יום ראשון, 06.10.2024 שעה 19:48

אלמקייס, דוידה ובוגנים בהרכב הצעירה לגרמניה

עם מאזן מושלם אחרי שני משחקים, השלושה ב-11 של אלון חזן למפגש ב-19:15 מול היריבה החזקה בבית במוקדמות היורו. גם שחר, גנדלמן ובלוריאן בהרכב

|
אור בלוריאן ושחקני הנבחרת הצעירה (ההתאחדות לכדורגל)
אור בלוריאן ושחקני הנבחרת הצעירה (ההתאחדות לכדורגל)

כשהיא במאזן מושלם אחרי שני משחקים בבית ב’ של מוקדמות יורו 2023 עד גיל 21, הנבחרת הצעירה של ישראל תשחק הערב (חמישי, 19:15) מול גרמניה, שמחזיקה במאזן זהה לשלה (6 מ-6), במטרה להמשיך במומנטום החיובי. הנבחרת הישראלית רשמה 1:2 על נבחרת הונגריה ולאחר מכן תוצאה זהה מול פולין. 

הרכב הצעירה: עומר ניראון, כארם ג’אבר, אור בלוריאן, גיל כהן, דורון ליידנר, עידו שחר, עומרי גנדלמן, איתן אזולאי, עילאי אלמקייס, אושר דוידה ואיתי בוגנים.

מאמן הנבחרת הצעירה, אלון חזן, שיתף בתחושותיו במסיבת עיתונאים: “גרמניה היא המועמדת מספר 1 להעפיל, היא פייבוריטית והיא אמורה לעלות. זה משחק קשה מאוד בחוץ. רוצים לשחק כדורגל טוב ולהתקדם, לתת פייט. אנחנו לא נקבל אחוזים גבוהים יותר אם ניצחנו במשחקים הקודמים. כל משחק צריך לעבור קשה ולנסות להשיג תוצאה טובה. המטרה היא לשחק כדורגל טוב”.

אלון חזן (רדאד ג'בארה)אלון חזן (רדאד ג'בארה)

חסרונם של דניאל פרץ וסוף פודגוראנו שזומנו לבוגרת: “אני ממש לא כועס, המטרה כשמינו אותי לתפקיד הייתה לשלוח שחקנים לנבחרת הבוגרת. יש להם משימה קשה מאוד. אני ורוטנשטיינר עובדים יחד, אם ישחקו או לא זו החלטה שלהם, אנחנו צריכים לספק להם את זה. כל מי שהלך לנבחרת הבוגרת אני מאחל לו בהצלחה. אם אראה שמישהו מוצלח נוער אזמן אותו אליי. בנבחרת זה שונה מקבוצה, אני מאחל להם בהצלחה ואני מאמין שהם יקבלו הזדמנות ויעזרו לנבחרת הבוגרת. דברים שנאמרו? לא היו לי אף פעם מקורבים. כל הודעה שיוצאת היא ממני. מה שאני רוצה להגיד זה ממני, אין לי דודים או דודות בכדורגל. אם אני כועס אני אגיד. אני הייתי שמח שהם היו איתנו אבל יש משימה חשובה לנבחרת הבוגרת. אני מברך אותם ומאחל להם בהצלחה”.

דניאל פרץ (נעם מורנו)דניאל פרץ (נעם מורנו)

עוד אמר: “אני חושב שיש מגמה טובה בכל הנבחרות כולל בבוגרת. היא העפילה לחצי גמר ליגת האומות ואם תנצח את סקוטלנד תוכל לעלות לפלייאוף. אנחנו עובדים קשה כל יום לנסות לשנות את ההווה והעתיד ואני מקווה שנצליח לעשות זאת גם עם הצעירה וגם עם הבוגרת. יהיו באזור ה-3,000 איש. בכל משחק הם דואגים להביא קהל. לא הולך להיות משחק אימון, זה משחק מאוד קשה להם ולנו”.

אין לנו מנהיג אחד, יש כאן היררכיה וכולם יכולים להרגיש מנהיגים. המשימה שלנו היא להציג כדורגל טוב, אסור לנו לשחק הגנתי, גם לא נגד נבחרת כמו גרמניה כי אז מה יקרה אם נקבל גול דקה ראשונה? יש לנו שחקנים טובים שיודעים לשחק כדורגל, אני לא רוצה לדכא אותם, אנחנו נשחק את הכדורגל שלנו, אנחנו יודעים לשחק וליזום, לא נשחק הגנתי, אנחנו לא מחפשים להשיג תוצאה, רוצים לשחק כדורגל טוב – זאת המטרה המרכזית שלנו גם מול יריבות פייבוריטית עלינו”.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */