יום ראשון, 06.10.2024 שעה 20:51

קומאן: הגיע לנו לנצח את המשחק, זה הספורט

מאמן בית"ר היה מאוכזב אחרי ה-1:1 מול ק"ש: "פשוט חוסר מזל, הגענו להמון הזדמנויות לנצח". נוסבאום: "מאוד גאה בבחורים", קריאף: "בא לי לבכות"

|
ארווין קומאן (אורן בן חקון)
ארווין קומאן (אורן בן חקון)

משהו לא עובד בבירה. אחרי ההפסד המביך לאשדוד, ביתר ירושלים נפרדה הערב (שבת) ב-1:1 נגד עירוני ק”ש. הצהובים שחורים הובילו משער של ניב זריהן, אולם נגיעת יד של דוד חוג’ה בדקה ה-90 הובילה לפנדל אותו כבש עיאד חבשי.

מאמן בית”ר ארווין קומאן אמר בסיום: “זה הספורט. אני חושב ששיחקנו טוב. במחצית השנייה הגענו להזדמנויות לכבוש את השני ושיחקנו טוב אבל בסוף כולם רואים את התוצאה וספגו את הגול הזה פנדל. לא אמרתי כלום לשחקנים בינתיים. זה הכדורגל אם אתה מנצח 0:1 כולם שמחים ואם אתה חוטף גול דקה 90 אז כולם עצובים. זה העולם שלנו”.

על החילופים שעשה: “העבודה שלנו זה לקבל החלטות קשות. אם היינו מנצחים אז כולם אומרים שהחילופים היו מצוינים. זה חוסר מזל שהיה נגיעת יד וספגנו את הגול הזה. זה מאכזב כי הגענו להמון הזדמנויות והם לא עשו כלום ובסוף הייתה נגיעת יד וזה חוסר מזל עברונו”.

שחקני בית"ר בהלם (אורן בן חקון)שחקני בית"ר בהלם (אורן בן חקון)

על היכולת של הקבוצה: “אני חושב שהיינו טובים היום ושיפרנו את היכולת שלנו ממה שהיה נגד אשדוד, אנחנו צריכים להיות יותר טובים וזה מה שאני רוצה לעשות עם הקבוצ הזו. בשבילי 4 המשחקים אחרי הפגרה יהיו מאוד חשובים. אני לא יכול לשבת ולהסתכל מהצד, אנחנו צריכים ללכת על זה ולשנות את המצב”.

אופיר קריאף, היה נסער בסיום ואמר: “בכנות בא לי לבכות. זה משחק שהיה בידיים שלנו. מניעים כדור, מגיעים למצב, לא כובשים? בסדר, אבל שמרו על התוצאה. זה כל כך מאכזב, כל כך מתסכל. במצב שצריך את כל הנקודות בבית שלנו, במצב של 0:1 לנ,ו צריך להיות עם אופי, להיות ווינרים ולקחת את הנקודות. יש לנו עוד שבועיים את היריבה שאני שונא בליגה (הפועל תל אביב), נבוא לשם להוציא את כל התסכול שלנו. באנו בגישה טובה אחרי המשחק נגד אשדוד והיינו טובים זה פשוט חוסר מזל. יש לנו שבועיים עכשיו להתכונן למשחק הבא, נבוא מכונים. זה משחק שיהיה בו כיף”. 

אופיר קריאף (אורן בן חקון)אופיר קריאף (אורן בן חקון)

מאמן ק”ש עמיר נוסבאום סיכם את המשחק: “לא חושב שהיה משחק חד צדדי. נתנו הופעה טובה, נכון שלפרקים המשחק הלך לכאן ולכאן וביתר השתלטו על המגרש, אבל עדיין היינו כל הזמן במשחק והרגשנו שהגול יכול להגיע. אני מאוד גאה בבחורים שלי. האמנו, דחפו ורצינו לנצח עד הדקה ה-90. מבחינת מצבים הגענו ליותר מצבים מבית”ר, מבחנתי זה שוויון מוצדק. אנחנו צריכים את הביטחון, אנחנו קבוצה שנבנית, אני בטוח שנשתפר בהמשך”.

עמיר נוסבאום (אורן בן חקון)עמיר נוסבאום (אורן בן חקון)

כובש שער השוויון, עיאד חבשי, התייחס למשחק: “אני שמח שלקחנו נקודה מאוד חשובה. ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה וכישרונית. הצוות הכין אותנו הכי טוב למשחק הזה. הייתי רוצה שהגול שלי יהיה שווה 3 נקודות, אבל אני לא אהיה חזיר. פתחו את המשחק מצוין, היו לנו כמה הזדמנויות שלא ניצלנו אותן. אני לא חושב שהשוער שלנו נגע בכדור חוץ מהתקפה אחת שהם עשו ונתנו בה את הגול, אבל שוב שיחקנו נגד קבוצה טובה ולקחנו נקודה במגרש קשה. יש לנו שתי בועטי פנדלים לפניי בקבוצה, אבל הרגשתי חם אז ביקשתי מהם לבעוט את הפנדל, הם כיבדו אותי ואני שמח שזה נכנס”.

עאיד חבשי חוגג (אורן בן חקון)עאיד חבשי חוגג (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */