יום רביעי, 03.07.2024 שעה 14:40
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
86%2310-267029מכבי ת"א
72%2348-266329הפועל ת"א
62%2325-239129הפועל ירושלים
62%2348-242729עירוני רמת גן
55%2321-235729הפועל חולון
45%2493-238829עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
50%2664-248130הפועל חיפה
47%2461-246530עירוני נס ציונה
40%2435-243130הפועל עפולה
40%2503-244930בני הרצליה
33%2598-246930הפועל גליל עליון
30%2646-248130הפועל ב"ש/דימונה
30%2553-233330הפועל אילת
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 74 - 82
  • הפועל ת"א

חזרה לסורה: ראשל"צ הובסה 99:75 בנס ציונה

דווקא לאחר הניצחון המרשים על ירושלים, חניכיו דרור כהן התפרקו ברבע השלישי ונותרו עמוק במקום האחרון, גולן גוט בלט. הרצליה דרסה 64:89 את חיפה

|
שחקני ראשון לציון מאוכזבים (חגי מיכאלי)
שחקני ראשון לציון מאוכזבים (חגי מיכאלי)

משחק מסקרן במסגרת הבית התחתון התקיים הערב (ראשון) בלב המושבה כשעירוני נס ציונה המקומית אירחה את מכבי ראשון לציון ודרסה אותו בתוצאה 75:99, בזכות הופעה קבוצתית מרשימה בשני צידי המגרש ורבע שלישי גדול של 11:28 שסגר את הסיפור. בנוסף, במשחק צמרת במסגרת הבית עליון, דרסה מחזיקת הגביע מהרצליה את הפועל חיפה ברוממה בתוצאה 64:89 בזכות משחק נהדר של צ'ינאנו אונואקו הנפלא שסיים עם 18 נקודות.

בית תחתון: עירוני נס ציונה – מכבי ראשל”צ 75:99

חניכיו של ליאור ליובין נהנו מערב קליעה נהדר של 15 שלשות ב-45.5%, לצד משחק שוטף של 28 אסיסטים, אך הניצחון הובטח בזכות רבע שלישי נהדר בצד ההגנתי, בו עצרו את הכתומים על-11 נקודות בלבד למשך 10 דקות של כדורסל. אוהדי נס ציונה שבאו ללב המושבה זכו לראות משחק נפלא של קבוצתם ובנוסף בכורה מחודשת של וויין סלדן, שהזכיר נשכחות בערב מרשים של 14 נקודות.

מנגד, שחקניו של דרור כהן הגיעו להתמודדות לאחר הניצחון המרשים במחזור הקודם בו הפתיעו את מוליכת הטבלה מירושלים, אך חזרו לסורם ולא הצליחו להמשיך את המומנטום בניסיון להמשיך את מסע ההישרדות שלהם. 

נס ציונה מנצחת את מכבי ראשל"צ
עירוני נס ציונה (חגי מיכאלי)עירוני נס ציונה (חגי מיכאלי)
אנטוני בראון מאוכזב (חגי מיכאלי)אנטוני בראון מאוכזב (חגי מיכאלי)

בעקבות הניצחון, נס ציונה שיפרה את מאזנה ל-10 ניצחונות לעומת 12 הפסדים והתקרבה עוד צעד להפועל תל אביב וגליל עליון שמקדימות אותה, ואילו מכבי ראשון לציון ממשיכה להסתבך בתחתית ונותרה עמוק במקום האחרון בטבלה שמוביל בסיום העונה לליגה הלאומית, עם מאזן של חמישה ניצחונות מול 17 הפסדים.

ליאור ליובין (חגי מיכאלי)ליאור ליובין (חגי מיכאלי)
דרור כהן (חגי מיכאלי)דרור כהן (חגי מיכאלי)
אוהדי נס ציונה (חגי מיכאלי)אוהדי נס ציונה (חגי מיכאלי)

מחצית ראשונה: 46:47 לראשון לציון
הסל הראשון במשחק נקלע מידיו של דיימון סימפסון הוותיקף שהעלה את האורחת ראשונה על לוח התוצאות בלב המושבה, אך טים סוארס השיב עם סל מהיר בצד השני שקבע שיוויון. ג’אמפ שוט קשה של פרנק בארטלי לשלוש נקודות נכנס וקבע יתרון נקודה ללבנים, אך ארצ'י גודווין התחמם עם שלשה משלו והחזיר את היתרון לצד הכתום. אנטוני בראון נשלח לקו העונשין וקלע שתי זריקות מדויקות שחתמו את הרבע הראשון.

טל דן וארצ'י גודווין (חגי מיכאלי)טל דן וארצ'י גודווין (חגי מיכאלי)

הרבע השני נפתח עם סל נפלא של שחקן הרכש של המארחת, וויין סלדן, שהזכיר נשכחות והקפיץ את האוהדים בלב המושבה. טו הולוואי השיב עם שלשה משלו שצימקה ל-2 נקודות את הפרש, אך שלשה נוספת של וויין סלדן החזירה את היתרון ל-6 נקודות. חניכיו של דרור כהן יצאו לריצה כשהמחצית הסתיימה עם סל יפה של ארצ'י גודווין שקבע 46:47 לראשון לציון במחצית.

נמרוד טישמן (חגי מיכאלי)נמרוד טישמן (חגי מיכאלי)

מחצית שנייה: 75:99 לנס ציונה
לאחר 20 דקות צמודות בלב המושבה הגיע הרבע השלישי ושינה את סיפור המשחק. חניכיו של ליאור ליובין עלו באנרגיות אחרות לגמרי מחדר ההלבשה, הידקו את ההגנה והתפוצצו על נועלת הטבלה כל הדרך לרבע מרשים של 11:28. גולן גוט התחמם ותפר שלשה אחר שלשה בדרך לערב גדול של 15 נקודות וארבע שלשות. הלבנים התפוצצו בלב המושבה והמטירו 15 שלשות ב-45.5% על שחקני ראשון לציון שנותרו חסרי אונים. 

טל דן (חגי מיכאלי)טל דן (חגי מיכאלי)

שחקניו של דרור כהן נחנקו בהתקפה, סיימו את הרבע השלישי עם 11 נקודות בלבד וראו כיצד דיאנטה גארט הנפלא (20 נקודות) מוליך את הלבנים ליתרון מבטיח, ממנו האורחת כבר לא הצליחה לחזור. הרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול בלבד ובו ניצחונה של נס ציונה לא הוטל בספק לרגע. מנגד, האורחת סיימה את המשחק עם 4 שלשות ב-22.2% בלבד, וכך קשה לנצח משחק חוץ חשוב. בסיום דקות אחרונות של חגיגה מקומית לוח התוצאות הראה 75:99 מרשים לנס ציונה.

נמרוד טישמן (חגי מיכאלי)נמרוד טישמן (חגי מיכאלי)
נמרוד טישמן (חגי מיכאלי)נמרוד טישמן (חגי מיכאלי)

בית עליון: הפועל חיפה – בני הרצליה: 89:64

המחזור הראשון בבית העליון המשיך ברוממה שבחיפה כשבני הרצליה התארחה אצל הפועל חיפה ודרסה אותו בתוצאה – 64:89, במשחק נהדר של צ'ינאנו אונואקו (18 נקודות) ודי ג'יי קופר שרשם דאבל - דאבל נפלא של 15 נקודות ו-10 אסיסטים. בעקבות הניצחון מחזיקת הגביע מתבססת במקום הרביעי שמבטיח ביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף, בו ככל הנראה תארח את אותה הפועל חיפה. 

המארחת מהכרמל פתחה טוב את המשחק ואף הובילה בתום הרבע הראשון 21:27 בזכות דקות טובות של ג’יימס דיקי הנפלא שסיים כקלע המוביל של הלבנים בהתמודדות עם 22 נקודות, אך רבע שני מסחרר של 9:20 לטובת שחקניו של אורן אהרוני, שנראו כמי שיצאו מלוע של תותח, הפך לגמרי את תוצאת המשחק והוציא את השרונים לריצה ממנה המארחת לא הצליחה לחזור. 

מרגשת: בני הרצליה מנצחת את הפועל חיפה

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר לרבע השני ובמהלכה ראינו רק קבוצה אחת על הפרקט ברוממה. הכחולים של אהרוני רקדו על הפרקט בחיפה, צלפו 10 שלשות ודרסו את חניכיו של אלעד חסין שנראו חסרי אונים למשך דקות ארוכות. שחקן הרכש הנוצץ של חיפה, ג’יימס אניס, סיים משחק רע מבחינתו כשרשם 6 נקודות ו-8 איבודים. 

