יום ראשון, 06.10.2024 שעה 17:59

"זו הפעם האחרונה שתהיה על כיסא השופט"

שפובלוב זעם על השופט במהלך חצי הגמר מול ג'וקוביץ'. ברטיני הפך לשחקן ראשון מאיטליה בגמר ווימבלדון, דאבל ענק בראשון? וגם: ציון דרך של 45 שנה

|
שפובלוב והשופט (רויטרס)
שפובלוב והשופט (רויטרס)

נובאק ג’וקוביץ’ גבר הערב (שישי) על דניס שפובלוב והעפיל לגמר ווימבלדון, בו הוא יוכל לזכות בגראנד סלאם ה-20 שלו בקריירה ולהשתוות לרוג’ר פדרר ורפאל נדאל. במהלך המשחק נרשם אירוע חריג כאשר דניס שפובלוב ניגש לשופט בזעם ואמר: “מה אתה עושה? איך אפשר לפסוק שזו נקודת מערכה? אתה צוחק? הקריאה הייתה חצי שעה לפני החבטה שלי. אני החלקתי. ברכותיי, זו הפעם האחרונה שאתה על הכיסא הזה”.

שפובלוב והשופט (רויטרס)שפובלוב והשופט (רויטרס)

בחצי הגמר הראשון של הערב, מתאו ברטיני ממש לא התרגש מכך שהוברט הורקאש השפיל (כמה שעצוב לכתוב) ברבע הגמר את רוג’ר פדרר.  בחצי גמר ווימבלדון האיטלקי המוכשר, שנמצא בשנה מצוינת, ניצח את הפולני החביב, שרשם את הישג השיא בקריירה שלו ויכול להיות מרוצה מאוד מהדרך המרשימה שעשה.

אז האם יהיה דאבל ביום ראשון? במקביל להצלחה הגדולה ביורו עם העלייה של נבחרת איטליה לגמר מול אנגליה, גם המדורג 9 בעולם, שירה 22 אייסים, המשיך להביא כבוד לספורט בארצו והבטיח את מקומו בגמר ביום ראשון. מתאו עשה זאת בהופעה מרשימה במיוחד, כולל 0:6 אדיר בסט השני ולא פחות מ-11 משחקונים רצופים בהם השאיר את יריבו מתוסכל וללא מענה.

מתאו ברטיני חוגג העפלה לגמר (רויטרס)מתאו ברטיני חוגג העפלה לגמר (רויטרס)

המדורג 9 בעולם, שרשם את הישג השיא בקריירה עם הגעה לגמר גראנד סלאם ראשון, גם הפך היום לשחקן הראשון מאיטליה (גברים ונשים) שעולה לגמר ווימבלדון והאיטלקי הראשון מזה 45 שנה שמגיע לגמר גראנד סלאם כלשהו. הורקאש מנגד ייקח איתו את הניצחון הגדול על האגדה השווייצרית והעובדה שהוא הפולני השני בהיסטוריה שהגיע לחצי גמר גראנד סלאם.

הכדורגלנית שמטריפה את הממלכה
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */