גידי ליפקין
|
ברצלונה הודיע היום (חמישי) רשמית על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם החברה הישראלית ויגן ניישן, במסגרתו חברת הסטארט אפ המקומית תהיה אחת מנותנות החסות של מועדון הפאר הקטלוני עד ה-30 ביוני 2025, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. את העסקה מהצד של ויגן ניישן הובילו אוסקר בנקאות להשקעות.
החברה הישראלית, הכוללת בין היתר את השותפים עדי צים, מוטי בן משה, עוזי דנינו, דודו רינג, ראובן אבלגון ורון לובש, עוסקת בחיבור בין צרכנים לעסקים טבעוניים באמצעות מטבע דיגיטלי ייעודי. ההשקעה של החברה על פי החוזה מוערכת בכעשרה מיליון דולר, כאשר שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בשלטים בתחומי האצטדיון ובנכסים הדיגיטליים של המועדון, אחריהם עוקבים כ-400 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם.
החברה, שהפכה לאחת מנותנות החסות של המועדון כאמור, כשהלוגו שלה יופיע על מדי הקבוצה הראשונה וכן על מדי קבוצת הנשים (סגנית אלופת אירופה), הוקמה ב-2018 על ידי אייזיק תומס, יוסי רייבי ושניאור שפירא ומטרתה היא למעשה לחבר צרכנים, עסקים וארגונים בעזרת ארנק דיגיטלי ושימוש במטבע דיגיטלי.
המייסד, אייזיק תומאס אמר: "השותפות ההיסטורית הזו עם ברצלונה נותנת לשני הצדדים הזדמנות ייחודית לתעל את הכוח, התשוקה והמסירות שיש לספורט בחייהם של אנשים ברחבי העולם להשפעה אמיתית על הפלנטה שלנו. אפליקציית השאיפה של ויגן ניישן והמטבע של גרין-קוין, מטבע הקריפטו מעורר ההשראה שלנו, מטרתם לשבש את צרכנות המיינסטרים, כאשר העבודה עם ברצלונה תוביל ותטפח קהילה אחראית יותר לסביבה של יחידים ושל הספורט עצמו, תוך הגנה על הפלנטה שלנו ועיצוב העתיד המשותף שלנו. השותפות הזו היא תחילתו של קמפיין חובק עולם שבו מועדונים נוספים יצטרפו לקריאה וייצרו השפעה ממשית ומעשית עבור הקהילות שלנו בכל רחבי העולם".
ג’ולי חויו, מנהל השיווק של ברצלונה אמר: "אנו שמחים להכריז על ברית חדשה עם שותף שמטרתו לחבר בין אנשים על מנת להתקדם לעולם שמכבד יותר את סביבתו בעתיד. בנוסף, שותפות זו מאפשרת לנו להמשיך ולחזק את המחויבות שלנו בתחום זה, שהוא אחד מעמודי התווך של התוכנית האסטרטגית של המועדון, שרוצה לקדם יוזמות המאפשרות לנו להיות ברי קיימא מנקודת מבט כלכלית וסביבתית. כמו כן, ברית זו מדגישה שוב כיצד המותגים נותנים אמון בברצלונה כדי להגיע לכל העולם הודות למעקב הרחב שיש למועדון ברמה העולמית".