יום שישי, 20.09.2024 שעה 22:13

"מסכימה שצריך לאכוף את החוק, לא בצורה הזו"

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, דיברנו עם עו"ד עדיקה המייצגת את אוהדי מכבי חיפה שנעצרו אמש. התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה ורדיו ירושלים

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM). בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

והערב ניתחנו את המשחק המסקרן מליל אמש בו מכבי נתניה ניצחה 2:4 את מכבי תל אביב. בנוסף, נתכונן לקראת המשחק המסקרן בין הפועל ת”א ולבית”ר ירושלים מחר.

עו”ד שלומית עדיקה: שוטרים שלפו אנשים שלא היה להם קשר לאירוע

דיברנו עם עורכת הדין המייצגת את שלושת האוהדים אשר נעצרו אמש במשחק בין מכבי חיפה להפועל ירושלים בסיומה של המולה גדולה.

ערב טוב עו”ד שלומית עדיקה
”ערב טוב אייל ואופירה”

מה קרה אתמול בטדי?
“הכל  התחיל בגלל העניין של עטיית מסכה. אני מסכימה עם זה שברגע שיש חוק וקבעו כי צריך לעטות מסכה במגרש כדורגל אז צריך לאכוף אותו, אני לא מסכימה עם הדרך בה אוכפים אותה. זו לא פעם ראשונה שאנחנו רואים אוהדי כדורגל בלי מסכות”.

אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)

אז מדוע הם נעצרו בצורה אלימה?
“משתיים מהם אפילו לא ביקשו לשים את המסכה. היה שם אוהד אחד, שהפקח ביקש ממנו לשים מסכה ואיך שהוא ירד הוא נתפס על ידי המשטרה והכו אותו וגרמו לו לחבלות. אני פגשתי היום את העצורים והחבלות שעליהם תועדו והם היו מאושפזים בבית חולים הדסה”.

היו שוטרים שנפצעו לא ראוי שיעצרו אנשים?
“הייתה שם המולה, שוטרים שלפו אנשים מהיציע שלא היה להם קשר לאירוע. יש שוטר שנפצע ואנחנו מאחלים לו החלמה מהירה, אבל זה לא על ידי שלושת האנשים שנעצרו, הם אנשים נורמטיביים ללא עבר פלילי. ממתי אוזקים באירוע מהסוג הזה באזיקון, חמישה אנשים עוצרים בן אדם אחד, זה לא הגיוני”. 

אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)אוהדי מכבי חיפה (אורן בן חקון)

שיר צדק: ה-DNA של נתניה זה לשחק התקפי וללחוץ

דיברנו עם בלמה של מכבי נתניה, שיר צדק, על הניצחון הגדול מול מכבי ת”א ועל האווירה במועדון אחרי החלפת המאמנים בקבוצה.

מה שלומך שיר צדק?
“ברוך השם מבסוט מאתמול”

האם המשחק מאתמול זה התלהבות רגעית או שיש מה לצפות להמשך?
“קודם כל גם התלהבות רגעית זה משהו חשוב במיוחד שפתחנו את העונה פחות טוב. חובת ההוכחה עכשיו היא אלינו ואני מקווה שנמשיך את זה במשחקים הקרובים”.

שחקני מכבי נתניה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי נתניה חוגגים (רדאד ג'בארה)

מה לא עבד עם אטוולד?
“ריימונד הוא מאמן מעולה ומשהו לא התחבר שם. יש צוות מעולה בנתניה וגם סגל שחקנים נהדר, משהו לא התחבר גם עם הקהל. היה עלינו לחץ וזה השפיע אני לא יודע לשים את האצבע על מה לא עבד אבל זה היה המצב. בני הגיע הביא רוח חדשה וזה היה חשוב. אני באופן אישי מאוד אהבתי את התוכן של ריימונד והוא לימד אותי הרבה דברים חדשים”.

ריימונד אטוולד (אורן בן חקון)ריימונד אטוולד (אורן בן חקון)

אז מה בני לם שינה בקבוצה?
“בני זה בן אדם עם מלא כריזמה וזה עובד טוב כרגע. ה-DNA של המועדון הזה זה ללחוץ ולשחק התקפי ואני שמח שעשינו את זה. אומנם לא עשינו את זה כמו שצריך אתמול בהרבה מקרים והיינו חשופים מאחורה, אבל זה הדרך שלנו ואני מקווה שככה נמשיך. היו דברים שראינו היום בווידאו והבנו שאנחנו צריכים לשפר דברים, אבל עדיף לשפר את הדברים אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד”.

בני לם חוגג (רדאד ג'בארה)בני לם חוגג (רדאד ג'בארה)

איציק זוהר: יש להם קבוצה טובה והם נראים רע. הבעיה היא המאמן

דיברנו עם שחקן העבר של מכבי ת”א על מצבה של הקבוצה ועל מעמדו של פטריק ואן לוון.

ערב טוב איציק זוהר
”ערב טוב חברים”

אם אתה הבעלים של מכבי ת”א פטריק ואן לוון ממשיך לאמן?
“לדעתי לא. אבל זה לו דווקא בגלל המשחק של אתמול, המשחק של אתמול זה המשך של תקופה שמכבי נראית לא טוב. יש להם שחקנים טובים אבל קבוצה לא טובה וכשיש מצב שיש שחקנים טובים וקבוצה לא טובה אז הבעיה היא המאמן. אתה לא רואה שום סדר בקבוצה, זה מתחיל מאחור בהנעת כדור בלהזיז את הקבוצה. דניאל פרץ לוקח כדור ובועט קדימה זה לא מכבי ת”א אסור לה להראות ככה”.

איציק זוהר (רדאד ג'בארה)איציק זוהר (רדאד ג'בארה)

אתה חושב שהוא איבד את חדר ההלבשה?
“אתה לא תדע כי השחקנים לא מדברים בפנים גלויות. אף אחד לא בא ואומר מול המצלמות ומסביר מה קורה. ברק יצחקי לא בא ונותן גב למאמן מול המצלמות ולא בא ואומר מה קורה במועדון הכל מתנהל שם בצורה כזו סודית. מכבי ת”א היא קבוצה ציבורית שמעניינת רבים והם מנהלים אותה בסוד ולא נותנים תשובות. הקהל רוצה לשמוע תשובות ומה שהוא מקבל זה הקבוצה על הדשא והיא נראית לא טוב”.

אז למה יש שחקנים שיוצאים נגדו?
“הוא איבד חצי חדר הלבשה לדעתי. יש שחקנים שהוא מאמין בהם ונותן להם הזדמנויות וטבעי שהם יגידו שהם תומכים בו והם עומדים מאחוריו והחצי השני שלא משחק טבעי שיגיד שהוא הבעיה והם לא רוצים אותו. אמרנו שהמבחן הכי חשוב של מכבי תל אביב זה מכבי נתניה וחדרה לא מכבי חיפה. כי לנצח את מכבי חיפה עם הקהל וההתלהבות זה נחמד והכל טוב אבל במשחקים נגד הקטנות יותר הם מפסידים ב-3 משחקים, זה לא מספיק טוב”.

פטריק ואן לוון ולואיס הרננדס (רדאד ג'בארה)פטריק ואן לוון ולואיס הרננדס (רדאד ג'בארה)

מה המועדון צריך לעשות לדעתך?
“מכבי חייבת מנהל מקצועי. מנהל מקצועי מתווה דרך. המציאו תפקיד עבור ברק יצחקי והוא לא באמת המנהל המקצועי. לא ברור מה קורה שם, הכל מאחורי הקלעים”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */