יום שבת, 06.07.2024 שעה 12:54
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

"בר-און דגל באהבת חינם. דמותו תחסר לכולנו"

בספורט ספדו לזכרו של מגיש הטלוויזיה הוותיק שהלך לעולמו. הפועל חיפה תערוך טקס למענו. רוה"מ בנט: "גרם לכולנו להתלהב", הנשיא הרצוג: "הלב כואב"

|
מודי בר-און (עמית מצפה)
מודי בר-און (עמית מצפה)

הספורט והתרבות בישראל חווה אבל כבד היום (שני), עם פטירתו של איש התקשורת הותיק, מודי בר-און, שהלך לעולמו אחרי מאבק במחלת הסרטן כשהוא בן 59. בספורט הישראלי כמובן ספדו לזכרו של אחד מהדמויות האהובות ביותר שלו.

הפועל חיפה ספדה: “קיבלנו בכאב גדול את הבשורה המרה על מותו של מודי בר-און, איש הטלוויזיה, היוצר ואוהד מושבע של הקבוצה. משפחת הפועל חיפה, הבעלים יואב כץ, השחקנים והצוות שולחים תנחומים למשפחה. המועדון מתכוון לקיים טקס לזכרו של מודי לפני המשחק הביתי הראשון בעונת המשחקים הבאה. מודי, תמיד תישאר בליבנו”.

הפועל חיפה בכדורסל כתבה: “הלב שבור! משפחת הפועל חיפה נפרדת היום מאיש יקר ואחד האנשים המזוהים ביותר עם הפועל חיפה. קיבלנו לפני דקות אחדות בצער עמוק את ההודעה על פטירתו של איש התקשורת וגיבור תרבות ישראלי, ובעיקר אוהד הפועל חיפה, מודי בר-און. מודי נפטר היום לאחר מאבק במחלת הסרטן והוא בן 59. מודי היה חבר עמותת הפועל חיפה כדורסל - לב אדום, וליווה את המועדון מיום הקמתו עוד בליגה ב׳ והיה שותף אמיתי לדרך. שולחים מכאן חיבוקים למשפחת בר-און. נתגעגע אליך מודי”.

אלון חזן מתייחס לפטירתו של מודי בר און

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כתב: “מודי בר-און היה הישראלי שכולנו אהבנו לראות. הילד החייכן מנשר, בן לפועל במפעל המלט וניצולת שואה, שהקפיד להישאר תמיד בגובה העיניים, גם כשטיפס והגיע ללב הקונצנזוס הישראלי. בלי עניבה, חייכן, צנוע, בקיא, אוהב ארצו ועמו. איש תרבות, שדרן ספורט ותסריטאי מוכשר, שגרם לכולנו לצחוק יחד מול החמישייה הקאמרית ולהתלהב יחד ממשדר כדורגל. דמותו הייחודית תחסר בנוף התרבות הישראלית. שולח את תנחומיי העמוקים לבני משפחתו, חבריו והקולגות. יהי זכרו ברוך”.

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ספד: “נפרדים בלב כואב מאיש התקשורת מודי בר-און שהלך מאיתנו בטרם עת. דמותו מלאת העומק שתמיד חיפשה לדעת עוד ועוד, ולצד זה חוש ההומור והחדות שאפיינו אותו כל כך, יחסרו לנו מאוד. בין עולמות הספורט, ההיסטוריה והתרבות, הוא היה לפני הכל ישראלי אוהב עמו וארצו. הוא חרש את ההיסטוריה ואת הארץ לאורכן ולרוחבן, שיקף לנו כל העת את קווי המתאר שלנו כעם, כחברה וכמדינה, והזכיר לנו שבסוף - הכל אנשים. יהי זכרו ברוך”.

בית”ר ירושלים ספדה: “מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים, ביחד עם כל עולם הכדורגל והספורט בישראל, אבלים לאחר היוודע דבר פטירתו של מודי בר-און. בר-און היה מאוהביו ותומכיו הגדולים של הכדורגל הישראלי וניסה בכל דרך לעשות אותו לטוב יותר. אנו משתתפים בצער המשפחה ומי ייתן ולא יידעו עוד צער”.

מודי בר-און (צילום: אבי מועלם)מודי בר-און (צילום: אבי מועלם)

מההתאחדות לכדורגל נמסר: “ההתאחדות כואבת את פטירתו בטרם עת של מודי בר-און. מודי, עיתונאי נדיר, כותב מחונן ומספר סיפורים בדרכו הייחודית, המקורית ומעוררת ההשראה, היה מאוהב עד כלות בכדורגל הישראלי והתעקש תמיד להאיר את הצדדים החיוביים ולהעצים אותם מתוך אמונה מלאה כי יגרשו את החושך. הקול הייחודי של מודי, הזווית המקורית, אהבת החינם שלו לבני האדם יחסרו לכולנו, חבריו וחברותיו בערוץ הספורט, שחקנים ופעילים, צופים וצופות. יהי זכרו ברוך”.

מכבי ת”א כתבה: “ההגשה והגישה הייחודית למשחק. הכישרון. השנינות. החיוך. תחסר לכולנו. מודי בר-און ז"ל 1962-2022”.

מכבי ת”א בכדורסל ספדה: “מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מרכין ראש על לכתו של מודי בר-און, איש תרבות מהמעלה הראשונה ומהקולות שהעשירו את פסקול לילותיו של כל חובב ספורט בישראל בעשורים האחרונים. בילינו איתך ובזכותך, תודה”.

מכבי חיפה כתבה: “מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו בטרם עת של העיתונאי, השדרן והבמאי מודי בר-און. אנו שולחים תנחומים למשפחה, מי ייתן ולא תדעו עוד צער”.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד: “עצב גדול על לכתו של איש הטלוויזיה, התרבות והספורט מודי בר-און. במהלך עשרות השנים האחרונות תפקידיו של מודי בכל ערוצי התקשורת והבמות כמגיש, ככותב וכבמאי הגיעו לכל בית בישראל וייזכרו למשך שנים רבות בזכות הצבע הייחודי שלהם. ההגשה האינטלגנטית, המעמיקה והרחבה של מודי בשידורי ערוץ הספורט יחסרו לכולנו ובעיקר לעשרות אלפי הצופים שחיכו לשמוע אותו בכל פעם מחדש. תנחומים למשפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך”.

המנהלת מסרה: “מנהלת הליגות בכדורגל אבלה על מותו בטרם עת של מודי בר-און ומשתתפת בצער המשפחה. מודי כבש את כולנו באהבה הטהורה שלו לכדורגל הישראלי והעשיר את חויית הצפייה של כולנו בדרכו הייחודית. הצניעות, החריצות, השנינות והמקצועיות של מודי כפי שנשתקפה מעל מסך הטלוויזיה תחסר לכולנו”.

מודי בר-און (איתי כהן)מודי בר-און (איתי כהן)

הפועל ת”א כתבה: “מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין ראש על לכתו בטרם עת של מגיש הטלוויזיה האגדי, מודי בר-און. מודי היה אחד משדרי הספורט הססגוניים והמזוהים ביותר עם הכדורגל הישראלי. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת בר און ומחבקים אותם בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך”.

ממכבי נתניה נמסר: “מועדון מכבי נתניה אבל על לכתו של המגיש, היוצר ואיש הכדורגל מודי בר-און - האיש שיצר סגנון ושיח שכה חסרים בתרבות הכדורגל הישראלי. מודי ידע לצבוע את משחק הכדורגל ולמשוח ממכחולו ביד אומן על שידורי הספורט. כבר מתגעגעים, יהי זכרו ברוך”.

מארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל נמסר: “מרכינים ראש על מותו של מודי בר-און ז״ל. מודי היה החלוץ של שידורי ליגת האלופות בישראל ובמשך 27 שנים היה אחראי על האולפן שהעביר לנו המון רגעי קסם אירופאים. הוא ליווה רבים מאיתנו לאורך הקריירה והיה דמות מרכזית בעולם הכדורגל. זהו יום עצוב מאוד עבור הספורט בישראל. יהיה זכרו ברוך”.

מודי בר-און (צילום: יובל חן)מודי בר-און (צילום: יובל חן)

מעירוני קריית שמונה נמסר: “מרכינים ראש יחד עם הכדורגל הישראלי כולו בלכתו בטרם עת של מגיש הטלוויזיה ואיש הספורט, מודי בר-און ז"ל. אנו משתתפים בצער משפחת בר-און ושולחים את תנחומינו העמוקים. תהי נשמתו צרורה בצרור החיים”.

ממ.ס אשדוד נמסר: “מועדון ספורט אשדוד מרכין ראש על לכתו בטרם עת של איש התקשורת, המגיש, התסריטאי,  האיש שידע להכניס כל כך הרבה צבע לכל שידור, מודי בר-און ז"ל. אנו שולחים תנחומים למשפחה ומייחלים כי לא ידעו עוד צער. יהי זכרו ברוך”.

הפועל ירושלים כתבה: “מה כבר נותר להוסיף. עצב אמיתי. שכולנו נחווה את היום-יום הספורטיבי קצת יותר דרך העיניים החכמות, השובבות, האוהבות, רחבות היריעה והחומלות של האיש הזה. יהי זכרו ברוך”.

מאחי נצרת נמסר: “אחי נצרת, אוהדיה והעיר נצרת משתתפים בצערה של משפחתו של השדרן המיתולוגי מודי בר-און ז”ל, על האבדן הגדול”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */