יום ראשון, 06.10.2024 שעה 19:32

זהבי במסר מפייס: בואו נהיה מאוחדים בנבחרת

הכוכב הישראלי, שכבש צמד ב-2:5 על נבחרת אוסטריה, התייחס לשריקות הבוז לדאבור ולמשחק הבא מול דנמרק: "קשה לרדת לקרקע, נבוא לתת הכל ביום שלישי"

|
ערן זהבי חוגג (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי חוגג (רדאד ג'בארה)

אחרי ה-2:5 הגדול של ישראל מול אוסטריה הערב (שבת) בסמי עופר, ערן זהבי התייחס להופעה של הנבחרת מול היריבה החזקה, שריקות הבוז למונס דאבור ולמשחק הקרוב והמכריע שמצפה לבחורים של וילי רוטנשטיינר נגד דנמרק ביום שלישי הקרוב.

הכוכב הישראלי, ערן זהבי, אמר בסיום: “קודם כל תחושה מדהימה. וואו, באמת משחק גדול של כל הנבחרת. אני חושב שהשחקן הכי גדול על המגרש היה נבחרת ישראל. יש משחק חשוב נגד דנמרק. קשה לרדת לקרקע, אבל ביום שלישי יש לנו קרב ונבוא לתת הכל”.

ערן זהבי חוגג (רדאד ג'בארה)ערן זהבי חוגג (רדאד ג'בארה)

המשך הדרך: “אני רוצה להתרכז במשחק ולא לעשות חישובים של נקודות. הם לא טובים לנבחרת ישראל. יש התקדמות ובדרך יגיעו תוצאות טובות. אני מאמין שאפשר לעשות את זה”.

על מונס דאבור: “חוויה לא נעימה, ואני אומר את זה בתור אחד שעבר את זה. הוא ציפה לזה והתמודדנו מדהים כנבחרת. היה ונגמר, הצגנו כדורגל מדהים. יש לנו מדינה עם המון קונפליקטים, אז בואו לפחות נהיה מאוחדים בנבחרת. אני לא פה כדי להגן על מונס, הוא יודע שעשה טעות ואמר את זה”.

מונס דאבור חוגג (רדאד ג'בארה)מונס דאבור חוגג (רדאד ג'בארה)

גם שר התרבות והספורט, חילי טרופר, לא נותר אדיש לתצוגה: “ברכות לנבחרת ישראל על ניצחון גדול! הערכה גדולה לשחקנים ולצוות האימון על משחק מצוין והתרכזות במה שקורה על כר הדשא ולא במה שמסביב. אל אל ישראל".

מסע"ת נבחרת ישראל לאחר הניצחון הענק
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */