יום שבת, 06.07.2024 שעה 13:19
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

בני לם: מכבי ת"א כבר לא במאבק האליפות

מאמן נתניה, שמעריך שהיריבה בשבת מחוץ למרוץ, התייחס לשחקני הנבחרת שלו: "לראות אותם במדים הלאומיים זה טוב מאליפות". גאנדלמן: "עשינו התקדמות"

|
בני לם ועומרי גאנדלמן (שחר גרוס)
בני לם ועומרי גאנדלמן (שחר גרוס)

מכבי נתניה הייתה הקבוצה המלהיבה של הסיבוב השני, ללא ספק, אבל את הפלייאוף העליון החבורה של בני לם פתחה ברגל שמאל עם 4:1 להפועל באר שבע. בשבת (20:00) היהלומים רוצים לתקן את הרושם ולשוב מהפגרה עם ניצחון יוקרתי על מכבי תל אביב, שיעזור להם גם בקרב על המקום הרביעי. לקראת המפגש, מאמן היהלומים דיבר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים.  

“אם הפגרה באה לנו בזמן טוב נדע רק אחרי המשחק”, אמר לם. “אם אתם העיתונאים לא נמצאים פה עכשיו לא היינו מרגישים שיש משחק כי אנחנו אחרי פגרה של כמעט שבועיים שהנבחרת לקחה את כל תשומת הלב וכמובן הפיגועים שהסיתו את כל המחשבה מהספורט לדברים החשובים יותר ואני רוצה להשתתף בצער משפחות הנרצחים כמובן”.

לקראת המפגש עם מחזיקת הגביע, אותה ניצח לם בבכורה שלו על הקווים 2:4, אמר מאמן נתניה: “אני יודע בתור שחקן עבר שמשחק מול מכבי ת”א זה תמיד עושה משהו ויש יוקרה במשחקים האלה. חזרנו אחרי משחק מול ב”ש ושמה ספגנו 4:1, אבל נתניה מראה כדורגל טוב וגם אם נפסיד נמשיך להציג את אותו כדורגל”.

בני לם: מכבי ת"א כבר לא במאבק האליפות

בנוגע לארבעת הנציגים של הקבוצה בנבחרות ישראל, סיפר המאמן: “בתור מאמן הקבוצה התמוגגתי, זה הכיף הכי גדול לראות ארבעה שחקנים בהרכב הנבחרות, אביב אברהם בבוגרת ושלושה שחקנים בצעירה. זו ההצלחה הכי גדולה, זה יותר טוב עבורנו מפלייאוף עליון או אליפות, זה האושר הכי גדול של נתניה וזה מוכיח שיש עתיד. יש שחקנים שגדלים בנוער ומקבלים את הבמה ולוקחים אותה. אמרתי להם שחובת ההוכחה עליהם עכשיו כי ישפטו אותם בנתניה”. 

על האפשרות שחלק מהם יעברו לקבוצות הגדולות בארץ או ייצאו לחו”ל, הגיב לם: “אם זה קבוצות בחו”ל אז כל מועדון או מאמן ישאף שהשחקנים יתקדמו מקצועית וירוויחו הרבה כסף. בארץ אנחנו חושבים שנתניה מתחילה להיבנות נכון. מדברים עלינו בכל הארץ. כל האוהדים של הגדולות אומרים שהכי כיף לראות את נתניה והחוכמה היא ליישם את זה בפלייאוף העליון. זה מדד מבחינתנו לתוכניות לגבי שנה הבאה. מכבי חיפה ומכבי ת”א מועדונים גדולים אבל גם נתניה נמצאת שמה. אנחנו רואים את הקאדר הזה ממשיך לעונה הבאה בתוספת כמה שחקנים שיעזרו לדבר גבוה”.

שחקני מכבי נתניה חוגגים (ראובן שוורץ)שחקני מכבי נתניה חוגגים (ראובן שוורץ)

“המטרה עד לסיום העונה? כל פעם יש מטרה אחרת”, הוסיף לם. “אמרתי כל הזמן שהמטרה הראשונה הייתה להביא כדורגל שמח והתקפי ועמדנו בזה. הדבר השני היה להחזיר את הקהל והוא חזר. אחר כך רצינו להיכנס לפלייאוף ונכנסו. עכשיו מקום רביעי ואירופה. היום מעניין אותי יותר לנצח את מכבי ת”א ואת מכבי חיפה ושהקהל ייהנה”.

על היריבה של מלאדן קרסטאיץ’ סיפר מאמן היהלומים: “אנחנו מודעים לזה שמכבי ת”א בתקופה הרבה יותר טובה מהמשחק הקודם מולם. זו קבוצה חזקה שמאומנת ברמה גבוהה מאוד ולא יהיה קל, אבל גם להם לא יהיה קל. אנחנו בבית עם הקהל ואני מאמין שיהיה משחק פתוח ומקווה שיהיו הרבה גולים. אני רוצה לשכוח את ההפסד הקודם למרות המחמאות. צריך להמשיך את החצי השני מהמשחק הזה ולשכוח מהחצי הראשון. נפלנו בפתיחה בב”ש מול הקהל והלחץ ואז חזרנו לעצמנו. אני חושב שמכבי ת”א סיימה את הפרק שלה במאבק האליפות. כרגע זה חיפה וב”ש ויש משחק ביניהן. אם חיפה תנצח אז זה נגמר. שהן ישברו את הראש, אני מסתכל על נתניה”.

בני לם (שחר גרוס)בני לם (שחר גרוס)

לם גם החמיא לעומרי גאנדלמן שישב לצידו: “ יש לי ביטחון כשאני רואה את עומרי בקבוצה שלי. באישיות ובמנהיגות שלו הוא נותן לי שקט. אני אומר לו ‘אתה היום בלם’ והוא עושה לי כן עם הראש, אומר לו ‘אתה היום מגן שמאלי’ והוא עושה לי כן עם הראש לא כמו שחקנים שלפעמים מתלוננים. זו זכות גדולה לאמן שחקן כמו עומרי וראייה לכך היא שכולם מדברים עליו, גם בהקשר של הנבחרת הבוגרת. אני אומר לו שהוא עדיין צעיר והוא צריך בכל משחק להוכיח את עצמו מחדש, כי שוכחים מה היה אתמול. זה נכון גם לגביי, שוכחים מהר מאוד. אני מאמין שעומרי יכול להגיע לבונדסליגה. האישיות שלו טובה מאוד”.

שחקני מכבי נתניה מודים לקהל (עמרי שטיין)שחקני מכבי נתניה מודים לקהל (עמרי שטיין)

גאנדלמן עצמו התייחס תחילה למשחקים בנבחרת הצעירה: “לא נחתי אבל זו הייתה זכות גדולה לשחק בנבחרת, בין אם בצעירה או בבוגרת. אני תמיד אלך לשם עם חיוך וגאווה. להיות שחקן מוביל ולכבוש בנבחרת ולהנהיג בנתניה זו השאיפה ומפה אני רק רוצה להתקדם ומקווה שאמשיך לעשות זאת. אני רוצה לברך את נבחרת הנוער על הישג מדהים. כמי שחי בנבחרת הצעירה אני יכול להגיד שאני ממש לא מופתע. מלבד הכישרון יש שחקנים עם אופי ואישיות מדהימה. יצאנו מאוכזבים עם נקודה משש, אבל בגדול הכל תלוי באנו ונגיע ביוני למשחקים חשובים”.

עומרי גאנדלמן (שחר גרוס)עומרי גאנדלמן (שחר גרוס)

ובחזרה לנתניה, הקשר התייחס גם הוא למפגש עם הצהובים: “אני חושב שכל משחק בפלייאוף הוא כמו גמר, אנחנו רוצים להראות לעצמנו ולקהל לאן אנחנו שייכים. עשינו התקדמות אדירה כדי לשוב להיות מועדון ענק בישראל. נתניה כבר מועדון גדול אבל אנחנו רוצים להיות ברמה של מכבי ת”א ומכבי חיפה וחושבים שאנחנו שייכים לשם. לגבי ההכנות אנחנו מתכוננים כרגיל. מתייחסים ליתרונות והחסרונות של מכבי אבל קודם כל לעצמנו. הוכחנו שאנחנו לא מפחדים משום קבוצה ובאים בכל משחק לנצח. לא באים להסתגר ולחפש תיקו. ברגע שאתה מנצח ועושה תיקו זה נותן ביטחון מול הקבוצה שאתה משחק מולה, זה נותן ביטחון”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */