מערכת ONE
|
ההצטרפות של ליאו מסי לפאריס סן ז’רמן יצרה באזז ענק בעולם. מדובר באירוע שזהה פחות או יותר בסדר הגודל שלו למותו הפתאומי של קובי בראיינט ב-2020, לבחירתו של דונאלד טראמפ לנשיא ארצות הברית ולגמר המונדיאל. העלייה בחיפושים סביב מסי עלתה ביותר ממאה אחוז, פשוט טירוף.
לפי גוגל, 10 מהחיפושים שביצעו הכי הרבה בתקופה האחרונה סביב הפרעוש הם: “מסי 30”, “המשכורת של מסי בפ.ס.ז’”, “איפה רואים את ההצגה של מסי בפ.ס.ז’”, “מסיבת העיתונאים של מסי”, “המספר של מסי”, “המון של מסי בפאריס”, “רכישת חולצה של מסי”, “מסי אייפל”, “ראמוס מסי”, “ניימאר מסי”.
הפעם האחרונה שבגוגל נרשם טירוף כזה סביב הפרעוש, הייתה במונדיאל 2014 בברזיל, אז ביום אחד כמות החיפושים שלו עלתה ב-40 אחוזים, יותר למשל מהמוות של דייגו מראדונה ב-2020 (עלייה של 39% בחיפושים). גם הפרישה מארגנטינה ב-2016 או הזכייה בצ’מפיונס ב-2015 גרמה לעלייה בכמות החיפושים.
בשנה שעברה, כשהתפוצצה פרשת הפקס ששלח לברצלונה, העלייה בחיפושים של מסי עלתה “רק” ב-29 אחוזים. לשם השוואה, כאשר כריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד ב-2018, הייתה עלייה של 40 אחוזים בחיפושי שמו בגוגל.