יום חמישי, 19.09.2024 שעה 18:29

"אצילי הוכיח שהוא ברמות הגבוהות של אירופה"

רגשות מעורבים במכבי חיפה אחרי ה-3:1 ליובנטוס ובכרמל שיבחו את הקשר ואת דין דוד שגם כבש: "חלוץ הרכב לגיטימי". פייר קורנו יזכה למנוחה מול ריינה

|
עומר אצילי (עמרי שטיין)
עומר אצילי (עמרי שטיין)

מכבי חיפה יצאה ברגשות מעורבים מהמשחק אתמול (רביעי) בטורינו, בו הפסידה 3:1 ליובנטוס. מצד אחד הקבוצה אמנם רשמה הפסד שלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות והיא עדיין ללא נקודות, אך כבשה שני שערי זכות בבית הקשה בו הוגרלה ומצד שני היו לא מעט נקודות אור בעיקר במחצית השנייה כששחקנים דוגמת עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד ונטע לביא נכנסו למגרש ולא היו רחוקים מלהשוות את התוצאה אחרי פיגור 2:0.

בכרמל מרוצים בעיקר מדין דוד שחוזר לעצמו בגדול ונראה שהצמד מול מכבי ת"א שחרר לו את הנצרה ומעומר אצילי ששלושה כדורים שלו פגשו את הקורה וכדור נוסף נהדף ע"י שוער האיטלקים. “דין דוד שחקן הרכב לגיטימי לפני או עם פיירו. מתפתח חלוץ ברמה גבוהה ולגבי עומר אצילי הרי למי שהיה עוד ספק הוא הוכיח שהוא מתאים לשחק ברמות הגבוהות באירופה”, אמרו בקבוצה.

עוד לפני המשחק ברק בכר הבטיח כי לא יהיו תירוצים בגלל צום יום הכיפורים והעובדה ששחקנים בכירים לא היו יכולים לפתוח, אבל המאמן מודע לכך שבסמי עופר, לעיני 30 אלף צופים רובם ככולם ירוקים, האלופה יכולה להציל את הקמפיין ולהשיג ניצחון מול קבוצה שתגיע לנסות ולשחק על תוצאה.

אוהדי מכבי חיפה (עמרי שטיין)אוהדי מכבי חיפה (עמרי שטיין)

“הכול פתוח בגומלין, יש לנו סיכוי טוב לנסות ולהפתיע. עד אז יש לנו את ריינה שזה מוקש לא פשוט ונצטרך לעבור אותו בהצלחה, לא כמו שקרה לנו בטדי. הפעם נבוא הכי מוכנים שניתן, למרות שבפועל יש לנו רק אימון אחד מסכם ביום שישי לקראת המשחק וצריך זמן התאוששות ממשחק כמו בטורינו אתמול למשחק כעבור שלושה ימים בנוף הגליל מול ריינה”, הוסיפו בחיפה.

פייר קורנו, שספג מכה והוחלף, אמור לזכות במנוחה מול העולה החדשה ואת מקומו צפוי למלא סאן מנחם. למרות הפציעה, הירוקים אופטימיים לגבי שיתופו של המגן השמאלי הצרפתי ביום שלישי הבא בסמי עופר. שם כאמור יקוו להוציא סוף סוף נקודות ראשונות בקמפיין, כשיארחו את יובנטוס.

שון גולדברג (עמרי שטיין)שון גולדברג (עמרי שטיין)

שון גולדברג, שהיה בין היחידים שהחליט לא לוותר על המשחק, אמר: “היה משחק קשוח, לצערנו זה לא הספיק. מבאס שאנחנו יוצאים רק עם מחמאות ולא נקודות. היו דקות טובות ויכולנו להשוות. אנחנו מתמודדים מול שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. שאפו לקהל שלנו שהגיע ותמך בנו. שמענו אותם לאורך כל המשחק יותר מאשר את האוהדים של יובה. עכשיו צריך לעשות סוויץ’ לקראת ריינה, בפעם הקודמת מול ירושלים זה לא עבד, אבל הפעם נדאג לבוא מוכנים".


שרי: "בבית עם כל האוהדים יהיה שונה"
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */