יום רביעי, 03.07.2024 שעה 16:34

שנת ספורט מטורפת: כך תבחרו מסך טלוויזיה

האם כדאי לבחור במותג מוביל? מדוע מומלץ לרכוש כבר עכשיו מסך 8K ולמה לא צריך לפחד יותר ממסכים ענקיים בסלון? ONE עושה לכם סדר בשיתוף SAMSUNG

|
קיליאן אמבפה מנשק את גביע העולם (רויטרס)
קיליאן אמבפה מנשק את גביע העולם (רויטרס)

אלא אם כן אתם נמצאים במושבים נהדרים באצטדיוני הכדורגל בארץ ובעולם, חוויית צפיית הכדורגל הטובה ביותר יכולה בהחלט להיות בסלון שלכם. כל עוד בחרתם מסך טלוויזיה כמו שצריך – החבר’ה, הפיצוחים והבירות הם רק בונוס.

כמובן שלקראת עונת המשחקים 2022/23 כל האמור לעיל מקבל משנה תוקף, שכן כלל ענפי הספורט חוו שדרוג משמעותי בקיץ האחרון, כך שייתכן שחוויית הצפייה שלכם בבית הולכת להיות הטובה ביותר אי פעם.

מאבק האליפות בליגה המקומית הולך להיות לוהט עד הסוף עם חזרתו של ערן זהבי למכבי ת”א, ברצלונה האהודה בונה את עצמה מחדש כדי לזכות בחזרה בכל התארים וגם מכבי ת”א בכדורסל בנתה קבוצה מסקרנת.

אך עם כל הכבוד לליגות בכדורסל ובכדורגל, כמובן שהסיבה העיקרית לרכישת מסך חדש היא קיום המונדיאל בנובמבר הקרוב בקטאר, כאשר השאלה המרכזית הנשאלת היא האם מסי יצליח סופסוף להביא את המונדיאל לארגנטינה, שנה לאחר שהביא את הקופה אמריקה למדינתו והוריד קוף כל כך גדול מהגב.

ליאו מסי. יביא סופסוף מונדיאל לארגנטינה? (אינסטגרם)ליאו מסי. יביא סופסוף מונדיאל לארגנטינה? (אינסטגרם)

ואם כבר מחליטים לרכוש מסך, אז צריך לעשות זאת בצורה חכמה. נפגשנו עם המומחים של SAMSUNG כדי לענות על השאלות היותר נפוצות של צרכנים טרם הרכישה הגדולה, מתוך תקווה שנוכל לעשות לכם סדר ונעזור לכם לקבל החלטה שתהיו מרוצים ממנה לאורך זמן.

מה הסיבות לרכישת מסך חדש?

כבר הזכרנו את קיומם של אירועי ספורט גדולים כסיבה מרכזית להחלפת מסך טלוויזיה חדש, אך כמובן שישנם פרמטרים נוספים.

ראשית, מחזור החלפה של מסך טלוויזיה הוא כל 5-4 שנים, גם במקרים בהם המסך לא התקלקל או נשבר, שכן עם הזמן יש רצון טבעי לעבור למסך גדול יותר. מעבר לעניין הגודל, גם הטכנולוגיה מתקדמת כל העת באלמנטים שונים של נוחות וחווית הצפייה, כך שזו סיבה נוספת, ולעיתים מכרעת, בכל הקשור להחלטה להחלפת מסך.

לעניין הטכנולוגיה יש לציין כי ככל שחולף הזמן, הטכנולוגיות המתקדמות הופכות להיות נגישות יותר לציבור מבחינת המחיר, כך שאם כבר התקבלה החלטה לעבור לגדול יותר ולאיכותי יותר, כעת זה אפשרי גם מבחינת הכיס.

מה הגודל הנכון למסך טלוויזיה?

בעבר כאשר הטלוויזיות היו ברזולוציה SD או HD, הצופה היה יכול להבחין בפיקסלים על המסך אם הוא היה יושב קרוב מדי, כי המרחק בין הפיקסלים היה גדול יותר. לכן, חישוב מרחק וגודל מסך היו הכרחיים.

אין מה לפחד מהמסכים הגדולים (באדיבות היבואן)אין מה לפחד מהמסכים הגדולים (באדיבות היבואן)

עם כניסת רזולוציה 4K וההתקדמות באיכות מעבדי התמונה, החשיבה השתנתה מקצה לקצה וכיום מדברים על כיסוי זווית הראייה מקצוות המסך אל הצופה היושב במרכז, בכדי לתפוס 40 מעלות משדה הראייה ובכדי לייצר חוויית צפייה דומה לקולנוע. אם ניצמד לפרקטיקה הקיימת כיום בישראל, כל עוד המרחק בין הספה למסך הוא אינו 2 מטרים ומטה, הנטייה היא לקנות מסך כמה שיותר גדול ללא קשר למרחק מהספה, אפילו בגודל 75 אינץ’ ומעלה.

מה החשיבות של בחירה במותג מוכר ומוביל?

המילה מותג איננה מילה ריקה מתוכן ועומדים מאחוריה מספר אלמנטים אשר אמורים לתת לכם ביטחון בקניה. אם יש מותג שהוא מוביל במכירות, דוגמת סמסונג שזכתה בתואר מותג הטלוויזיה המוביל בעולם כבר 16 שנים ברציפות*, כמובן שישנו מוטיב של “חוכמת ההמונים”: סביר שמדובר במוצר אמין אשר שמו הולך לפניו. 

אלמנט נוסף אשר נובע מבחירת מותג מוביל יכול להיות עניין האחריות. מותג אשר בטוח במוצר שלו יוכל ככל הנראה להעניק לכם אחריות לכמה שנים קדימה, מה שימנע מכם להוציא כספים מיותרים על מסך חדש שטרם התכוונתם לרכוש.

החלטתם לבחור מותג מוביל? (באדיבות היבואן)החלטתם לבחור מותג מוביל? (באדיבות היבואן)

בנוסף לכל האמור עד כה כמובן שלמותגים מובילים יש את היכולת והממון להציג את הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר – אלמנט שמאוד חשוב לצופי הספורט של ימינו אשר רוצים להרגיש כאילו הם נוכחים במגרש.

מה הקריטריונים לבחירת מסך? 

אם אכן בחרתם לרכוש מסך של מותג מוביל, המומחים של SAMSUNG בישראל מציעים לכם לשים לב לסדרת Neo QLED 8K (גולת הכותרת של המותג), וזאת בארבעה פרמטרים שונים.

איכות – לדברי אותם מומחים מדובר בדור הבא של הצבע והניגודיות, שכן כל המוצרים בסדרה מספקים חוויית צפייה דינמית מאוד עם תכונות וטכנולוגיות מסך פורצות דרך ותמונות נאמנות לחלוטין למציאות (בין השאר הודות למעבד ה-Neural Quantum Processor 8K המבוסס על בינה מלאכותית).

בכל הקשור לצפייה במשחקי כדורגל, הסדרה צפויה לתת לצופים תחושה של נוכחות במגרש בשלושה אלמנטים שונים: יצירת תמונת עומק תלת מימדית עם ניגודיות משופרת, ציפוי נגד השתקפויות לצמצום הפרעות בזמן הצפייה ומערכת סאונד היקפית שעוקבת אחרי התמונה כדי לספק חוויה מציאותית (הודות לרמקולים מרובי ערוצים הממוקמים באזורים שונים בטלוויזיה).

אל תשתפרו על האיכות (באדיבות היבואן)אל תשתפרו על האיכות (באדיבות היבואן)

בנוסף, במידה ואתם צרכני ספורט של מספר שעות ברציפות בכל ‘סשן’ והנכם מעוניינים לשמור על עיניים “רעננות”, הסדרה מתאפיינת במצב של Eye Comfort, המתאים באופן אוטומטי את הבהירות והגוון של המסך באמצעות חיישן תאורה מובנה ונתוני שקיעה/זריחה. כאשר התאורה הסביבתית משתנה, המסך מפחית בהדרגה את כמות האור כדי להציג גוונים חמים ועשירים.

עיצוב – אם אתם אוהבים מסכים דקים ביותר, אולי תשמחו לקרוא כי המותג מאופיין בעיצוב Infinity One ייחודי הכולל פאנל בעומק של בין  15 מ"מ (ב-QN900B) 17 מ"מ (QN700B ו-QN800B). עיצוב זה מאפשר למסך לתפוס נוכחות בכל הקשור לשטח המסך, אך להיות מינימליסטי בכל הקשור לתפיסת המקום במרחב כרהיט.

אביזרים נלווים – בהמשך ליכולות הסאונד של הסדרה אשר הוזכרו קודם לכן, ניתן אף לשדרג את החוויה באמצעות השילוב עם מקרן הקול של Samsung – המאפשר את החיבור האלחוטי המובנה בין טלוויזיה חכמה למקרן קול עם Dolby Atmos.

לעניין זה יש לציין שה-Q-Symphony, חוויה ייחודית של צליל היקפי שמאפשרת לטלוויזיות Neo QLED ולמקרני הקול של Samsung לפעול יחד, שופרה באמצעות סנכרון נוסף. השיפור מאפשר למקרן הקול ולרמקולי הטלוויזיה לפעול יחד עם כל הרמקולים שבטלוויזיות, לרבות עם ערוצי השמע העליונים, כדי לספק טווח צלילים עשיר ועוצמתי.

התממשקות למוצרים נלווים משדרגים את החוויה (באדיבות היבואן)התממשקות למוצרים נלווים משדרגים את החוויה (באדיבות היבואן)

בנוסף, מערך מכשירי ה-8K של Samsung מאפשר למשתמשים לחבר בקלות את ה-Galaxy S22 החדש, ולהציג תוכן שצולם במקור ברזולוציית 8K על כל מסך Neo QLED 8K של Samsung. 

אחריות – כבר הורחב קודם לכן על חשיבותה. צרכנים אשר ירכשו עד ל-30 ביולי מסך סמסונג מסדרת NEO QLED 8K 2022 יקבלו חבילת VIP, הכוללת: אחריות VIP (שנת אחריות עפ"י דין + 3 שנות אחריות VIP מוגבלת) וכן הובלה והתקנה בביקור אחד (והכול ע”פ תקנון היבואן).

האם כדאי כבר לרכוש מסכים ברזולוציות 8K?

התשובה היא בהחלט חיובית – ראשית, במסכי SAMSUNG קיימת תכונה של Upscaling, שמשמעה כי המעבד של המסך יודע לשדרג את התוכן לאיכות הקרובה ככל האפשר לאיכות של 8K, גם אם התוכן המקורי לא צולם באיכות זו.

בנוסף, כאשר צרכן רוכש מסך באיכות 8K הוא למעשה מבטיח לעצמו מסך שילווה אותו לטווח הרחוק, שכן בקרוב כל התכנים יהפכו להיות באיכות 8K, והוא לא יידרש לקנות מסך חדש עם טכנולוגיה מתאימה.

יש לזכור כי אמצעים טכנולוגים רבים מאפשרים היום צילום באיכות 8K מצד הצרכן, ומסך בטכנולוגיה זו יאפשר לו להקרין את התוכן המצולם במסך מבלי לפגוע באיכות הצילום המקורית בה בחר.

לפרטים נוספים לחצו כאן

*מקור: Omadia ינואר 22'. התוצאות אינן מהוות קידום של סמסונג והמסתמך עליהן עושה זאת באחריותו

הכתבה נכתבה בשיתוף SAMSUNG

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */