יום שבת, 28.09.2024 שעה 01:55

עם משמעות מתחכמת: מסי ו-CR7 יחד בתמונה

הפרעוש ורונאלדו העלו תמונה משותפת ששברה את הרשת כשזו שהעלה רונאלדו הפכה לאהובה אי פעם של אתלט. צפו בסרטון מאחורי הקלעים בו השניים מתראיינים

|
מסי ורונאלדו בתמונה המדוברת (אינסטגרם)
מסי ורונאלדו בתמונה המדוברת (אינסטגרם)

הרגע הגדול סוף כל סוף הגיע. מונדיאל 2022 יוצא לדרך וההתרגשות בעיצומה. מי שלא יכולים לחכות לתחילת הטורניר, ואולי גם לסופו (בתקווה שזה יהיה עם הגביע ביד) הם כמובן שני הכוכבים הכי גדולים בדור האחרון כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי, להם תהיה זו ההזדמנות האחרונה לאסוף את התואר היוקרתי בעולם והיחיד שחסר להם.

אתמול (שבת), הפרעוש ו-CR7 העלו לעמוד האינסטגרם שלהם תמונה משותפת, בה הם נראים יושבים אחד מול השני מרוכזים במשחק שחמט כחלק מפרויקט משותף של השניים עם המותג לואי ויטון.

הפוסטים שברו את הרשת בשניות. התמונה בעמוד של רונאלדו גרפה למעלה משמונה מיליון לייקים וכמעט 150,000 תגובות תוך שעה. אצל מסי היו מספרים דומים עם שבעה מיליון לייקים ו-110,000 תגובות. אגב, הפוסט של רונאלדו הגיע בהמשך ל-33 מיליון לייקים ובכל הפך לפוסט האוהב ביותר אי פעם של אתלט באינסטגרם. גם נשותיהם של שני הכוכבים לא נשארו אדישות כמובן. אנטולה, אשתו של מסי, הגיבה: “נהדר”, בעוד ג'ורג'ינה של רונאלדו הגיבה “אייקוני”.

אגב, לתמונה יש משמעות נסתרת נוספת. מתחת ללוח השחמט מופיעה מזוודה. אם מתבוננים היטב, אפשר להבחין כי מדובר במזוודה בה מגיע גביע העולם למשחק הפתיחה, כך שבעצם השניים נלחמים עליו ועל מי מהם גדול יותר.

מאוחר יותר, התפרסם סרטון בו השניים מתראיינים מאחורי הקלעים של הפרסומת. רונאלדו אמר במהלך הסרטון: “זה יהיה המונדיאל החמישי שלי, אני חושב שזה הישג נהדר. הניצחון שהכי זכור לי? כשזכיתי בתואר הראשון עם פורטוגל. אני מכיר את ההיסטוריה של לואי ויטון וזה פנטסטי שהגביע נוסע בתוך מזוודה שלו. זה פריט נהדר בו אני יכול לארוז את כל הדברים שלי (צוחק). אני גאה להיות חלק מהמשפחה”. 

מסי התייחס גם הוא: “הניצחון הכי גדול עבורי זה האהדה והשבחים להם אני זוכה בארגנטינה. זה נהדר שהגביע נוסע בתוך מזוודה של לואי ויטון, זה הפריט האהוב עליי של המותג. נהנתי במהלך הצילומים”.

בתוך כך, למרות שהתאמן בצד באימון, מה שהעלה סימני שאלה רבים לגבי כשירותו, מסי לא סובל מפציעה ויהיה כשיר למשחק מול ערב הסעודית ביום שלישי.

מסי ורונאלדו בצילומים לפרסומת
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */