יום ראשון, 08.09.2024 שעה 04:46

קריית גת מעדה, חדרה צימקה את הפער מהפסגה

האלופה נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וסיימה ב-1:1 מאכזב עם מכבי בנות עמק חפר. סגינתה גברה 0:1 על ב"ש, רמה"ש ניצחה את מרמורק בתוצאה זהה

|
בנות נתניה מול קריית גת (חגי מיכאלי)
בנות נתניה מול קריית גת (חגי מיכאלי)

המחזור ה-15 בליגת העל לנשים התקיים הערב (חמישי) כשבמוקד האלופה, קריית גת, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וסיימה ב-1:1 עם בנות עמק חפר. מכבי חדרה, שנמצאת במקום השני בטבלה, ניצלה את המעידה, ניצחה וצימקה את ההפרש מהפסגה לארבע נקודות. במשחק נוסף, רמה”ש גברה על מרמורק.

מכבי בנות עמק חפר - מ.ס קרית גת 1:1

תוצאה נהדרת לבנות עמק חפר שהצליחו לקחת נקודה מהקבוצה הלוהטות מקריית גת, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. אפי פיס אווזינו העלתה את האלופה ליתרון בדקה ה-50, אך פנדל של ויויאר גבריאלה בדקה ה-80 קבע חלוקת נקודות. קריית גת נותרה במקום הראשון, עמק חפר עלתה למקום השלישי.

מכבי כשרונות חדרה - הפועל ב״ש 0:1

שער מוקדם של שובל טויל בדקה ה-12 הספיק לחדרה להשיג ניצחון ביתי חשוב ולצמק את הפער הפסגה לארבע נקודות בלבד. ב”ש לעומת זאת פספסה הזדמנות להתקרב לצמרת הגבוהה.

הפועל מרמורק - מ.כ רמת השרון 1:0

הבנות ממרמורק פספסו הזדמנות גדולה לצמק את הפער מבאר שבע שנמצאת מעל הקו האדום ורשמו הפסד ביתי מאכזב. ערבה שחף כבשה את השער היחידי במשחק בדקה ה-56. בזכות הניצחון רמה”ש עלתה למקום הרביעי בליגה.
 

חוזר בגדול: לקראת הקאמבק המרגש של אריקסן
אסור לפספס
נגןבבית בהולנד: צ'רון שרי בנה מגרש כדורגל
מגרש הכדורגל של טיירון שרי בבית בהולנד
נגןמיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
מיליון דולר תמורת קלף חתום של וומבניאמה
נגןבנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
בנבחרת חוגגים לענאן ח'לאילי יומולדת
נגןספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
ספיד עשה את הבלתי ייאמן עם החולצה של CR7
/* LAST / NEXT ROUNDs */