יום שישי, 20.09.2024 שעה 05:45

בכושר שיא: רפאלוב כבש, שני בישולים לאלי דסה

ליגיונרים: מגן ויטסה בישל פעמיים והוביל את קבוצתו לשלב הבתים בקונפרנס מול אנדרלכט, הקשר הוותיק רק צימק. שני בישולים גם לסבע בניצחון אל נאסר

|
אלי דסה (האתר הרשמי של ויטסה)
אלי דסה (האתר הרשמי של ויטסה)

שלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרס ליג יוכרע הערב (חמישי) כאשר במוקד – הליגיונרים הישראלים, שיקוו להבטיח את מקומם ביחד עם קבוצותיהם בשלב הבתים של המפעל השלישי בחשיבותו באירופה.

# אלי דסה, שכבש בשבוע שעבר במפגש הראשון נגד אנדרלכט, המשיך בכושר הנהדר שלו כאשר בישל את השער הראשון של ויטסה ובהמשך גם את השני שלה בדרך ל-1:2 יקר שהבטיח להולנדים את הכרטיס לשלב הבתים בקונפרנס ליג. מנגד, ליאור רפאלוב שהחמיץ פנדל בתוספת הזמן של המפגש הקודם, פתח בהרכב הבלגים וכיפר עם שער משלו, שצימק ל-2:1, אז זה לא הספיק אחרי ה-3:3 המשוגע במפגש הראשון.

# אופיר מרציאנו פתח בין הקורות של פיינורד, שהפסידה 3:1 לאלפסבורג אך בכל זאת הבטיחה את מקומה בשלב הבתים בקונפרנס ליג בעקבות ה-0:5 במשחק הראשון. השוער הישראלי השלים כמובן 90 דקות

במשחקים נוספים

# הרחק מאירופה, קשר נבחרת ישראל, דיא סבע, פתח בהרכב קבוצתו אל נאסר ורשם הופעה נהדרת בניצחון 0:5 על אל-ערובה. סבע בישל את השער השני והשלישי עבור קבוצתו, שרשמה ניצחון אחרי תבוסה במחזור הפתיחה. חברו הישראלי לקבוצה, עבדאללה חליחאל, נכנס כמחליף בדקה ה-89.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */