גידי ליפקין
|
בהתאחדות לכדורגל מבקשים לאשר בישיבת ההנהלה שתתקיים בשבוע הבא לקיחת משרד יחסי ציבור בעלות של כ-20,592 שקל לחודש. ועדת המכרזים של ההתאחדות לכדורגל בחרה בהצעה של משרד יחסי הציבור של אלי קמיר, בעלות של 16,500 שקל לחודש בתוספת מע"מ.
בהתאחדות מסבירים כי יש צורך בלקיחת משרד חיצוני כדי שיעזור בדברור ההתאחדות על כל הפעילות הרבה שהיא עושה בכלל כלי התקשורת. למכרז התקבלו הצעות מהמשרדים: גל בייסברג תקשורת ואסטרטגיה, דבי משה תקשורת יחסי ציבור, פאר לוין תקשורת, פרו אסטרטגיה, קמיר אסטרטגיה, רן רהב תקשורת ויחסי ציבור.
לגמר ועדת המכרזים הגיעו ההצעות של קמיר אסטרטגיה ודבי משה תקשורת ויחסי ציבור. בסופו של דבר הגיעו לגמר, ההצעות של קמיר ודבי משה, אך ההצעה של קמיר קיבלה ניקוד יותר גבוה והוחלט ללכת עליה.
קמיר קיבל 37.33% על המחיר ועוד 60% על איכות, כלומר ביחד 97.33 אחוז, ואילו ההצעה של דבי קיבלה 40% על המחיר ועוד 50% על האיכות – משמע 90 אחוז.חברי הנהלה מתכוונים להביע התנגדות לבחירת משרד יחסי ציבור ערב הבחירות להנהלת ההתאחדות לכדורגל.
חברי הנהלה אמרו בעניין ל-ONE: “אנחנו לא נכנסים לעניין מי זכה ולמה. לא יכול להיות ששבוע לפני בחירת הנהלה חדשה להתאחדות לכדורגל יאשרו התקשרויות. זה יכול לחכות לפתחה של ההנהלה שתיבחר. מן הראוי לדחות את כל ההחלטות עד לאחר הבחירות".