יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:43

בר און ל-102FM: סילבן אדמס ציוני ופילנתרופ

בתוכנית הספורט בשיתוף ONE, שוחחנו עם בעלי "ישראל פרמייר טק", קבוצת רכיבה המתחרה בטור דה פראנס. התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה ורדיו ירושלים

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), ורדיו קול הים האדום באילת. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית הספורט של ישראל נדבר על פתיחת העונה שבפתח אצל מכבי תל אביב ומכבי חיפה המתמודדות גם במקביל גם באירופה, על מצבה של בית”ר ירושלים וסוגיית רכישתה מול ברק אברמוב.

בר און: “כל העולם רואה את ישראל רוכבת”

רון בר און (54), איש עסקים מצליח מניו יורק ובשווייץ, הבעלים של "ישראל פרמייר טק" יחד עם סילבן אדמס, קבוצת רכיבה המתחרה בימים אלה בטור דה פראנס: “הקמנו את הקבוצה לפני שמונה שנים. היא גדלה כל שנה, הביאה את גיא שגיא לג’ירו דה איטליה. כל העולם ראה את ישראל רוכבת. יש לנו קבוצת פיתוח. התהליך להביא רוכב ישראלי מכלום הוא לא פשוט, זה לא כמו כדורגל ישראלי”.

רון בר און (אורן בן חקון)רון בר און (אורן בן חקון)

מי זה סילבן אדמס שאוהב את ישראל?
“עלה לישראל לפני שש שנים. הוא אוהב את ישראל וציוני גדול. בן למשפחה של מרסל אדמס, ציוני גדול שעלה ממונטריאול. ברגע שהוא עלה לארץ הוא הקדיש את עצמו לפילנתרופיה עד היום ואני שמח להיות שותף שלו”.

איפה אתם מתאמנים?
“הקבוצה הצעירה מתחת לגיל 23 באירופה, במקום שנקרא ג’ירונה ליד ברצלונה, סעו לבקר. אתם יכולים לראות קבוצה בכחול לבן מביאה גאווה מול מיליונים מהעולם. יש לנו אוהל VIP בצרפת, אתם מוזמנים לבקר”.

סילבן אדמס על הפודיום (באדיבות פריימר טק)סילבן אדמס על הפודיום (באדיבות פריימר טק)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */