יום שישי, 05.07.2024 שעה 12:19

ראובן עובד מואשם בגניבה מנהגי מוניות

פרקליטות מחוז ת"א הגישה כתב אישום בגין קבלת דבר במרמה וגניבה, בטענה שנסע במוניות מבלי ששילם וקיבל כסף במרמה מהנהגים. תגובתו: "לא ביצעתי זאת"

|
ראובן עובד (מערכת ONE)
ראובן עובד (מערכת ONE)

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד כדורגלן העבר, ראובן עובד, בגין קבלת דבר במרמה וגניבה, זאת בטענה כי במספר הזדמנויות נסע במוניות ברחבי הארץ מבלי ששילם על כך וכן קיבל במרמה סכומי כסף שונים מהנהגים.

בהודעת הפרקליטות נכתב: “מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ענבר גולדשטוף, עולה כי במספר הזדמנויות, עלה הנאשם למוניות תוך שהוא מבקש מהנהגים להסיעו ליעדים במרחקים שונים. בכל אחת מהפעמים הנאשם טען בכזב בפני הנהג כי ישלם עבור נסיעתו כאשר יגיעו אל הכתובת, על אף שלא היה בכוונתו לשלם לו. בחלק מהנסיעות אף לקח מהנהגים כסף מזומן בסכומים שנעו בין מאות לאלפי שקלים”.

עוד נכתב: “בין היתר מתואר בכתב האישום כי הנאשם עלה למונית בת"א וביקש מהנהג להסיעו לביתו בגבעת שמואל ולבצע מספר עצירות בדרך, בעבור 120 ש”ח לשעת נסיעה. הנאשם טען כי ישלם על הנסיעה כאשר יגיעו אל היעד. במהלך הנסיעה ביקש הנאשם מהמתלונן כ-2,200 ש”ח תוך שהוא טוען בפניו בכזב כי ישיב לו את הכסף יחד עם התשלום על הנסיעה. כעבור כעשר שעות נסיעה במונית, ביקש הנאשם מהמתלונן לבצע עצירה בתחנת דלק ברמת גן, בשלב זה, נטל הנאשם מידיו של המתלונן טלפון נייד ללא הסכמתו ועזב את המונית, תוך שהוא טוען בפניו בכזב כי ישוב בעוד מספר דקות.

ראובן עובד (עמית מצפה)ראובן עובד (עמית מצפה)

המתלונן המתין לנאשם בתחנת הדלק משך כשעה, אך הנאשם לא שב אל המונית. במקרה אחר עלה הנאשם על מונית במהלך הנסיעה חש הנאשם ברע והמתלונן ירד מהרכב על מנת לקנות לו בקבוק מים, במועד זה גנב הנאשם כ-320 ש”ח מקופה שהייתה בסמוך לכיסא הנהג, זאת לאחר שהנהג הלווה לו 200 ש”ח אותם הבטיח הנאשם להשיב במועד התשלום על הנסיעה. כאשר הגיעו השניים ליעד ביקש הנאשם מהמתלונן לעצור לו בתחנת אוטובוס תוך שהוא מבטיח כי ישוב תוך כמה דקות, אך לא שב אל המונית”.

עוד נכתב בכתב האישום על נסיעה אחרת, מה-24 ביוני 2019: “במהלך הנסיעה וכחלק ממצג השווא, שוחח הנאשם בטלפון הנייד עם אחרת, אשר זהותה אינה ידועה למאשימה, וביקש בכזב, לאוזני המתלונן, כי תשאיר לו 500 ש”ח ‘על השיש’ לצורך תשלום על הנסיעה במונית. בהגיעם לרחוב לוינסקי, ביקש הנאשם מהמתלונן להלוות לו סך של 200 ש”ח במזומן, תוך שהוא טוען בפניו בכזב כי אחיינו ממתין בקיוסק הסמוך וזקוק לכסף על מנת לנסוע לדרום. הנאשם הוסיף וציין בכזב, כי ישיב למתלונן את הכספים, יחד עם התשלום על הנסיעה, כשיגיעו לביתו, וזאת למרות שלא התכוון לעשות זאת”.

“בהמשך, ביקש הנאשם מהמתלונן להסיעו ל’מגדלי...’ ברמת גן. בהגיעם אל הכתובת, ירד הנאשם מן המונית וטען בכזב בפני המתלונן, כחלק ממצג השווא, כי הוא מתגורר בקומה 56 ותכף ישוב. בהסתמך על מצגי השווא המתוארים לעיל, המתין המתלונן לנאשם בסמוך לכתובת משך כעשרים דקות, אך הנאשם לא שב ונמלט מהמקום, מבלי ששילם על הנסיעה ומבלי שהשיב את 200 השקלים שקיבל מהמתלונן. במעשיו המתוארים לעיל, קיבל הנאשם במרמה מהמתלונן סך של 200 ש”ח במזומן וכן נסיעה במונית בשווי 100 ש”ח”.

ראובן עובד בתגובה: “אין לי מושג במה מדובר. לא מכיר את כתב האישום ולא ביצעתי את הדברים שכתובים בו”.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */