יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:42

"רונאלדו קרוב לסיכום באל נאסר לשנתיים וחצי"

דיווח ב'מארקה': הכוכב הפורטוגלי יסיים את הפרק שלו באירופה ונחוש להגיע לקבוצה מערב הסעודית, שמציעה לו שכר בלתי ייאמן של 200 מיליון אירו לעונה

|
כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להתקרב לאל נאסר. לפי דיווח מהיום (רביעי) ב’מארקה’, הפנומן הפורטוגלי קרוב מאוד לסיכום בקבוצה מערב הסעודית, כאשר הוא בדרך לחתימה במועדון לשתי עונות וחצי, בהן ירוויח לא פחות מ-200 מיליון אירו לעונה, שכוללים שכר בסיס ועוד שכר מהסכמי פרסום שונים.

בספרד טוענים שהפרק האירופי של CR7 נגמר ושהוא נחוש להנמיך את רמת התחרותיות של הליגה בה הוא משחק, אבל לפחות בפן הכלכלי יקבל פיצוי אדיר לכך. אף קבוצה באירופה לא יכולה להתקרב לשכר שהסעודים מציעים לפנומן, כאשר גם ב-MLS לא יכולים להשתוות לסכומים הללו.

הכוכב הבין שהוא צריך לחפש יעד פחות תחרותי, אבל מתנחם בצמיחה של הכדורגל הסעודי. כזכור, רונאלדו סיים את דרכו במנצ’סטר יונייטד לאחר ששוחרר ממנה בעקבות הראיון הקשה שלו לפירס מורגן. אל נאסר מאומנת על ידי רודי גארסיה, כאשר משחקים אצלה גם השוער הקולומביאני דויד אוספינה ואלברו גונסאלס הספרדי.

האצטדיון של אל נאסר, מרסול פארק, מכיל כ-25,000 מושבים. אלופת הליגה הסעודית היא אל-הילאל, שהיא גם היריבה הגדולה ביותר של הקבוצה אליה הפנומן צפוי להצטרף: “ההסכם עם אל נאסר עתיד להיסגר, אין שום מכשול חוקי שמונע את זה והפורטוגלי הסכים להצעה”, הבטיחו בספרד.

תקציר המשחק באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022.

הכפיל של ניימאר הגיע לקטאר וגרם למהומה
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */