יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:22

ג'וקוביץ': בישראל יש תשוקה לספורט, כיף להגיע

הטניסאי דיבר במסע"ת ראשונה בארץ: "הסכמתי לשחק עם ארליך? האמת שהוא הסכים לשחק איתי", "עצוב שפדרר פרש. היריב הכי גדול? נדאל, אין ספק". צפו

|
נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)
נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)

טורניר ווטרג’ן כבר נמצא בעיצומו, אבל האיש לו כולם חיכו סוף סוף הגיע. לאחר שנחת אמש (שני) בישראל, אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה, נובאק ג’וקוביץ’, דיבר היום (שלישי) במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בארץ לקראת ההשתתפות בטורניר ה-ATP.

ג’וקוביץ’ פתח את דבריו: ״כיף גדול להיות כאן, שנים שלא הייתי מאז 2006 והמשחק בגביע דייויס. הייתה אווירה מדהימה ויש כאן תשוקה גדולה לספורט. אני אוהב את זה, הייתי בירושלים בעבר ושכחתי כבר הרבה דברים. אני נהנה מהזמן כאן, מקווה לשחק טוב ואני שמח לראות שהרבה באים לראות אותי. למה הגעתי לכאן? החמצתי כמה טורנירים גדולים, אז חשבתי על לוח הזמנים והחלטתי להגיע לכאן. התחרות בתל אביב הייתה בזמן מצוין עבורי ותהיה חוויה מצוינת. יש לי כאן קשר עם הרבה אנשים, כל הסיבות האלה הובילו אותי להגיע לכאן”.

על שיתוף הפעולה עם יוני ארליך הוסיף: “האמת שהוא הסכים לשחק איתי ולא אני איתו. כבוד לשחק לידו בטורניר האחרון שלו מול האנשים שלו בעיר הבית שלו. אין צורה יותר יפה להיפרד ואני מקווה שזה לא יהיה רק משחק אחד. שנינו תחרותיים ואוהבים לנצח, יהיו לו הרבה רגשות על ומחוץ למגרש ואני מקווה שהאוהדים ימלאו את האצטדיון ויתנו לו את התמיכה שמגיעה”.

מסע"ת של ג’וקוביץ’ לקראת טורניר ווטרג'ן

הטניסאי שיתף על התחושות בפרישה של פדרר: “היה עצוב מאוד כשפדרר פרש, לפחות זה קרה במקום הכי ראוי שיכול להיות וככה מגיע לו. יש לי המון כבוד אל מה שהוא תרם על ומחוץ למגרש. יש לו קריירה גדולה שהוא יכול להיות גאה בה והוא השאיר מורשת גדולה מאחוריו. הוא אחד האתלטים הגדולים שהיו ככה שזה רגע עצוב לראות את רוג’ר עוזב, אני לא חושב שהוא יכל להצליח לחשוב על דרך יותר טובה להיפרד מאשר עם כל היריבים שלו והמשפחה שם על המגרש. האם אני חושב על פרישה? כרגע אני עוד רעב, עם הרבה תשוקה ומחכה כל יום רק לחזור להתאמן”.

על היריבות עם רפאל נדאל: “כולם יריבים שלי ואני רוצה לנצח בכל משחק, אבל מי היריב הכי גדול? נדאל, אין ספק. שיחקנו הכי הרבה משחקים אחד נגד השני יותר מכל יריבות בהיסטוריה של הטניס. היריבות עדיין קיימת ואני מקווה שתהיה לנו עוד הזדמנות לשחק אחד נגד השני כי זה מרגש בשבילנו וגם בשביל אוהדי הטניס ברחבי העולם”.

ג’וקוביץ’ המשיך: “מה סוד הקסם? אין משהו ספציפי אחד, אבל השגתי בגדול כל מה שאפשר להשיג בקריירה. כמובן שעכשיו הגיע הדור החדש ובמיוחד קרלוס אלקראס שרעב מאוד ובא עם הרבה אדרנלין”.

נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)

על מצבו הרפואי הוסיף: “היום התאמנתי כמעט שעתיים והיה בסדר. אני מרגיש טוב ושמח שהפציעות מאחוריי. לא קל לראות את הגראנד סלאם כשאתה יודע שהיית מוכן ורצית לשחק אבל זו הסיטואציה שאני צריך לקבל כי קיבלתי החלטה ואני צריך לעמוד בה”.

נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)
נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)
נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)נובאק ג''וקוביץ'' (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */