מערכת ONE
|
ארלינג הולאנד עשה העונה את קפיצת המדרגה בקריירה שלו כשעבר למנצ’סטר סיטי והוכיח שהוא לגמרי ברמה של השחקנים הכי גדולים בעולם, אם לא הטוב שבהם. החלוץ הנורבגי לא מפסיק לחורר רשתות ולשבור שיאים בפרמייר ליג וכיאה לשחקן במעמדו – הוא מפתח בימים אלו גם קריירה חדשה.
הולאנד הולך בדרכם של אייקוני הספורט הגדולים וקטף קמפיין דוגמנות כפנים החדשות של מותג האופנה ‘ברייטלינג’. בקמפיין הנורבגי מצולם כשהוא מתהדר בשעון יוקרתי בשווי 4,700 ליש”ט.
כשנשאל הקשר שלו עם ברייטלינג, אמר הולאנד: "אני פריק שעונים, אז כבר הייתי מעריץ גדול של המותג. אם אתם מכירים את הסגנון שלי, אתם יודעים שאני תמיד הולך על מראה נקי שיכול לקחת אותי בין החיים הציבוריים והפרטיים שלי. הברייטלינג החדש שאני מייצג הוא בדיוק זה”. בכך, כוכב סיטי הולך בדרכו של חברו לקבוצה, ג’ק גריליש, שלפני מספר חודשים חתם על עסקה של מיליון ליש”ט כפרזנטור של גוצ’י.