המשחק סיפק לנו הצצה לקראת אפשרות ריאלית שבה שתי הקבוצות יפגשו בסיבוב הראשון של הפלייאוף, ובו שחקניו של אלעד חסין ירצו כמובן להשיג תוצאה אחרת לגמרי, לאחר שלא הצליחו להוות יריב ראוי למחזיקת הגביע מהשרון.

צ'ינאנו אונואקו חוגג (לילך וויס-רוזנברג)צ'ינאנו אונואקו חוגג (לילך וויס-רוזנברג)

מחצית ראשונה: 36:41 להרצליה
הסל הראשון בהתמודדות נקלע על ידי קאדים אלן שהעלה את המארחת ראשונה על לוח התוצאות ברוממה, אך צ'ינאנו אונואקו איזן את התוצאה עם סל מהיר בצד השני. ג’יימס דיקי הוביל את חניכיו של חסין בפתיחה עם שמונה נקודות מהירות וקבע יתרון 4:11 מהיר ללבנים. ג'יימס אניס נשלח לקו העונשין ודייק פעם, אך אונואקו צימק עם שתי נקודות מוצלחות משלו מקו העונשין, כשעל לוח התוצאות יתרון 4 למארחת. חמש נקודות של גרגורי ורגאס הקפיצו את היתרון של חיפה ל-9 נקודות, אך כריס באב נכנס לעניינים ותפר שלשה מוצלחת מנגד שצימקה את ההפרש של הלבנים ל-6 נקודות. ג’יימס דיקי המשיך להיות האיש החם של חיפה, ובהטבעה נהדרת קבע יתרון של 8 נקודות למארחת. לייאפ נהדר של דורי סהר צימק את ההפרש של חיפה ל-6 נקודות וקבע את תוצאת הרבע הראשון, 21:27 להפועל חיפה.

גרגורי ורגאס (עמרי שטיין)גרגורי ורגאס (עמרי שטיין)

הרצליה פתחה נהדר את הרבע השני, וסל נהדר של די ג'יי קופר צימק את היתרון של הלבנים ל-2 נקודות בלבד. שלשה נהדרת של צ'ינאנו אונואקו העבירה את היתרון לצד של הרצליה, אך ג’יימס דיקי הלוהט קבע יתרון של נקודה לחיפה לאחר סל יפה. מוריס קמפ עלה מהספסל וקלע לייאפ יפיפה לצד שלשה מהפינה של אנדי ואן וליט קבעו יתרון של 6 נקודות להרצליה בתום ריצת 4:16 מרשימה ברבע השני. שתי זריקות עונשין מוצלחות של כריס באב קבעו יתרון של 5 נקודות לטובת הכחולים וחתמו את תוצאת המחצית – 36:41 להרצליה.

כריס באב (רפי בן חקון)כריס באב (רפי בן חקון)

מחצית שנייה: 64:89 להרצליה
הסל הראשון במחצית השניה הגיע מידיו של עמית שמחון שנכנס טוב למחצית השנייה וצימק את היתרון של הרצליה ל-3 נקודות בלבד. שמחון המשיך להתחמם ותפר שלשה נהדרת, אך כריס באב ענה בצד השני עם סל קשה מחצי מרחק שקבע יתרון של 4 נקודות להרצליה. באב המשיך לצלוף ועם שלשה נהדרת קבע יתרון של 9 נקודות לחבורה מהשרון. חניכיו של חסין נעלמו לגמרי במחצית השניה, אונואקו וקמפ ניצלו זאת והריצו את הכחולים ליתרון השיא שלהם הערב – 15 נקודות, כשעל לוח התוצאות 52:67 להרצליה. מנקודה זו ראינו רק קבוצה אחת על הפרקט, שחקניו של אורן אהרוני המשיכו לרקוד על הפרקט ברוממה, כריס באב, די ג'יי קופר ואנדי ואן ליט צלפו מכל פינה ודרסו את המארחת האומללה. שלשה נוספת של כריס באב קבעה את הפרש השיא של השרוניים במשחק – 25 נקודות, ושלח את אלעד חסין למזכירות לקחת פסק זמן נוסף. הדקות האחרונות במשחק היו לפרוטוקול בלבד שהמאמנים נותנים דקות משחק לשחקנים צעירים מהספסל. בסיום 40 הדקות לוח התוצאות הראה 64:89 גדול להרצליה. 

ג'יימס אניס (עמרי שטיין)ג'יימס אניס (עמרי שטיין)

 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */