יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:30

מהתקווה הגדולה ועד לאכזבה: הקמפיין בתמונות

הנבחרת פתחה את הקמפיין בצליעה, התאוששה עם כמה ניצחונות גדולים בניצוחו של זהבי, אך קרסה ברגע האמת נגד הסקוטים. וגם: שפיגלר וההשתקה של דאבור

|
שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)
שחקני נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)
הקמפיין נפתח בצורה לא טובה, עם הפסד 2:0 לדנמרק בארץ (רדאד ג'בארה)הקמפיין נפתח בצורה לא טובה, עם הפסד 2:0 לדנמרק בארץ (רדאד ג'בארה)
דור פרץ כבש שער נהדר מול סקוטלנד, אך ישראל סיימה ב-1:1 עם סקוטלנד במחזור השני (רדאד ג'בארה)דור פרץ כבש שער נהדר מול סקוטלנד, אך ישראל סיימה ב-1:1 עם סקוטלנד במחזור השני (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי חוגג מול מולדובה. ניצחון בכורה לישראל בקמפיין, 1:4 משכנע בחוץ (רויטרס)ערן זהבי חוגג מול מולדובה. ניצחון בכורה לישראל בקמפיין, 1:4 משכנע בחוץ (רויטרס)
המומנטום נמשך עם 1:3 פנטסטי על מונטנגרו (רויטרס)המומנטום נמשך עם 1:3 פנטסטי על מונטנגרו (רויטרס)
ערן זהבי כבש שלושער גדול בדרך ל-0:4 משכנע על איי פארו בחוץ וניצחון שלישי ברציפות, שנתן תקווה (רויטרס)ערן זהבי כבש שלושער גדול בדרך ל-0:4 משכנע על איי פארו בחוץ וניצחון שלישי ברציפות, שנתן תקווה (רויטרס)
הניצחון הכי גדול של ישראל בקמפיין. 2:5 בלתי נשכח על אוסטריה, ערן זהבי כיכב עם צמד (רדאד ג'בארה)הניצחון הכי גדול של ישראל בקמפיין. 2:5 בלתי נשכח על אוסטריה, ערן זהבי כיכב עם צמד (רדאד ג'בארה)
ישראל שוב חגגה על האוסטרים, המקום השני היה לגמרי בהישג יד בשלב הזה (עמרי שטיין)ישראל שוב חגגה על האוסטרים, המקום השני היה לגמרי בהישג יד בשלב הזה (עמרי שטיין)
ומלהבקיע חמישייה, ללספוג חמישייה. דנמרק הורידה מהר מאוד את ישראל לקרקע (ראובן שוורץ)ומלהבקיע חמישייה, ללספוג חמישייה. דנמרק הורידה מהר מאוד את ישראל לקרקע (ראובן שוורץ)
הבחורים של וילי רוטנשטיינר ספגו 5:0 נגד הנבחרת החזקה בבית (ראובן שוורץ)הבחורים של וילי רוטנשטיינר ספגו 5:0 נגד הנבחרת החזקה בבית (ראובן שוורץ)
זהבי מצא את הרשת, במהלך שיכול היה להיות שער יתרון, אך הגול נפסל בטענת נבדל (ראובן שוורץ)זהבי מצא את הרשת, במהלך שיכול היה להיות שער יתרון, אך הגול נפסל בטענת נבדל (ראובן שוורץ)
ואז הגיע המשחק הדרמטי נגד סקוטלנד. ערן זהבי הבקיע ראשון בכדור חופשי ענק (רויטרס)ואז הגיע המשחק הדרמטי נגד סקוטלנד. ערן זהבי הבקיע ראשון בכדור חופשי ענק (רויטרס)
זה היה נראה מטיח מאוד עבור ישראל (ראובן שוורץ)זה היה נראה מטיח מאוד עבור ישראל (ראובן שוורץ)
בהמשך, הנבחרת נפלה מהרגליים וספגה בדקה ה-96. הפסד 3:2 בסיום. כמה חבל (רויטרס)בהמשך, הנבחרת נפלה מהרגליים וספגה בדקה ה-96. הפסד 3:2 בסיום. כמה חבל (רויטרס)
ערן זהבי עבר את מוטל'ה שפיגלר מול מולדובה והפך למלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים (רדאד ג'בארה)ערן זהבי עבר את מוטל'ה שפיגלר מול מולדובה והפך למלך שערי נבחרת ישראל בכל הזמנים (רדאד ג'בארה)
החלוץ ביצע מחווה יפה, ישראל ניצחה 1:2 (איציק בלניצקי)החלוץ ביצע מחווה יפה, ישראל ניצחה 1:2 (איציק בלניצקי)
בשלב הזה זה כבר נגמר סופית. הבחרת הפסידה 4:2 לאוסטריה אחרי שהובילה פעמיים (רויטרס)בשלב הזה זה כבר נגמר סופית. הבחרת הפסידה 4:2 לאוסטריה אחרי שהובילה פעמיים (רויטרס)
לפחות הקמפיין הסתיים בטעם מתוק ובניצחון על איי פארו בארץ (רדאד ג'בארה)לפחות הקמפיין הסתיים בטעם מתוק ובניצחון על איי פארו בארץ (רדאד ג'בארה)
שון וייסמן ומונס דאבור היו בין הכובשים (רדאד ג'בארה)שון וייסמן ומונס דאבור היו בין הכובשים (רדאד ג'בארה)
חלק מהאוהדים לא שכחו למונס דאבור, שהגיב (איציק בלניצקי)חלק מהאוהדים לא שכחו למונס דאבור, שהגיב (איציק בלניצקי)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */