נקודות מהקו בדרך ל-65:74 ושלח את אלבה לקחת פסק זמן שלוש דקות לסיום. הריצה של מכבי ת”א הגיעה ל-0:18 עד שסיקמה עצר אותה עם שתי נקודות, אבל זה היה מאוחר מדי. 70:83 למכבי ת”א על אלבה ברלין בסיום. 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */