יום רביעי, 03.07.2024 שעה 20:54
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

הכול עליו: בראון מול הקו האחורי של וירטוס

כוכב מכבי עומד בפני משימה לא פשוטה ב-21:30. היתרון של האיטלקים מאחור, הפיזיות בצבע והיכן נקודת התורפה? הצהובים רוצים להשלים ניצחון חוץ נוסף

|
לורנזו בראון (איציק בלניצקי)
לורנזו בראון (איציק בלניצקי)

אחרי ששברה את מחסום משחקי החוץ עם ניצחון במילאנו, מכבי תל אביב תפגוש הערב (שישי) ב-21:30 את וירטוס בולוניה במסגרת המחזור ה-14 של היורוליג, כשהצהובים ירצו לסמן וי נוסף על אדמת איטליה ולסיים שבוע משחקים כפול בדרך הכי טובה שאפשר. שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות במחזור הקודם, זו של סרג’יו סקאריולו על אלבה ברלין וזו של עודד קטש על מילאנו וכשהפעם המצ'אפ עבור האחרון עלול להיות בעייתי יותר. 

בפעם השנייה השבוע תפגוש מכבי יריבה עם אקסים של צסק"א מוסקבה, הפעם ארבעה כאלו, כששלושה מתוכם משחקים בקו האחורי שנחשב לעמוק במיוחד. לורנזו בראון, שמהווה את "ראש הנחש", יכול לקבל מספר שומרים שמגיעים עם סייז ושבהחלט יכולים להצר את צעדיו, החל מדניאל האקט דרך איפה לונדברג וכלה בשומרים מעמדה 2 שמביאים עימם סייז. הקו האחורי של וירטוס עמוק דיו לרמה שקטש יצטרך את כל אחד משחקני הקו האחורי עם דגש על הרכז. 

הקו הקדמי של וירטוס אמנם לא נכנס עדין לקצב במאת האחוזים, אך הוא בהחלט יכול להסב נזק כשהיתרון בסייז ובפיזיות יכול דווקא ללכת לכיוון המארחת. עם זאת, מבחינת אתלטיות וריווח מעמדות הפורוורד הרי שלא מן הנמנע כי היתרון הולך לצד הצהוב. הניצחון על מילאנו שם את מכבי במאזן חיובי ובהתחשב בלוח המשחקים ניצחון הערב בהחלט יעזור להם לייצר מעט ריווח. במקרה של הפסד ייתכן שההזדמנות שקיבלו בשבוע המשחקים הנוכחי תרד לטמיון, שכן את הסיבוב הראשון של העונה מכבי תסיים עם צמד משחקים קשה במיוחד - משחק ביתי מול אנאדולו אפס ומשחק חוץ מול ריאל מדריד.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני מכבי תל אביב חוגגים (חגי מיכאלי)

המעקב השבועי של ONE באשר לחשיבות השמירה על הבית ממשיך וערב המחזור ה-14, או יותר נכון חלקו השני של המחזור ה-14, שוחקו ביורוליג לא פחות מ-121 משחקים. עד כה ב-69 משחקים ניצחו הקבוצות המארחות וב-52 ניצחו האורחות מה שמעמיד את אחוזי ההצלחה בשמירה על הבית על 57.02%. בינתיים, הפער בין המקום השלישי בו מדורגת ברצלונה, למקום ה-10 בו מדורגת הכוכב האדום בלגרד, עומד על שני ניצחונות בסך הכול ועל שלושה בין ברצלונה לוולנסיה שמדורגת במקום ה-12.  

בונזי קולסון אמר לקראת המשחק: “זה עוד אתגר מבחינתנו. אנחנו צריכים להמשיך להתרכז בעצמנו, בלהשתפר. אנחנו נערכים לקבוצה מאוד מוכשרת עם גארדים שיכולים ליצור ולקלוע, יש להם הרבה קשיחות וגודל. מצפה לנו אתגר גדול לשחק הגנה כמו ששיחקנו ולעשות את מה שעשינו בשני צדי המגרש”.

בונזי קולסון (איציק בלניצקי)בונזי קולסון (איציק בלניצקי)

ג'ייק כהן הוסיף: “הם קבוצה טובה שמשחקת הגנה טובה. אחרי הניצחון על מילאנו אנחנו רוצים להמשיך את ההגנה הלוחצת שהצגנו ואם נעשה את זה יהיה לנו סיכוי טוב. אבל הם יריבה קשה ומאוד מוכשרת, במיוחד בהתקפה, כך שנצטרך להיות מאוד מרוכזים כדי להשלים את המשימה”. 

על התפקיד שלו שגדל בעקבות פציעתו של אלכס פוית'רס אמר: ”התפקיד שלי הוא אותו דבר כמו תמיד - להיות מוכן בכל פעם שיקראו לי. זה משהו שאני גאה בו, להיות מקצוען ולעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית - בין אם אני משחק הרבה או מעט. אני עושה את המיטב שלי עבור הקבוצה”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */