יום שבת, 07.09.2024 שעה 23:10

הרס למבורגיני במרדף משטרתי ואז תקף את השוטר

נהג אוסטרלי עבר את המהירות המותרת ומצא את עצמו במרדף עם משטרת התנועה של סידני. זה הסתיים בתקיפת שוטר, אשפוז בבית חולים ושישה סעיפי אישום

|
אילוסטרציה (Traffic and Highway Patrol Command - NSW Police Force)
אילוסטרציה (Traffic and Highway Patrol Command - NSW Police Force)

אם כבר הפכתם למכורים לסיפורים של מדור “האזור המוטורי” אודות נהגים שמצליחים להרוס מכוניות על, אז אתם מוזמנים לקבל את המנה השבועית: הפעם מדובר בנהג אוסטרלי (עד כה האמריקאים והאנגלים כיכבו), ובניגוד לסיפורים “היבשים” שהכרתם עד עכשיו, כאן כבר מדובר במרדף משטרתי. 

מיקום המרדף היה לא אחר מאשר העיר המפורסמת ביותר ביבשת אוסטרליה, סידני, כאשר נהג Lamborghini Huracan בשווי מאות אלפי דולרים אוסטרליים, החליט לנסוע במהירות של 150 קמ”ש באזור בו המהירות המקסימלית המותרת היא פחות מחצי (70 קמ”ש).

משטרת התנועה המקומית החלה במרדף אחרי הנהג שסירב לעצור, כאשר מרדף זה הגיע בשיאו למהירות של 210 קמ”ש – לא בדיוק המהירות שמדגדגת מכונית שמגיעה בשיאה ל-325 קמ”ש.

ואם כבר מדברים על מהירויות, אפשר לומר בעדינות שה-Chrysler 300 של המשטרה לא מתקרבת לביצועים של יצירת הפאר האיטלקי (מהירות מקסימלית של 220 קמ”ש), אך כל זאת לא הפריע לנהג בדרך לתאונה בה היו מעורבים עוד שני רכבים נוספים.

למבורגיני (Traffic and Highway Patrol Command - NSW Police Force)למבורגיני (Traffic and Highway Patrol Command - NSW Police Force)

בדומה לסיפורים אחרים של הריסת רכבי פאר על ידי נהגים לא מיומנים, גם במקרה זה הלמבוריני נראתה רע לאחר התאונה, כאשר ההתנגשות אף הובילה לכך שחלק מכריות האוויר נפתחו.

הנהג לא התבלבל לאחר התאונה וניסה להימלט מהמקום בהליכה מהירה, ולמרות שהיה פצוע הוא עוד הספיק לתקוף שוטר רגע לפני שנעצר. הערב הסתיים בהובלתו של העבריין לבית החולים לצורך אשפוזו עקב מצבו הגופני, אבל כאן לא מסתיים סיפורנו.

שימו לב לשורת ההאשמות בפניהם יעמוד “נהג המירוצים” האוסטרלי: נהיגה ברכב במהלך שלילה, חריגה מהמהירות המותרת, סירוב לעצירה רכב לבקשת המשטרה, נהיגה מסוכנת ורשלנית, תקיפת שוטר והתנגדות למעצר.

משטרת התנועה (Traffic and Highway Patrol Command - NSW Police Force)משטרת התנועה (Traffic and Highway Patrol Command - NSW Police Force)

בהמשך ישיר לתאונה זו, בדרום אוסטרליה מעוניינים לחוקק חוקים חדשים שיאלצו בעלי מכוניות בעלות ביצועים גבוהים לקבל רישיון מיוחד לכלי רכב חזקים. מושל המחוז אמר בעניין זה: "אני מאמין שזה הדבר הנכון לעשות, אני חושב שרוב הקהילה חושבת שזה הדבר הנכון לעשות".

הצעתו מגיעה בתגובה לתקרית אחרת שבה היה היתה מעורבת למבורגיני אחרת: לפני שלוש שנים, הולכת רגל נהרגה כאשר נהג למבורגיני איבד שליטה, עלה על מדרכה ופגע בה. באופן מרגיז למדיי, הנהג זוכה מאוחר יותר מהאשמה של הריגה בנהיגה מסוכנת. "והיכן שהצדק לא נעשה או לא נראה שהוא נעשה, זה מעלה את השאלה של הצורך ברפורמה בחוק", הוסיף המושל.

אגב, גם בבריטניה עלתה לכותרות תאונת למבורגיני נוספת, אשר עלתה בלהבות בכביש מהיר. אותה למבורגיני היתה שייכת לכוכב מדיה חברתית מוכר, שהזמין אותה בהתאמה אישית, אך לצערו הרב הוא התבשר שהיא נשרפה ואיננה ניתנת לתיקון.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ומאז 2019 עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!

אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */