יום שבת, 28.09.2024 שעה 01:50

זהבי, גלוך ויונתן כהן בהרכב מכבי ת"א לריינה

שלושת השחקנים יאיישו את ההתקפה הצהובה לצד יובאנוביץ' ב-20:15 מול הקבוצה הצפונית. ריקן ופרץ בקישור, קנדיל, סבוריט, פיבן ולוקאסן בחוליית ההגנה

|
יונתן כהן (איציק בלניצקי)
יונתן כהן (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב תחזור הערב (20:15) מהפגרה עם מטרה ברורה – להשיג ניצחון מול בני ריינה שישאיר אותה במאבק האליפות המשולש עם מכבי חיפה והפועל באר שבע. אתמול התכונן מאמן הצהובים, ולאדן איביץ’, למשחק החוץ במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, מאור קנדיל, שחר פיבן, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, דור פרץ, אבי ריקן, אוסקר גלוך, יונתן כהן, ג’ורג’ה יובאנוביץ’ וערן זהבי.

הרכב בני ריינה: אריק ינקו, איאד חוטבא, אשרף רבאח, ממדו סמבה, מופלח שלעאטה, לוקס ספינדלהופר, יניב בריק, אלכסנדר נויוק, גיא חדידה, עמית זנטי ואוסאמה חלאילה.

איביץ’ פתח את דבריו בהתייחסות ל-0:5 הגדול על ריינה במחזור הפתיחה: “הם עם מאמן אחר ושחקנים אחרים, ולכן זה יהיה משחק אחר. אנחנו חייבים להיות מפוקסים מתחילת המשחק, אנחנו הכנו את עצמנו לאיך שאנחנו רוצים לשחק. אנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי להשיג את הניצחון ואני מאמין בחבר’ה שלי. כל משחק שלנו הוא המשחק הכי חשוב שלנו. כולם בסדר למחר, 22 שחקנים מוכנים וההחלטה היא רק מי יהיה בהרכב ומי על הספסל. לרוע המזל, חלק מהם יישארו בחוץ וזו לא החלטה קלה”. 

איביץ' מדבר לקראת המשחק מול בני ריינה

על היכולת הדלה של הצהובים במצבים נייחים אמר המאמן: “אני חושב שאנחנו צריכים להשתפר במצבים נייחים, אני לא זוכר חוץ מריינה מצב שהבקענו במצב נייח. ברור שאנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהמצבים הנייחים שלנו וזה משהו שאנחנו חייבים לשפר. איביץ’ התייחס גם למאבק האליפות הצפוי לאחר החזרה מהפגרה: “אנחנו מוכנים לזה, אנחנו מייצגים את המועדון הכי גדול במדינה. זה כבוד להיות במועדון הזה וזו חובה גדולה. זו הזדמנות עבורנו לתת בכל יום את הטוב ביותר שלנו”. 

ולאדן איביץ' (חגי מיכאלי)ולאדן איביץ' (חגי מיכאלי)

על לכתו של חברו לנבחרת, המאמן האגדי סינישה מיכאילוביץ', אמר איביץ’: “איבדנו אדם גדול ומאמן גדול שייצג את המדינה שלנו בחו”ל. הייתה לי הזכות לשחק איתו מספר משחקים בנבחרת הלאומית, כשהייתי בן 21/22 והוא היה בן 32/33. לא היה לי קשר טוב מאוד איתו, אבל אני מכיר את מצבו בשנים האחרונות לפי התקשורת וזה היה שוק גדול לכל מי שהכיר אותו. אני מצטער עבורו ועבור משפחתו. איבדנו אדם גדול”.

עוד שיתף המאמן על התחזית שלו לגמר המונדיאל בין צרפת לארגנטינה: “אני מאמין ששתי הקבוצות הטובות ביותר בגמר והגמר הוא 50-50 בסיכויים. אני חושב שארגנטינה הראתה המון אופי ותשוקה. שתי הנבחרות הן קבוצות ומוכנות להראות את המקסימום שלהן. השחקנים האלה עובדים כמו משוגעים, אי אפשר לשחק בלי הגנה וזה בא לידי ביטוי גם אצלנו.

ולאדן איביץ' (חגי מיכאלי)ולאדן איביץ' (חגי מיכאלי)

“כולם צריכים להיות אחראים להגנה. ברמות הגבוהות אי אפשר לשחק בלי משחק הגנה מצד כולם. אי אפשר לשחק רק התקפה. אתה לא יכול להעמיד את ניימאר, מסי אמבפה ורונאלדו ולשכוח מהשאר”.

קפטן הקבוצה שרן ייני התייחס לקושי של הצהובים מול אום אל פאחם בגביע המדינה: “שום משחק לא קשור לשני, משחקי גביע הם קשים נקודה. ככל שהדרך קשה יותר, מגיעים רחוק יותר. אנחנו לא רוצים שהמשחק יתפתח באותה צורה. צריכים לשחק אגרסיבי, לא לתת להם להרגיש בנוח ולהיות הקבוצה הדומיננטית”.

ולאדן איביץ' ושרן ייני (חגי מיכאלי)ולאדן איביץ' ושרן ייני (חגי מיכאלי)

על המרחק ממכבי חיפה אמר ייני: “היינו רוצים לא לאבד נקודות בכלל, זה לא מספיק וננסה להשתפר בסיבוב הזה. כל הקבוצות יכולות להיעזר בפגרה, יש הרבה זמן לנוח ולהטעין מצברים וגם לעבוד על הרבה דברים שצריך. היה מספיק זמן לחזור לכושר, כל הקבוצות באירופה גם ככה עושות הפוגה בחורף – ככה שהפקנו מזה את מה שצריך”.

על נקודות השיפור אמר ייני: “הקבוצה צריכה להשתפר בכל האספקטים – גם הגנתית וגם התקפית ואני מתכוון לכל הקבוצה. תמיד צריך לעבוד על כל התחומים. רוב הפעמים שאנחנו באים לשחק משחקים, הקבוצה השנייה מצפה לנו ומהטרה שלנו למצוא את הפתרונות. אנחנו צריכים להיות מדויקים ולסיים את ההתקפות. אנחנו יודעים פחות או יותר את תוכנית המשחק ומקווה שנעשה את הכל כמו שצריך וכמו שאנחנו מצפים”.

שרן ייני (חגי מיכאלי)שרן ייני (חגי מיכאלי)

ייני התייחס לקריאות הגזעניות: “אנחנו נגד קריאות גזעניות ובלי קשר לזה גם ברמת ההצלחה שלנו במשחקי בית, חשוב שהמשחקים שלנו בבית יישארו בבלומפילד, חבל לחבל בסיכויי ההצלחה שלנו עם איבוד נקודות. בלי קשר לעונש, אנחנו נגד גזענות”.


שרן ייני (חגי מיכאלי)שרן ייני (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */