יום שני, 21.10.2024 שעה 12:23

ההולנדי המפתיע כבר ברבע הגמר, מדבדב בשיאו

ואן דה שאנדסהולפ, שעלה מהמוקדמות, המשיך במסע הנפלא בארה"ב עם ניצחון על שוורצמן. הרוסי שייט, גם אוז'ה-אלייסים עלה. סביטולינה הכניעה את האלפ

|
בוטיק ואן דה שאנדסהולפ (רויטרס)
בוטיק ואן דה שאנדסהולפ (רויטרס)

אליפות ארצות הברית הפתוחה נכנסה היום (ראשון) לשבוע השני שלה עם רגעי ההכרעה. ההפתעה הגיעה שוב מכיוונו של ההולנדי מהמקום ה-117 בעולם, בוטיק ואן דה שאנדסהולפ, ששלח את דייגו שוורצמן (14) הביתה למרות ניסיון קאמבק של הארגנטינאי. ההולנדי, שהדיח גם את קספר רוד בדרכו לרבע הגמר, התעשת עם הרבה אופי במערכה המכרעת ועלה עם 3:6, 4:6, 7:5, 7:5 ו-1:6 אחרי 4 שעות ו-22 דקות.

דניל מדבדב, המדורג שני בעולם, ממשיך להיות בשיאו. הרוסי, שמצטיין על המשטח הקשה בדרך כלל, השיג 3:6, 4:6 ו-3:6 מרשים על דניאל אוונס הבריטי. 13 אייסים ו-43 ווינרים היו למדבדב, שטרם איבד מערכה מתחילת הטורניר בפלאשינג מדו. המשוכה הבאה? כעת הרוסי ינסה לעצור את ההולנדי המפתיע, שהוא אגב העולה מהמוקדמות השלישי בלבד בהיסטוריה להגיע לשמונה האחרונים.

דניל מדבדב (רויטרס)דניל מדבדב (רויטרס)

פליקס אוז’ה-אלייסים המדורג 12 בטורניר הפסיד במערכה הראשונה בשמינית הגמר 6:4 לפרנסיס טיאפו המקומי, שזכה לעידוד הקהל שרצה נציג ברבע הגמר. אבל הקנדי התאושש עם 2:6 ,6:7 ו-4:6 והוא יפגוש ברבע הגמר בפריצת הטורניר, הספרדי בן ה-18 קרלוס אלקראס, שבסיבוב השלישי הדהים את סטפנוס ציציפאס בחמש מערכות והפעם גבר שוב בחמש מערכות, הפעם על פטר גויובצ’יק הגרמני, כולל קאמבק מפיגור 2:1 במערכות ל-7:5, 1:6, 7:5, 2:6 ו-0:6 בסיום.

בטורניר הנשים אלינה סביטולינה, האוקראינית מהמקום החמישי בעולם, לא התקשתה מול סימונה האלפ, המדורגת ראשונה לשעבר, ועלתה עם 3:6, 3:6. סביטולינה שברה את האלפ במצב של 3:4 לזכותה במערכה הראשונה ושוב במערכה השנייה, בה הרומנייה נשברה 3 פעמים. האלפ, שזכתה בעבר ברולאן גארוס ובווימבלדון, הצליחה לעלות לרבע גמר גראנד סלאם בפעם השנייה השנה לאחר שעשתה זאת באליפות אוסטרליה. סביטולינה תפגוש ברבע הגמר את ליילה אנני פרננדז הקנדית, המדורגת 73 בעולם, שהפתיעה את אנג’ליק קרבר הגרמניה כשחזרה מפיגור מערכה לניצחון 6:4, 6:7 ו-2:6. 

אלינה סביטולינה (רויטרס)אלינה סביטולינה (רויטרס)

באותו חצי של ההגרלה המדורגת 2 בעולם, ארינה סבאלנקה מבלארוס, שייטה לרבע הגמר בקלות מפתיעה עם 4:6 ו-1:6 על אליזה מרטנס הבלגית שדורגה 15 בטורניר. היא תפגוש ברבע את ברבורה קרייצ’יקובה הצ’כית המדורגת 9 בעולם, שגברה על גרביניה מוגורוסה המדורגת 10 בעולם 3:6 ו-6:7.

אסור לפספס
נגןזאת פאדיחה: חגג שער בזמן שהמשחק המשיך
זאת פאדיחה: מול המצלמות חגג שער שלא היה
נגןהמנות האהובות על רונאלדו בכל עיר ששיחק
המנות האהובות על רונאלדו בכל עיר ששיחק
נגןמי צילם את כריסטיאנו מתגלש בבריכה?
לא מניחים לו: רונאלדו צולם מתגלש בבריכה
נגןהצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
הצצה לשגרת הטיפוח של נטע אלחמיסטר
/* LAST / NEXT ROUNDs */