מערכת ONE
|
ברצלונה אולי סובלת ממשבר לא פשוט מבחינה ספורטיבית וכלכלית, אבל הכוח של המותג שלה עשוי להוציא אותה מהבוץ. כקבוצה עם הכי הרבה עוקבים בעולם ברשתות החברתיות, עדיין קיימות לא מעט חברות שמוכנות לפתוח את הכיס כדי ששמן יופיע כספונסר הראשי של המועדון.
לפי דיווח ב’ספורט’, כחצי שנה לפני שהחוזה של בארסה עם Rakuten ו-Beko מגיע לסיומו, לקבוצה יש על השולחן את שתי ההצעות הגבוהות בהיסטוריה של ספונסר כלשהו עבור קבוצת כדורגל, 80 מיליון אירו, כאשר בימים אלו הנהלת המועדון מתלבטת עם איזו מהחברות ללכת. שתיהן עוסקות במטבעות קריפטוגרפיים ומעוניינות ששמן יופיע בחלק הקדמי של החולצה, בצד שלה ועל חולצות האימון.
השם של החברה הראשונה שנמצאת במו”מ עם הקטלונים (מאז נובמבר האחרון) היא VeganNation, שהמנכ”ל שלה נפגש באופן אישי עם ז’ואן לאפורטה והציע לו הרבה יותר ממה שהקבוצה כרגע מרוויחה. גם Polkadot בהחלט נמצאת בתמונה ונדמה ששמה של אחת מחברות הענק הללו יופיע על החולצה של הבלאוגרנה החל מהעונה הבאה, תמורת סכום עתק.