יום ראשון, 02.03.2025 שעה 17:48
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
5616-4326אתלטיקו מדריד1
5425-6725ברצלונה2
5425-5526ריאל מדריד3
4823-4426אתלטיק בילבאו4
4435-4825ויאריאל5
3833-3426בטיס6
3627-2826ראיו וייקאנו7
3531-2425מיורקה8
3423-23 25ריאל סוסיאדד9
3340-3826סלטה ויגו10
3336-3126סביליה11
3239-3426ג'ירונה12
3234-2925אוססונה13
3021-2126חטאפה14
2736-2425אספניול15
2738-2326לגאנס16
2444-3026לאס פלמאס17
2341-2525ולנסיה18
2239-2825אלאבס19
1660-1726ויאדוליד20

נחתם הסכם החסות הענק בין בארסה לספוטיפיי

הסכם החסות הגדול אי פעם: ענקית שירות המוזיקה תעביר כ-280 מיליון אירו בשלוש שנים וסמלה יתנוסס על החולצה ועל שם הקאמפ נואו. תסייע בהבאת כוכב?

|
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו (האתר הרשמי של ברצלונה)
ההדמיה של אצטדיון ספוטיפיי קאמפ נואו (האתר הרשמי של ברצלונה)

אחרי תקופה ארוכה של משא ומתן בין הצדדים, הערב (שלישי) זה סוף סוף הפך לרשמי: ברצלונה חתמה על חוזה חסות בומבסטי מול ספוטיפיי, ענקית שירות המוזיקה הדיגיטלי. במסגרת ההסכם החברה צפויה להעביר למועדון 280 מיליון אירו בשלוש שנים, במה שיהפוך להסכם החסות הגדול אי פעם עבור קבוצת כדורגל. ב-3 באפריל תתקיים ישיבת מועצת המנהלים של בארסה כדי לבצע את הליך ההצבעה האלקטרוני ולפרסם את הפרטים הלוגיסטיים.

החל מהעונה הבאה (1 ביולי), סמל ספוטיפיי יתנוסס על חולצות קבוצות הגברים והנשים למשך ארבע העונות הבאות, וכן על חולצות האימון במקום סמל ‘ראקוטן’. בנוסף, אצטדיון הקאמפ נואו, שעבודות השיפוץ שלו צפויות להסתיים ב-2025, יקבל את שם החברה וייקרא “ספוטיפיי קאמפ נואו” כשמדובר בפעם הראשונה שבה האצטדיון המיתולוגי ימותג מחדש.

הסכם החסות העצום, שכאמור הינו הגדול בתולדות הכדורגל, יסייע מאוד לקטלונים במסע הרכש המתוכנן לקיץ, במטרה לשוב לימי הזוהר הגדולים. ייתכן כי צעד זה אף יהיה מה שיוביל את ארלינג הולאנד לברצלונה בסופו של דבר.

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה, אמר: “אנו נרגשים להכריז על שותפות חלוצית עם חברה בעלת שם עולמי כמו ספוטיפיי. שותפות זו תאפשר לנו להמשיך לקרב את המועדון לאוהדיו ולגרום להם להרגיש, יותר מתמיד, חלק ממשפחת בארסה. השילוב של שתי חוויות ייחודיות כמו בידור וכדורגל, יאפשר לנו להתחבר לחדשים קהלים ברחבי העולם. האיחוד הזה הוא צעד נוסף בדרכנו לעידן חדש, שבו אנחנו ממשיכים להראות את האופי החדשני והחיפוש המתמיד אחר מצוינות שכה מאפיין את בארסה, תכונות שהופכות את המועדון למיוחד בעולם”.

אלכס נורסטרום, מנהל העסקים הראשי של החברה, סיפר: "אנחנו יותר מנרגשים לצאת לדרך עם השותפות עם מועדון הכדורגל ברצלונה שיפגיש בין עולמות המוזיקה והכדורגל. החל מיולי, שיתוף הפעולה שלנו יציע במה גלובלית לאמנים, שחקנים ואוהדים בספוטיפיי קאמפ נואו. אנו נרגשים ליצור הזדמנויות חדשות להתחבר לבסיס האוהדים העולמי של מועדון הכדורגל ברצלונה. המשימה של ספוטיפיי היא לממש את הפוטנציאל היצירתי של אמנים ולאפשר להם להתפרנס מהאמנות שלהם. אנחנו מאמינים, ששותפות זו תסלול את הדרך להגשים את המשימה באופן ייחודי, מלא דמיון והשפעה”.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
ריאל הביסה את מיורקה 0:3 לפני הקלאסיקו



טוען תגובות...
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
שגיאה
אסור לפספס
נגןהכדור נחת לאוהד ישירות לכוס הבירה
הכדור נחת לאוהד ישירות לכוס הבירה
נגןמדהים: הצצה לחיים של פטאצ'י לפני מכבי
מדהים: הצצה לחיים של פטאצ'י בברזיל
נגןרונאלדו מזהה את הכפיל שלו ביציע ומגיב כך
רונאלדו מזהה את הכפיל שלו ביציע ומגיב כך
נגןמסצ'ראנו: ליאו מסי הוא כמו ילד על המגרש
מסצ'ראנו: "ליאו מסי הוא כמו ילד במגרש"
/* LAST / NEXT ROUNDs */