יום שישי, 11.04.2025 שעה 07:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6629-6629מכבי ת"א1
6421-5829הפועל ב"ש2
5138-5929מכבי חיפה3
5038-5229בית"ר ירושלים4
4436-4029הפועל חיפה5
3743-3929מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3737-3929הפועל ירושלים1
3743-2929עירוני ק"ש2
3538-3129מכבי בני ריינה3
3046-2829מכבי פ"ת4
2942-2329בני סכנין5
2841-2329עירוני טבריה6
2751-3929מ.ס אשדוד7
2147-2429הפועל חדרה8

סגל: צריך להשעות את גרינפלד עד הודעה חדשה

בעלי נתניה אחרי תצוגת השיפוט: "כל משחק שלו מתחיל בחשבונאות אין סופית, צריכים לפתוח לכולם את השיח בתוך ה-VAR ובין ה-VAR לשופט ולבצע פוליגרף"

|
אוראל גרינפלד ואייל סגל (רדאד ג'בארה)
אוראל גרינפלד ואייל סגל (רדאד ג'בארה)

אייל סגל, הבעלים של מכבי נתניה, לא נשאר אדיש לתצוגת השיפוט של אוראל גרינפלד במשחק העונה בסמי עופר בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, בו הרחיק השופט את דנילו אספרייה בהחלטה שבוועדה המקצועית לא הסכימו עמה. יחד עם זאת, סגל כתב פוסט שמתייחס בפירוט לדעותיו על השיפוט בכדורגל – והשיפוט עצמו הוא לא בהכרח הבעיה המרכזית מבחינתו.

“אוהדי כדורגל מגיעים כל שבת לאצטדיונים על מנת ליהנות משחקנים וקבוצות אהודות וממש לא מהשופט, שהצלחתו הגדולה תהיה, בהיותו לא מורגש. הענשת השופט במשחק המרכזי אתמול על הרחקת אספרייה, תהיה גניבת דעת והתעלמות בוטה של הבעיה המרכזית”, כתב סגל.

“הבעיות אתמול, כמו כל משחק בניהולו, מתחילות ונגמרות בחשבונאות אינסופית, כדוגמת אירוע עצירת פלאניץ’ בגופו (תארו לכם שזה היה בני לם...) או חלוקה/אי חלוקת צהובים בלי קשר לחומרת המקרה. על אירועי אתמול ועל התנהלותו מאז "נמשח למלוכה" הוא חייב להיות מושעה עד להודעה חדשה, בדיוק כמו עוד מספר שופטים בישראל שמשוכנעים שאין עוד איש מלבדם ובהתנהלותם פוגעים במרבית חבריהם ובענף כולו”, הוסיף.

שחקני הפועל באר שבע (רדאד גשחקני הפועל באר שבע (רדאד ג'בארה)

“זה לא נגמר בשופטי המשחק, זה מגיע לעמדות ה-VAR ולוועדות המקצועיות, שמייצרות ומפרסמות/לא מפרסמות דו"חות על פי פוליטיקה פנימית או חיצונית ולא בצורה שיטתית ועובדתית. שבוע אחרי שבוע נפסלים (או מאושרים) שערים, על ידי מערכות הווידאו או הצוותים במגרש, כשבאותם אירועים במשחקים אחרים, ההחלטות הסופיות הפוכות.

כדרך, בנתניה לא מבקרים שיפוט או שופטים לאחר מעשה, בפועל זה מונע מאירועים חריגים במשחקי הקבוצה להתייחסות בוועדה המקצועית (ראו את הקליפ המצורף). וכשהתקשורת לא מקיימת דיון, באיגוד מחרישים. בחרתי להתייחס למשחק אתמול שלא משפיע בשום צורה על מכבי נתניה, כי ההתנהלות במהלכו ואחריו, חושפת את הבטן הרכה שעיקרה, חוסר שקיפות מוחלט שהופך לחוסר אמון של בעלי המועדונים שמשקיעים ממיטב ומירב כספם (כולל ב-VAR ותקציב איגוד השופטים) בחלק מאותם פוסקים שמכריעים גורלות.

זה הזמן לעשות מעשה, אחד מיידי והאחר בטווח נראה לעין. המיידי, שקיפות מלאה בפתיחת השיח בתוך ה-VAR ובין ה-VAR לשופטים לאוזני כל כרשת פתוחה. ולאפשר להקשיב (לאחר מעשה) לשיח בין שופטי המשחק במהלכו. ובטווח נראה לעין, בניית סגל מקצועני של שופטים שיעבדו במשרה מלאה, תמורת שכר ראוי ומכבד, תוך כדי שקיפות יום יומית שתיבחן בבדיקות "פוליגרף", שיאפשרו לכולנו לבטוח בשיקולי ההחלטה”, סיכם.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
בכר:"הבאנו את הניצחון הזה בכח"
לכתבה זו התפרסמו 180 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 180 תגובות ב-119 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
119
יוסי08/04/2022 16:54
סגל צודק, גם אם באר שבע מחצית חלשה אין לדעת מה יהיה במחצית השנייה והשופט לא צריך לגמור את המשחק
השב   •  00
118
עמינדב08/04/2022 14:55
מה קרה פתאום לבעלים של נתניה סגל ? שפותח את הפה על גרינפלד .אז ככה ,חשב סגל שאם לא היתה הרחקה למרות ההתגרות של אספריה מול עיני השופט אז חיפה לא היתה מנצחת וגורל האליפות היתה תלויה בנתניה ואז היה לתניה קופות מלאות בפלייאוף והוא היהה גורף המון כסף,אבל מה לעשות תכנון לקוי אדון סגל.
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  00
117
זיקו07/04/2022 18:40
ברור שגרינפלד טעה אחרת האיגוד היה משבץ אותו לאחד המשחקים במשחקים כאלה אסור לטעות יש את שופטי var ןיו צריכים לשטף אותם בהחלטות השגויות שלו אבל הוא לא התחשב באף גורם הוא חושב שעם הוא שופט בינלאומי אז הוא הכל יכול הלו תרד לקרקע אתה לא קובע
השב   •  00
116
יואל07/04/2022 09:54
יכול ליהיות שגרינפלד טעה .. בוא נגיד את האמת באר שבע לא באה לשחק כדורגל היא באה להפריע שיחקה כדורגל פחדני ופרובוקטיבי .
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  01
115
רמי חסון06/04/2022 20:14
בגלל מחדל של שופט באר שבע לא צריכה לצאת ממרוץ האליפות . אגודת השופטים חייבת לטובת הכדורגל להמליץ על משחק חוזר .
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  10
114
רומן שונא צהוב06/04/2022 19:57
חלאס עם התירוצים של אוהדים יקרים שלי.תכלס חיפה המו יותר טובים גם ב11 שחקנים שלנו ולדעתי הם היו מנצחים בכל מקרה.כי אדון ברדה בא לנסות להוציא תיקו מהתחלה.לפחות תהיו אמיתיים.תוצאת המשחק לא נקבעה כי הורחק לנו שחקן.די עם התירוץ הזה.אתם בתור אוהדים באמת אהבתם לראות את באר שבע ביום שני על המגרש?די לזיין תשכל
השתגעתי בגללה
השב   •  20
113
יותם צהוב שחור.אוהב כדורגל אטרקטיבי06/04/2022 19:42
גרינפלד היה צריך להרחיק לבאר שבע 2 שחקנים לא 1.הטעויות האלה שלא שלף צהובים לשחקני באר שבע על הקראטה שהם הציגו כל המחצית הראשונה זה מה שגרם לו לאבד שליטה..באר שבע עאלק.אתם חוג לגודו לא קבוצת כדורגל.כולנו ראינו תמשחק אתמול אתם לא יכולים להכחיש את זה מי שמכחיש לא אובייקטיבי ומדבר משנאה לחיפה.אם באר שבע היו באים במטרה לשחק כדורגל ולא על בונקר מהתחלה וכאסח היו מקבלים 5 חתיכות.וזה בדוק.הם פחדו לכן שיחקו מסריח וברוטאלי.
השב   •  01
112
של06/04/2022 14:39
הזהיר (צהוב) . המוזהר התעלם מהאזהרה (נגח ביריב) . = הרחקה מהדשא.
השב   •  20
111
דני06/04/2022 14:36
אני אוהב צדק ששני הקבוצות משחקות ב 11 שחקנים עד לסיום וזו התוצאה האמיטית, השופט גרינפלד הרס אתמול את המשחק.הוא לא נתן לנו להנות מהמשחק ולדעת מי הקבוצה היותר טובה, וקבע את התוצאה בעצמו, גרינפלד לא אשם פשוט הוא אין לו ראש כי הוא לא נולד כמו כולנו הוא נולד מהתחת
השב   •  42
גוגו06/04/2022 19:35
מתחזה אדום גמל.לך לך..עאלק לא נתן לראות מי הקבוצה יותר טובה.גם ב11 שחקנים שיחקנו הרבה יותר טוב ממכם יגמלים מסכנים.בטרנר ראינו מי היה יותר טוב מחצית של 5.0 נגמרה בפוקס ב2.1.עד מתי תבכו יעלובים.ולנצחון הזה אין קשר לזה שהורחק לכם שחקן עי בטרנר ב10 שחקנים לא ניצחתם אותנו אז תשב בשקט
השב   •  11
110
יהלום06/04/2022 13:28
גרינפלד נמאסת, אתה שופט בושה, כל משחק אתה בא להרוס ולריב עם אנשים, יאללה שחרר אותנו ולך הביתה
השב   •  41
109
ניסי06/04/2022 12:17
הצהוב הראשון לספריה לא היה מוצדק בכלל רואים שחיפה עושים הצגה ומסמנים לשופט להגיע לא שהוא הגיע הוא הגיע בריצת עומק
במצבים כאלה ברחבת ה16 תמיד יש דחיפות לתפוס מקום גרינפלד עם תופעה לא לדאוג לפרנסה יש את שחר
חיפה היא של הפועל
השב   •  53
108
ניס06/04/2022 12:15
אני עם כדורגל סיימתי..שופט מגיע למשחק וגומר קבוצה ועונה ..יצא החשק. נישבע יותר לא מגיע למגרשים וגם לא צופה מהבית. יכאב פחות ולאט לאט הכדורגל יהיה סתם משחק עבורי..אקדיש את הזמן לנכדים ולאשה . אני סיימתי עם הכדורגל נקודה.
השתגעתי בגללה
השב   •  44
חיים06/04/2022 14:02
אח שלי
ויטור עשה הצגה יותר גדולה והרחיקו שחקן שלנו.
לא התלוננת על כך.
מה שעדה אספריה זה לויפולכם במועדון.
על גישה כזו והנגיחה זה אדום ולא צהוב שני.
חוץ מזה לא הייתם במשחק נגד חיפה על המגרש
השב   •  30
אריה06/04/2022 14:30
מעניין, לא יצא לך החשק מצורת המשחק של הקבוצה שלך אבל מהחלטת שיפוט (נכונה או לא זה לא משנה). מהתחלה הגעתם להרוס משחק ושברתם רגליים. אדום היה צריך לשרוק לפני זה ללופז ולברדה. אז את דמעות התנין והדאגה לכדורגל תפנה למאמן שלך שבא עם תוכנית הריסה.
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  31
רומן06/04/2022 19:44
לך..
השב   •  00
דניאל07/04/2022 16:22
בוא תגיד לי איפה הייתה תחילת עונה שארד קיבל אדום לא מוצדק וקיבלתם פנדל לא מוצדק כי העברה שלא הייתה נגרמה מחוץ לרחבה אז על תספר על שופט שהרס את המשחק על תיהייה צבוע
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  00
107
זיקו06/04/2022 12:12
עם ישעו את גרינפלד איך חיפה תיקח אליפות תחשוב טוב
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  22
ריבילו06/04/2022 13:04
10 שני היינו על הפנים מישהו עזר לנו יה אידיוטית גמור
השב   •  10
106
דש06/04/2022 11:41
לא מסכים ולא מחבב אותו בדרך כלל, הפעם הוא צודק וזה כמעט כל השופטים ככה. גם פפיר, שילוח וריינשרייבר במיוחד.

יש לפטר אותו לאלתר.
השב   •  40
105
מד06/04/2022 10:26
לא מבין מה הקשר של אייל סגל למשחק של בש וחיפה. חוץ מלהשמיע את קולו ושיראו שהוא קיים . עזבו את גרינפלד בשקט . השופט הטוב בארץ . ששגה . מותר לו . זה בסדר
השב   •  211
חיים06/04/2022 14:36
קרא שוב אולי תבין
השב   •  10
104
בנימין06/04/2022 09:56
אהרון היקר אוהד חיפה לא הוביקטיבי שכמוך נזכיר לך שניצחתם בטרנר השנה אחרי ההרחקה העפתם כדורים,נשכבתם כל דקה להעביר זמן כאילו ירו בכם העיקר להעביר זמן ,זה לא בזיון הקהל תתביש אתם אחרונים שתתיפו מוסר לבאר שבע אתם אוהדים לא אוברקטיבים אני אישית התרגלתי יש לי אחין כמוך אוהד חיפה בזיון
השתגעתי בגללה
השב   •  22
אוהד חיפה מבאר שבע06/04/2022 19:49
בינימין.אנחנו 10 דרגות מעליכם בכדורגל.אתם אף פעם לא באים נגדנו לנסות לשחק ולנסות לנצח על הדשא.אתם עושים רק פרובקציות כדי לנסות לגנוב אליפות.אז אתה מדבר על לא אובייקטיביי?תתבייש לך טפי
השב   •  00
103
מוטי06/04/2022 09:44
צודק ובגדול חלס עם זה השופט הוא לא המרכז הוא בקושי השוליים. השתן עלה לו למח
השב   •  20
102
דני06/04/2022 09:33
אי אפשר לקחת את הצהוב השני שקיבל אספרייה ולבודד אותו מן ההקשר בו הוא נעשה. ראשית כל אספרייה היה ראוי לצהוב עד קודם לכן כשמנע התפרצות של שחקן חיפאי לעבר שער באר שבע כשהוא תפס אותו בידיו. לשיא חוצפתו הגיע אספרייה, כאשר בטרם ירדה ידו של השופט שהניף לו כרטיס צהוב, הוא התנפל על רודריגז, ממש לעיני השופט, כדי להתגרות בו להמשיך במריבה. חכמים היזהרו בדבריכם. גם אם אתם בטוחים בצדקתכם, ביקורת שלוחת רסן עלולה להזיק הרבה יותר מאשר להואיל.
השב   •  33
101
אדום06/04/2022 09:09
לברדה הייתה תוכנית סדורה,לא לספוג במחצית הראשונה כי מכבי חיפה כל העונה פותחת חזק ובמחצית השנייה נרדמת,ובמחצית השנייה לתקוף עם כל הכליםהגיע אדון גרינפלד היהיר והשחצן והחליט שהוא גונב את ההצגה,הייתי רוצה שפיפא תבדוק מאיפה המציא גרינפלד את הצהוב הראשון לאספרייה?ראיתי עשרות פעמים בהילוך חוזר ועד עכשיו אני לא מבין על מה הצהוב הראשון ?? דווקא רודריגז הוא שדוחף אבל גם לו לא הגיע צהוב כי זה חלק מהמשחק ,אם על כל דחיפה יתנו צהוב לא ישארו שחקנים לשחק,כדורגל זה משחק אמוציונלי זה לא באולינג!!פשוט בושה של שיפוט!
הרופאה שלי אומרת
השב   •  55
100
רון06/04/2022 09:00
השיפוט לא טוב , אבל יחסית לרמת השחקנים והפרשנים הוא מצויין !
השב   •  31
99
הוגן06/04/2022 08:29
שחקן שמגיע טנוגח בשחקן בגב חייב לקבל צהוב, לא משנה איפה במגרש ובאיזו דקה וגם לא משנה אם כבר יש לו צהוב או לא (אחריות השחקן להיות זהיר יותר כשכבר יש לו צהוב). אגב עןצמת הנגיחה לא אמור. להשפיע על ההחלטה
השב   •  83
98
מאיר גבאי06/04/2022 08:17
הנה ראיתם מה ההבדל בין בעל בית אישיות כמו יענקל’ה שחר לבין סגל ואחרים. לא תוציאו מיענקל׳ה מילה על שיפוט בטח ובטח בתקשורת .
לגופו של עניין , הדרך לשנות גישה של קבוצה כמו באר שבע שבאה להרוס משחק ע״י שבירת רגליים , זה לזהות את המגמה מיד , לגשת למאמן ולקפטן ולהגיד להם בצורה חד משמעית ראו הוזהרתם ! מרגע זה אני מוציא צהובים ואדומים .
מהרגע שזה לא קרה הם הבינו שמותר להם וככה הם שיחקו .
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  76
אני06/04/2022 08:41
כן, רק שאם ההחלטות שיפוט היו קובעות שלא תקחו אליפות אז הייתם מגיבים אחרת..
השב   •  42
גבי שער 206/04/2022 13:16
כי הוא עובד מאחרי הגב עם פפלים
השב   •  11
97
עידו06/04/2022 08:07
רק חבל שזה סיים את הסיכויי לאליפות בתור אוהד באר שבע חיפה יותר טובים אבל קרו דברים בלתי צפוים בכדורגל שהאנדרדוג ניצח אבל עם החלטה פזיזה וחשבונות בלתי נגמרים זה הרס את כל הסיכויים להפתעה
מזל טוב חיפה על האליפות
השתגעתי בגללה
השב   •  11
אהרון06/04/2022 09:10
ראשית כלום עדיין לא סגור,הסיכויים כמובן לאליפות חיפאית מאד גדלו.
לגבי באר שבע והשיפוט,השיפוט בארוע הזה שפט את א ספרייה לחומרה אבל השחקן פשוט טיפש,כרגע קיבלת צהוב(ארועים מצטברים) מה אתה ממשיך לחפש פרובוקציות…לא מובן.
באר שבע,לצערי ואני בטוח שגם לצערך, לא באה לנצח עם כדורגל איכותי אלא לסגור את המשחק,לשחק מאד אגרסיבי ולהתפלל שאולי יקרה נס כמו במשחק הראשון בינינו והם איכשהו ינצחו. כך לא באים למשחק עונה. שחקו כדורגל,אולי תפסידו אולי תנצחו אולי יסתיים בתיקו,אל תבזו את הקהל במגרש והצופים בבית.
בכל מקרה הגיע לבאר שבע להפסיד את המשחק
השב   •  10
שלומי06/04/2022 12:07
תוצאות לא נקבעות לפי מגיע או לא מגיע אתן לך דוגמא מגמר הגביע חיפה נגד מכבי שאפילו הפועל יהוד היתה מתביישת מצורת המשחק של חיפה וגנבתם נצחון גם הצהוב הראשון ובטח השני הזויים וכמו תמיד העונה כל טעויות השיפוט הן לטובת חיפה
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  11
חיפאי משוגע06/04/2022 19:53
גרמניה התעוררתם?הייתי בתל אביב עצרתי להשתין בקרית שלום והמשכתי
השב   •  00
96
אבי06/04/2022 07:36
סגל כל הכבוד
צודק ב100 אחוז
השב   •  31
95
var06/04/2022 07:07
גרין פלד
בעברית : מגרש י ר ו ק .
ירוק ..
השב   •  22
94
צודק בכל מילה06/04/2022 06:22
גרינפלד וחבריו יהירים ולא מדוייקים בלשון המעטה. כל מחזור שערוריה חדשה בכיכובם של טפר גרינפלד ושמואלביץ
השב   •  40
93
ציון06/04/2022 05:25
שופט באמת גרוע ומכריע משחקים חייבים להשעות אותו כל שבוע אותם טעויות וחבל פשוט הורס משחקים
השב   •  50
92
יוט06/04/2022 04:49
אזור השרון הביא דור נאחס. ליאני גרינפלד לייבה וקוונים ליצנים
השב   •  20
91
סלקום06/04/2022 01:31
התקבלה הודעה חדשה
השב   •  10
90
מוטי בננה06/04/2022 01:20
לא לשכוח יענקלה , מה שבא בקלות באותה הלות יעלם. הבנת זקן חרא?
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  24
התפוז06/04/2022 08:38
אדון מוטי בננה רקובה אתה אדם דפוק .
השב   •  00
89
אייל06/04/2022 01:14
וואו סגל אתה מלך! מקווה ששאר הבעלים יצטרפו ויתמכו. ברור שהדון הזקן יתנגד כי הוא המערבב הראשי!
מכבי או מוות
השב   •  50
88
רפי הצהוב06/04/2022 00:29
שחר קנה את כולם שם פשוט הזוי ח
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  59
איציק06/04/2022 06:14
טמבל מה קשור שחר
השב   •  22
87
גלית06/04/2022 00:18
איזה מצחיק אתה, זה בדיוק מה שהוא עושה. אנשים משקיעים המון כסף ובגלל שיפוט כזה הם מפסידים המון כסף.
השב   •  30
86
יוסי06/04/2022 00:11
אני רואה פה לחץ על שופט ועל איגוד השופטים
השב   •  13
85
ירוק06/04/2022 00:02
אין לך מה לעשות תתעסק בקבוצה שלך
השב   •  116
84
יוסי05/04/2022 23:55
אכן השופט טעה.אבל נמאס מאלימות מילולית הגיע הזמן לעצור את המילים הקשות במיוחד מבכירים בכדורגל
השב   •  510
83
אשדודי גאה05/04/2022 23:46
בגלל שופטים כאלה הפסקתי לבוא למגרשים
השב   •  191
82
שמואל05/04/2022 23:43
כך צריך לנהוג שופט בכל מגרש בעולם , שחקן שלא מכבד את חוקי המשחק וליד השופט רץ לנגוח בגב השחקן , לאחר שקיבל צהוב רגע לפני , צריך להיות מורחק בכרטיס אדום .
השב   •  1111
81
דר פ05/04/2022 23:14
ראשית, תענוג לקרוא מלל שכתב בעל קבוצה שאיננו עילג.
שנית, מר סגל - כל מילה בסלע !
השב   •  362
80
אלופת המדינה05/04/2022 22:57
הפעם זה לטובתינו פעם הבאה לרעתנו
גרינפלד כבר תקופה ארוכה עושה המון טעויות
חייב לעשות איפוס עם עצמו ולהפסיק עם חשבונות ממשחקים שהיו והכי חשוב להפסיק עם השחצנות
תחזור לתקופות הטובות שלך
השב   •  160
79
גינה05/04/2022 22:56
אייל,׳אתה כל כך צודק! תודה שהעלית את הדברים. יש לא מעט משחקים שכבר בהתחלה, מרגישים היטב את הנטייה של השופט לשפוט בחומרה קבוצה מסויימת ולהקל באחרת. מרגיש לא כשר. חייבים שקיפות!
השב   •  190
78
יואב05/04/2022 22:42
אייל סגל גם אתה גונב דעת מחזיק מפתחות של בלדב
השב   •  524
אילן06/04/2022 08:15
עוד מתוסכל עלוב שלשמחתי ולשמחת רבים מאוהדי הקבוצה נמצא במיעוט !
השב   •  00
77
סגל05/04/2022 22:40
צודק ב100 אחוז
השב   •  111
76
תל אביב אדומה05/04/2022 22:25
אייל סגל צודק
וסוף סוף יש משהו שיש לו את האומץ לומר את האמת
השב   •  161
75
ירוק בנשמה05/04/2022 22:24
האמת שהרבה זמן הוא בתקופה לא טובה
השב   •  100
74
כן05/04/2022 22:23
לא מקומי להודות אבל הצליח להרוס לגמלים עונה וכנראה חרץ אליפות לרעתם
השב   •  112
לכן אחי05/04/2022 23:28
מילא הרס לנו, הוא הרס לכול הכדורגל הישראלי. אם אין תחרות אין עניין. בושה של שיפוט
השב   •  102
ג’ו06/04/2022 01:01
תפסיקו לבכות, אתם באמת לא רמה.
פתחתם בכסאח לא מהעולם הזה ולא קיבלתם כרטיסים, אז בסוף זה התקזז. תבואו לשחק כמו גברים, לא כמו גמלים.
השב   •  46
73
פקמן05/04/2022 22:16
וכל שנה חוזרים מאירופה בסיבוב השני.עאלק אירופה מפעל שהינו דרג 3.
תפנים שאולי תזכה בעוד 50 אליפויות אבל אתה כקבוצה ובטח ברמת הכדורגל לא מתקדם מהר ואלה מאירופה שהיו פעם קבוצות דייגים אוכלות אותך עכשיו
השב   •  10
72
מורן05/04/2022 22:13
סגל מה אתה קשור ומה אתה רוצה בדיוק
השב   •  18
שו05/04/2022 22:38
גרינפלד שופט גרוע.
השב   •  121
71
ארז05/04/2022 22:13
קראתי תגובות של הירוקים האומללים היום, עליבות נפש במיטבה
השב   •  105
מוטי05/04/2022 22:57
אנחנו ממש לא אומללים אנחנו מוליכים בפער 7 על השנייה.אפה אתם בכמה עליכם מובילים.מי האומלל האמיתי והמתוסכל
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  35
70
אלוף האלופים05/04/2022 21:53
לכל הבכיינים הצהובים , הגמלים ו סרדינים : אנחנו אלופים פעם שניה ברציפות בצדק ובזכות הכדורגל הכי יפה, התקפה הכי טובה , הקישור הכי חזק , וגם ההגנה הכי טובה וכל זה במשחק תמיד התקפי , 70 -80 אחוז החזקה בכדור , הקהל הכי גדול , הכי מסור והכי טוב מכולם - שמנו רבעיות , חמישיות ושישיות של שערים !
זה מה יש ותמשיכו לבכות , בעזרת השם גם בשנים הבאות
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  1413
61 שנה במגרש05/04/2022 22:26
לאלוףף האלופים.
עכשיו מובן הריב על מי מכבי המקורית.
הפכתם למגעילים דוחים ויהירים בדיוק כמו האחות הצהובה.
ובנוגע לסיפרים והאגדות: קח שחקן שחקן- ההגנה של באר שבע טובה משל חיפה בעשר דרגות.
השב   •  37
רוב05/04/2022 23:51
אלופים בלשחק מול 10 שחקנים כל משחק יאפסים
השב   •  75
69
כעכג05/04/2022 21:47
צודק ולפחות מה הסיבה להחלטה של השופט אולי נבין למה קבעו כך
השב   •  10
68
Dotan05/04/2022 21:43
אוראל שופט כמה רמות מעל כל הבכיינים
הגיע אדום כי השחקן חוצפן וברברי ברמה אחרת
וכן יש מצב שעשה טעות למה לתלות אותו בכיכר העיר בגלל כל הפרשני בערוץ הספורט הלקקנים מכבי חיפה אלופה מזמן גם בלי טעות שיפוט
השב   •  813
ישראל06/04/2022 01:10
כאוהד חיפה אני אומר לך
צריך להביא שופטים ממקום אחר, השיפוט בארץ כבר תקופה ארוכה בתחתית. שבוע אחרי שבוע הכותרות הן על הטעויות של השופטים ולא על הכדורגל, ברור שגם השחקנים עושים בעיות אבל אי אפשר שלא לשים לב לכך שהשופטים עושים פה טעויות קריטיות. מתייחס גם למה שפירסמו על שערים שנרשמו על השחקנים הלא נכונים וכרטיסים צהובים שלא נספרו.
כולם-כולם לקפוץ!
השב   •  10
67
אור05/04/2022 21:37
זה שופט עצבני.אסור ששופטים עצבניים עם טמפרמנט גבוה וחם ישפטו.
השב   •  103
66
נפתלי05/04/2022 21:30
לא לפסול חקירת שוחד
השב   •  153
אלי06/04/2022 05:39
עזוב הוא שופט כל כך גרוע שזה נראה שוחד אבל לדעתי גם לא חכם ,
משחק עונה למה לגנוב את ההצגה הרי כולם ידברו עליך מחר ולא חיובי
השב   •  30
65
חיפה05/04/2022 21:16
צחדק במאת האחוזים.
גם ככה היינו מפרקים את באר שבע, האדום נתן להם תירוץ לבכיינות.
אבל העניים עם נשופטים מטורף. אדום הזוי ובעיקר שחצני
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  102
64
זיו05/04/2022 21:02
זה נכון לגבי כל העולם, השופטים בגלל אגו לא מתייחסים ל V.A.R
השב   •  30
63
אמיר05/04/2022 20:59
‏אתה מבלבל את המוח ברמות בחור. גרינפלד שופט בינלאומי. הוא מביא את המנטאליות האירופית של משמעת לכדורגל הישראלי. הצהוב השני הגיע בגלל נגיחה. צהוב שני = לאדום. אתה מתלונן על השיפוט בארץ כולם עושים טעויות אבל כשמגיע שופט כמו גרינפלד שופט בינלאומי מצוין, והוא מנסה להראות לך מה זה משמעת בכדורגל לך יש בעיה עם זה. אותך צריך להרחיק.
השב   •  511
62
קבוצה אחת בליגה בהפרש ענק05/04/2022 20:54
כבר שחכתם מהר מה היה במשחק הקודם.
שהעוזר מאמן פח שכבר לא איתכם מר בנאדו התגרה בשחקן חיפה שלא במהלך המשחק והרחיקו שחקן חיפה שלא במהלך המשחק והקבוצה הייתה צריכה להתמודד מחצית מלאה אחרי דרמה ושחקן פחות ובכל זאת לנצח שחכתם אה?
יא צבועים
כולל באר שבע כולל פרשנים שדרנים כולל מנהלת כולל איגוד השופטים וכולל מר סגל!
כשזה מגיע נגד חיפה כולם שותקים פתאום כשזה לטובת חיפה כולם כמו חמורים קופצים ובוכים!
תתמודדו זה מה שיש לליגה ולשופטים להציע זה קורה בכל ליגה ובכל העולם שופטים הם בני אדם ועושים טעויות!
אפאחד לא יודע מה השופט אמר לאספריה והאם הוא אמר לו שאם פעם אחת הוא עושה טעות זה יהיה אדום והשחקן הלך ועשה את הטעות הזאת וקיבל אדום ונעזוב את זה שזה בצדק כי מר אספרייה הלך ונגח ברודריגז בין אם נגע או לא נגע אבל התכוון לפגוע ולשחק אותה אבו עלי!
שכולם ידברו ויגידו אבל הטבלה לא משקרת. אם היה הפרש נקודה אםשר להגיד ״בעזרת השופטים״ אבל זה הפרש ענק גם בנקודות גם בשערים ולכולם כואב שיש קבוצה אחת בליגה.
אין קבוצה אחת בליגה בחצי משחקים הבקיע 4-5-6 שערים למשחק ואין קבוצה שמביאה כמות דו ספרתית של אוהדים שנהנים מהקבוצה.
צבועים אם זאת הייתה קבוצה שלכם הייתם שמחים אבל כשזה הקבוצה הכי טובה בליגה והיא לא שלכם אתם בוכים!
שבו בשקט ותתנו כבוד לאלופה שבדרך לאלופת המדינה שנה שניה ברצף.
הטבלה לא משקרת
השב   •  1611
לקק05/04/2022 21:08
שמע אתה לקקן מהסרטים כבוד
מה זה הפועל?
השב   •  14
לקקן מעפן06/04/2022 00:14
קיבלתה כפה בבית ספר היום
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  20
ציצי06/04/2022 12:00
למה לקקן הוא מדבר דוגרי אבל אתם לעולם לא תסכימו כי אתם אוהדים לא ספורטיביים אתם זבלות
השב   •  00
61
איגוד של ליצנים05/04/2022 20:52
חיפה היו יותר טובים והגיע להם לנצח עם האדום או בלי אבל גרינפלד הרס את המשחק בלי קשר לתוצאה, אין פה עניין של הפועל מכבי ביתר זה מאבק של כולנו אתמול זה לרעתנו מחר זה לרעתכם
השב   •  133
מכבי05/04/2022 21:23
מי שהרס את המשחק זה בש וברדה הפחדן
לא שיחקו כדורגל בכלל
בונקר כמו קבוצה שיורדת ליגה
השב   •  41
שלומי מורדי05/04/2022 21:24
שמע אני חולה עליכם אתם אחלה אוהדים אבל לפני שגרינפלד הרס את המשחק הקבוצה שלך הרסה אותו. חבל לא מבין למה באר שבע לא באים לשחק כדורגל נגנדנו
השב   •  50
60
איציק05/04/2022 20:48
מעניין אם כל זה היה קורה למכבי תל אביב מה הייתם אומרים בתקשורת
השב   •  13
59
נחמן05/04/2022 20:47
סגל אתה צודק! כל מילה בסלע! גם השער שספגתם בשבת נגד מכבי לא היה צריך להיות מבוטל בגלל הכתף.
השב   •  84
נעם05/04/2022 21:17
השער בוטל בגלל נבדל
השב   •  21
58
אבי בוקובזה05/04/2022 20:38
כל מילה שלך מר סגל מדוייקת לחלוטין!! לא נרפה עד שיחקרו אותו!!
השב   •  131
עמיקם05/04/2022 21:11
תסביר
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  00
57
עמית05/04/2022 20:38
ב״ש באו לפרק ליפול להוציא תיקו מגעיל.
השופט לא היה טוב לשני הקבוצות. ההרחקה מוצדקת, השחקן הוזהר ומייד ניגש ודחף נגח. להכניס את טיבי לפני מיכה? מאמן מפריע להוצאת חוץ? לבוא להרוס את המשחק בשביל תיקו? מזל ששכטר הספורטאי הגדול לא היה. הוא היה ורב עם הקהל. במגרש היה הורס ומחריב עוד
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  61
56
אבי אילני05/04/2022 20:14
אם זו היתה מכבי תא גם היית אומר לסגל לשבת בשקט ? הייתם פותחים ג׳ורה על מכבי והשופטים . כל העולם ואשתו ראו שהיה כלום ושום דבר ורק אתם אבירי הצדק ראיתם נסיון לרצח של אספריה . שבו בשקט ותחייכו על המתנה שקיבלתם
השב   •  83
55
אברח05/04/2022 20:11
מה סגל קשור לאירוע? איש קטן ונקמן שחיכה לנקום השופט על טעות שיפוט ישנה.
השב   •  27
54
קטמון05/04/2022 20:05
אם הפועל ירושלים תרד זה בגלל ההרחקות והפנדלים
ביזיון של שופטים
גם בספרד השופטים נתנו לריאל את האליפות
השב   •  11
המזרדל05/04/2022 21:55
אם הפועל ירושלים יורדת ליגה זה בגלל זיו אריה ו6 זרים
פועלי כל העולם - התאחדו!
השב   •  10
53
יוסי05/04/2022 20:03
סגל מבקש שהדיון בvar יהיה ציבורי,
בשנה הבאה יבקש שהשיבוצים של השופטים יהיו באחריות הקבוצות ואחר כך גם יקבעו להם מתי לשרוק, גחמות של מי שלא מבין ומכיר את המערכת,
זאת לא הבעיה, הבעיה שבעלי תפקידים באיגוד
שלא מסוגלים לקחת אחריות מפילים תתיק על השופט וזהו,
אין גיבוי ואין תמיכה למרות שהכי מגיע לו,
יאללה תבריזי, תעלה לשידור ותמרח את כולם…
השב   •  24
52
איציק הירוק05/04/2022 19:29
סגל שב בשקט אף אחד לא סופר אותך אז אתה מחפש כותרות שב בשקט בקבוצה הבינונית שלך וסתום את הפה אתה לא מעניין אף אחד אספריה רק עושה פרובוקציות חוץ מזה הוא לא יודע לעשות כלום גרינפלד צדק
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  525
נבוכנצאר05/04/2022 20:27
אתם קבוצה מספיק טובה שלא צריכה להשען על שופט. שבוע הבא ישרקו נגדכם בטעות ואז תתהפך עם הדעה שלך? סגל צודק המערכת נמצאת בתהליך ריקבון מתמשך שכבר מעלה צחנה.
השב   •  60
נחמוני05/04/2022 20:32
כולנו יודעים שסגל צודק. זה לא ההרחקה. זה הזלזול.
השב   •  71
איציק הצהוב06/04/2022 05:35
נתניה קבוצה גדולה ומועדון ענק, שעשתה לכם בית ספר בסיבוב הקודם כשלא עברתם את החצי עד לגול המקרי של אצילי
השב   •  10
51
קובי05/04/2022 19:21
אוהדים קונים כרטיס לראות משחק ואז שופט שחצן מגיע וגומר קבוצה בהחלתה הזויה אסור לשופט כזה לישפוט משחקים להשעות אותו למען יראו וייראו כדי שיבינו שאם רוצים כדורגל במדינה צריך לעשות סדר באיגוד השופטים
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  90
50
אורי05/04/2022 19:18
גרינפלד לא טעה ,שרק על מה שראה.
ואין מחלוקת.
אני מסכים שאין אחידות
השב   •  55
49
אבי05/04/2022 19:17
עם לא השופטים חיפה לא היו במקום הראשון.קיבלו הרבה נקודות מהשופטים
חיפה היא של הפועל
השב   •  1010
תלמדקרואוכתוב05/04/2022 22:34
עטא בתוח במא שעטא אומר? אנאלפבית
השב   •  00
48
מנשה05/04/2022 19:09
שופטים מכרעים אליפות רמה של ליגה ג באירופה ככה גם השופטים
ירושלים מלחמה!
השב   •  81
47
אבי05/04/2022 18:58
כול מילה בסלע. אני לא מבין את איגוד השופטים מדוע לא מבאים שופטים מחול לפחות בפלייאוף כול משחק מכריע עונה
מי שלא קופץ אדום
השב   •  91
46
ברקו05/04/2022 18:27
כל עוד טפר בשלטון. לא תהיה התחדשות.
הכלבים נובחים והעגלה עוברת בכיף
השב   •  60
45
אמת05/04/2022 18:25
הבעיה היא לא הטעות הבעיה שזו לא פעם ראשונה ולא שניה ולא. שהשופט הזה מכריע משחקים.
אין מה לבוא בטענות כאשר הכל מושחט.
השב   •  120
44
אבי05/04/2022 18:24
צודק לגבי השיח של השופטים שצריך להיות פתוח ומושמע לכולם כמו באנ בי איי
השב   •  70
43
רונן05/04/2022 18:16
לפרק את איגוד השופטים. להביא שופטים מחול. גם באם הם ייטעו לפחות נדע שלא יהיו קומבינות. שהשופטים הישראלים יחליפו מקצוע. מחפשים אנשי אבטחה ברמי לוי למשל.
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  150
42
אדום05/04/2022 18:13
תגובה טיפשית מאדם יהיר וחושב שמותר לו הכל כשיש לו שקל וחצי בכיס השחקנים צריכים לכבד שופט ולהתנהג בהתאם ביריעת כבוד לא ההפך וכן לא כל דבר צריך לפתוח לתקשורת חלאס שב בשקט ותקבל מה שהשופט יחליט טעויות גם לטובתך יש ויהיו אז די
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  527
41
לירון05/04/2022 18:10
צודק מאה אחוז
השב   •  141
40
מושיק05/04/2022 18:02
מה. נומר על שני הגולים בפת חוקיים לגמרי השופט עשה במכנסים מפחד של הלוזונים השופטים מכריעים את המשחקים ולא השחקנים בגלל זה הרבה שחקנים מיואשים כי הם יודעים שהשופטים עושים מה שהם רוצים ולא השחקנים רמת שיפוט שערוריה
השב   •  122
39
אפי שער 1105/04/2022 17:59
אם ישעו אותו ואת פריד ליאני רנשרייבר ולייבוביץ,מי יתן אליפות למכבי חיפה חוף דדו?
נו באמת סגל .
השב   •  153
ירוק לנצח05/04/2022 18:30
עד עכשיו אתם היחידים שמקבלים טובות מהשופטים
ועם זה אתם פח
הקנאה הורגת
רק בחיפה יש מכבי!
השב   •  410
יוסי05/04/2022 20:27
למה רק אתם אלופים ?? :( וואה וואה למישו יש טישו
השב   •  21
38
יואל05/04/2022 17:55
זה לא משנה טעות השיפוט של גרינפלד אף קבוצה לא יכולה לעצור את מכבי חיפה
הדם שלנו הוא ירוק
השב   •  1023
37
ברוך05/04/2022 17:46
שופטים טעו וימשיכו לטעות הבעיה היא לא גרינפלד
מה שחמור בעיני זה מאמן באר שבע שעצר בגופו הוצאת חוץ מהירה על פי דעתי צריך להשעות אותו עד סוף העונה לא ראיתי דבר כזה בהסטוריה של הכדורגל
השב   •  127
36
חב05/04/2022 17:45
באירופה, השופט אפילו לא מדבר את שפת השחקנים, והכל מתנהל על מי מנוחות יחסית
השב   •  20
35
אילן05/04/2022 17:31
השופט גרינפלד אין לו שיקול דעת בכלל!
פשוט בושה וחרפה זה שופט שהיו לו במשך השניים אחרונות טענות שיפוט שהכריעו משחקים!!
ולכן צריך להרחיקו משיפוט לפחות לצי שנה ואחרי זה לשלוח אותו לשפוט בליגה הלאומית!
חבל מאוד שהחלטה הלא נכונה הכריעה את המשחק!
אדום עולה בבלומפילד
השב   •  154
עפר05/04/2022 18:01
למה ללאומית ?
פחות חשוב?
גם שם השיפוט גרוע.
השב   •  00
טעות?05/04/2022 18:13
הטעות שלו זה שלא הוציא אדום לשחקני באר שבע עד הדקה ה15!
השב   •  75
ח05/04/2022 18:23
בדיחה
השב   •  00
34
חיים05/04/2022 17:26
כמו שכתבתי בעבר הרמה של כדורגל בארץ נמוך רמת השופטים רמה יותר נמוכה ממש בושה וחרפה בנוסף כל התרבות ממש ברברית באים לראות משחק לא לקלל לריב מייבשים לעדות משהו אמרת נהיה יותר ונותר גרוע
השב   •  50
מה?05/04/2022 18:25
לא הבנתי כלום
השב   •  00
33
לה פמיליה05/04/2022 17:22
מה אכפת לו שהוא יושעה הוא בטח כבר קיבל את הכסף מיעקב שחר
השב   •  113
32
דניאל05/04/2022 17:15
צריך להדיח אותו לא בגלל הפנדל,כי אספריה הזה פרובוקטור ויכול להיות שהגיע לו,אלה בגלל היהירות השחצנות ובעיקר בגלל שהמשחק אצלו עומד ונהרס,חוסר אחידות בשיפוט,באר שבע באה לשבור רגליים ובסוף הוא מוציא אדום על עבירה קלה,ולגביי המשחק באר שבע בכיינים עלובים שבא להקיא מהם.חיפה תיקח אליפות על אפם וחמתם של כל הפרשנים המושחתים
השב   •  199
גמל וותיק05/04/2022 17:34
טיפש , מי דיבר על אליפות ? מדברים על זה ששופט הורס משחק ככה סתם ולא משנה מי הקבוצה שנפגעה
השב   •  71
מה תגיד על המשחק הקודם ?05/04/2022 20:52
כבר שחכתם מהר מה היה במשחק הקודם.
שהעוזר מאמן פח שכבר לא איתכם מר בנאדו התגרה בשחקן חיפה שלא במהלך המשחק והרחיקו שחקן חיפה שלא במהלך המשחק והקבוצה הייתה צריכה להתמודד מחצית מלאה אחרי דרמה ושחקן פחות ובכל זאת לנצח שחכתם אה?
יא צבועים
כולל באר שבע כולל פרשנים שדרנים כולל מנהלת כולל איגוד השופטים וכולל מר סגל!
כשזה מגיע נגד חיפה כולם שותקים פתאום כשזה לטובת חיפה כולם כמו חמורים קופצים ובוכים!
תתמודדו זה מה שיש לליגה ולשופטים להציע זה קורה בכל ליגה ובכל העולם שופטים הם בני אדם ועושים טעויות!
אפאחד לא יודע מה השופט אמר לאספריה והאם הוא אמר לו שאם פעם אחת הוא עושה טעות זה יהיה אדום והשחקן הלך ועשה את הטעות הזאת וקיבל אדום ונעזוב את זה שזה בצדק כי מר אספרייה הלך ונגח ברודריגז בין אם נגע או לא נגע אבל התכוון לפגוע ולשחק אותה אבו עלי!
שכולם ידברו ויגידו אבל הטבלה לא משקרת. אם היה הפרש נקודה אםשר להגיד ״בעזרת השופטים״ אבל זה הפרש ענק גם בנקודות גם בשערים ולכולם כואב שיש קבוצה אחת בליגה.
אין קבוצה אחת בליגה בחצי משחקים הבקיע 4-5-6 שערים למשחק ואין קבוצה שמביאה כמות דו ספרתית של אוהדים שנהנים מהקבוצה.
צבועים אם זאת הייתה קבוצה שלכם הייתם שמחים אבל כשזה הקבוצה הכי טובה בליגה והיא לא שלכם אתם בוכים!
שבו בשקט ותתנו כבוד לאלופה שבדרך לאלופת המדינה שנה שניה ברצף.
הטבלה לא משקרת
השב   •  12
גם אתה06/04/2022 03:13
לקק טמבל השופט טעה בגדול
השב   •  10
31
רועי כהן05/04/2022 17:14
עד מתי תמשיך להיות מוצף באהבת חינם?
השב   •  42
30
גל05/04/2022 17:05
די כבר לבכות על השיפוט כל הזמן יא מאוסים,
על כל החלטה של שופט במקרים שהם לא שחור לבן מובהק, מישהו יבכה שהוא קופח , תמיד היה ותמיד יהיה, זה חלק מהכדורגל .
אתמול אליניב ברדה היה צריך לקבל אדום על זה שמנע הוצאת חוץ , על זה הוא לא התלונן.
השב   •  93
דניאל05/04/2022 18:15
אז כנראה שלא קראת את הכתבה. הוא כן התייחס לזה. דבר שני, עובדתית השיפוט בישראל גרוע ולא אחיד. מפתיע שדווקא אוהד הפועל אומר את זה, אחרי סיפור הנבדל בדרבי שלכם.
השב   •  40
29
פודי05/04/2022 16:59
איל זה בהחלט משפיע גם על מכבי נתניה ולא רק , אלא על כל קבוצות הפלייאוף בדמות אובדן הכנסות של מאות אלפי דולרים לאחר שהליגה למעשה איבדה עניין לאחר שמר גרינפלד גמר אותה.
השב   •  52
28
סגל חולה פרסום05/04/2022 16:56
האיש מעלה פוסטים בקצב שאיזי שרצקי מאיים לעזוב זה איש מטורלל חולה פרסום בתור אוהד נתניה מתבייש שהליצן הזה מנהל את הקבוצה שלי
השב   •  724
27
רובן05/04/2022 16:54
אתמול מהדקה הראשונה ברדה ישב לשופט הרביעי בצוואר בזמן שהשחקנים שלו מכסחים בלי הפסקה , באים בתלונות בלי הפסקה , משחקים עם הידיים , ברדה קופץ על פלאניץ בזמן שהוא מוציא חוץ ! ושחקני הספסל והצוות של ברדה עסוקים בלקלל את האוהדים שלידם !
ואחרי זה עוד יש להם חוצפה לבוא בתלונות ?
אתם באר שבע בהתנהגות שלכם אתמול פגעתם אנושות במקצוע הזה שנקרא כדורגל - היה גועל נפש להסתכל על המשחק .. אולי 10 דרות נטו של כדורגל וכל שאר הזמן פרובוקציות בלי הפסקה …
אפילו שחקן שלכם משך זמן , שיחק אותה פצוע דקה 47 - ואז ברדה מוציא אותו כי חשב שבאמת היה פצוע והוא בא ומתלונן לברדה שזאת הייתה הצגה והוא לא נפצע באמת…. הזוי
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  285
איציק05/04/2022 17:29
כדור רגל זה לא בלט מי שפוחד מקצת אגריסביות שיילך לשחק מחבואים בבית
השב   •  22
דוד5505/04/2022 18:09
אתה אוהד מכבי כמו שאני אוהד חיפה. האדום היה נורא .אך עלי לציין שהשחקן שהורחק הוא פרובוקטור. הבעיה שלו היתה שהוא נתקל בפרובוקטור גדול ממנו.רודריגז. השחקן שהורחק על כלום פגע במשלק נגד מכבי בנחמיאס ללא כדור גרם לו לשבר עצם הבריח גרם לו להעדר משחקים רבים .כל המקרה מול עיניו של השופט הליצן שאחר כך הרחיק שחקן מכבי בדקה 90 שנגע בו. אדום לשופט הליצן ואדום לשופט מאתמול.גרינגוולד
אם אתה לא חלק מזה - אתה לעולם לא תבין
השב   •  11
26
מכביסט05/04/2022 16:40
חייב זעזוע דחוף לא יכול להיות שהשופטים ברמה כזאת נמוכה
השב   •  150
25
צהוב עולה05/04/2022 16:39
צודק 100 אחוז
השב   •  160
24
מני05/04/2022 16:34
סגל.לפני שמענישים שופטים נסתכל על הכדורגלנים שלנו שלא מכבדים את המקצוע לא את החברים למקצוע במגרש(במקום כדורגל משחקים רגל ברגל ברוטלי ומסוכן) ולא את השופטים! אין תרבות ספורט ולכן לא יהיה כדורגל אצלנו לעולם!!
השב   •  144
אתה מנותק05/04/2022 17:07
מני לך תישן על האף ותחזור בבקשה…
השב   •  37
23
נתי05/04/2022 16:34
אותי לא כלכך מעניין השופטים בגלל שדעתי שאין בישראל כדורגל ראוי ומן הסתם גם השופטים לא ראויים לשפוט ולקבל במה שהכדורגל קיים בזכותם
השב   •  50
22
יובל05/04/2022 16:33
אני אם סגל 100% צודק
השב   •  140
21
עץ05/04/2022 16:33
כל הכדורגל כאן מכור
השב   •  150
20
צביקה05/04/2022 16:33
מר סגל היקר כל מילה שלך חקוקה בסלע
אני בן 72 אוהד הפועל באר שבע הייתי כל היום בדרכים הגעתי בשעה3 בלילה הביתה יודע להפסיד יודע לחגוג שופט שהופך תמיד לדמות המרכזית לא עובר לי בגרון
ככל שנרגיש פחות את השופט נבין שהיה שיפוט טוב
אהבתי את מה שכתבת כן ירבו אנשים כמוך
השתגעתי בגללה
השב   •  260
מעוז05/04/2022 16:47
לפני שבוע כשהשופט הרחיק לנתניה שחקן בזמן שהם היו המומנטום ולחצו את הקבוצה שלך -הרחקה שהיצילה אותכם מהפסד לניצחון - לא בכיתם ככה …
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  1313
ארז05/04/2022 17:00
אחי מה? אפשר את זה ביותר הזוי?.
השב   •  30
אייל05/04/2022 18:21
צביקה אתה איש ענק כן ירבו אנשים כמוך
השב   •  10
19
קובי05/04/2022 16:32
לצערי כאילו הכל היה מתוכנן אצל השופט אתמול . היה צריך להוציא לבאר שבע 5 כרטיסים צהובים בהתחלה ולא הוציא והוציא אדום שלא היה ולא נברא . זה או שזה משחק מכור או שהוא שופט גרוע לא יודע מה יותר טוב מבחינתו
השב   •  100
18
יעקב05/04/2022 16:27
וואלה בעלים גבר צודק בכל מילה
סוף סוף מישהו קודקוד משמיע אמת בלי לפחד
כל מילה בסלע ! שופטים בארץ יהירים לא מקצועיים וכל הזמן עם פנקסנות
להביא שופטים מטורקיה !
בית"ר הדגל של המדינה
השב   •  230
17
דרי05/04/2022 16:24
לפני כולם חובה פוליגרף ללירן ליאני הוא הביא ראשון את הכתם שהיום רואים מרוב השופטים ביזה את הענף דרך על כולם ליאני אומנם כבר חודש לא שופט אבל בהחלט מסוכן
השב   •  130
16
יובל05/04/2022 16:24
כל מילה בסלע! מסכים איתך לחלוטין!
הרס משחק עונה חד משמעית ולא משנה שמכבי חיפה טובה יותר מהפועל בש (ואני אוהד הפועל בש מילדות! )
הרחקה הזוייה שאין לה הסבר הגיוני
השב   •  110
שלומי05/04/2022 17:28
האמת שאני לא מבין על מה אתם מדברים, זה נכון שלא היה צהוב ראשון, אבל כמו עשרות פעמים העונה השופטים הוציאו צהוב ראשון לא מוצדק, הצהוב השני היה אמא של הצהוב, אין שופט שלא היה מוציא צהוב על נגיחה מכוונת בגב של שחקן גם אם היא היתה דרדלה, מול הפרצוף של השופט ולעיני מצלמות הטלויזיה שבה צופים ילדים.
השב   •  21
15
דנדוש05/04/2022 16:23
מכבי חיפה מכבי תא הפועל בש להם לא היו פובלים את השער של תורגמן מול מכבי פתח תקווה
השב   •  82
צדקיהו05/04/2022 17:31
למכבי תל אביב פסלו שני שערים חוקיים לחלוטין (אחד גבולי) וחוץ מתרעומת קלה
קיבלו את הדין.
השב   •  01
14
תרנגולן05/04/2022 16:21
אינני אוהד של אף אחת מהקבוצות הללו: אבל מי שלא הבין עד כה שהכדורגל כאן מושחת מהיסוד, זכה במדליית זהב בענף הנאיביות האינסופית.
השב   •  130
13
רובי05/04/2022 16:19
במצב שנוצר בין הקבוצות והקהלים נוצר מצב שאין אמון בין הקבוצות לשופטים.ישנן כמה בעיות השיפוט בארץ חולה. מאמנים ועסקנים חושבים שיש להם השפעה על השופטים מה שהם לא מבינים הם מקבלים הפוך על הפוך.השופט בדשא מתעסק בפוליטיקה שזה אומר שהוא מתעסק מי הקבוצה הגדולה ומי הקבוצה הקטנה.בגדול השופטים עושים תמיד הכל כדי שקבוצה גדולה תנצח.וזה בא לידי ביטוי בשליפת כרטיסים צהובים חופשית לקבוצות הקטנות כדי שיהיה קל יותר בהמשך לשלוף צהוב שני ואדום מה שלקבוצה גדולה זה לא יקרה.שריקות לעבירת לטובת הגדולות באזור רחבת ה-16 כששורקים עיברה לטובת קבוצה קטנה הם לוקחים את הכדור אחורה מאזור העבירה כדי שלא יהיה מזה גול.הם שורקים שריקות הזויות לטובת גדולות כדי להרוג אירועים.בנוסף אחרי מה שהיה אתמול עם ברדה שהפריע למהלך התקין של המשחק צריך לשלוח לכל משחק שני שופטים שופט על כל מאמן
השב   •  42
12
דוד05/04/2022 16:16
כל הכבוד לבעלים היחיד שיוצא נגד איגוד השופטים - גבר גבר שאפו לקבוצה שיש לה בעלים מסוג זה.הלוואי שימשיך בנתניה,צריכים כמוהו בכדורגל
הדרום מתעורר לחיים
השב   •  190
11
אחד שמכיר05/04/2022 16:15
אדם הזוי הסגל הזה.הורחק ממשחקי נוער אחרי שהשתלח בשופט , בוכה כל הזמן על בית הדין בזמן שהוא מתנהג במשחקי נוער כאחרון האוהדים. בושה שאחד כזה מטיף לשופטים.
השב   •  017
רז05/04/2022 17:02
אריק, אתה עדיין מגיב נגד סגל?.
השב   •  10
אריק05/04/2022 19:25
גאון אתה
השב   •  01
10
עטליהו בן חילק05/04/2022 16:10
אם כל הקבוצות נדפקות מהשיפוט , אז מי מרוויח?
השב   •  12
שם05/04/2022 17:10
בטוח לא הכדורגל….
השב   •  30
פח קבוצה פת05/04/2022 18:31
לוזון ושחר. תמיד
השב   •  10
9
פטריק05/04/2022 16:04
גרינפלד..רנשרייבר..יגאל פריד..דניאל בר נתן..שלום בן אברהם..שניר לוי (אפילו שהוא מתחיל הוא כבר רקוב) ולפני כולם המשבץ המהולל מאיר לוי והבוס הגדול יריב טפר הביתה אתמול
השב   •  210
8
נורי05/04/2022 15:58
למה משבצים אותו למשחקים. האלו למה מי הוא אלן דילון
השב   •  160
7
דני05/04/2022 15:56
זה בליגת העל
תארו לכם מה קורה בליגות נוער ונערים
באים לשם שופטים מקומיים ועושים מה שבא להם לטובת האנשים הקרובים אלהם
השופטים הורסים את הכדורגל
השב   •  210
6
חיים05/04/2022 15:55
בושה של שיפוט הרסו את הכייף והתחרות של האליפות
אני מכבי, מי אתם בכלל?
השב   •  211
5
שושו05/04/2022 15:54
האיש מתיימר להיות איש הגון וישר אבל הוא בדיוק הפוך מכך. אם הקהל היה יודע את קורותיו ומעלליו של מר סגל האוזניים היו נצלות. עשה טובה קודם כל לעצמך ותשתוק.
השב   •  429
רק מכבי05/04/2022 16:05
אתה בן אדם עלוב
השב   •  123
מישקה05/04/2022 16:39
אתה בן אדם עלוב ופחדן
תרשום את השם שלך ואת הטלפון אתה כותב על סגל עלוב
תתבייש
הלב שלי תמיד יהיה צהוב-שחור
השב   •  41
4
בן05/04/2022 15:48
שמע, כשאתה צודק, אתה צודק ב100%. כל מילה בסלע
השב   •  210
3
גולן05/04/2022 15:47
כל מילה בסלע.
ואיל מדבר בדיוק על הקיפוח במשחקי מכבי נתניה גם אם לא באופן ישיר
השב   •  220
2
יהלום לנצח05/04/2022 15:42
צודק גירינפלד יהיר ושחצן הרחיק את בני לם על כלום הורס משחקים כמו אתמול לא זורם מחפש תשומת לב
השב   •  200
1
יורם05/04/2022 15:31
איגוד העסקנים טפר חלובה הבייתה נכשלתם
השב   •  150
יוסי05/04/2022 15:55
איגוד מושחת מבקר המדינה צריך להיכנס לעובי הקורה שר הספורט חיליק ישן בעמידה
השב   •  140
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */