יום ראשון, 06.10.2024 שעה 18:03

סאות'גייט: נצטרך להתמודד מול הלחץ של איטליה

מאמן אנגליה דיבר לקראת משחק הגמר בראשון ב-22:00: "איטליה עשתה התקדמות גדולה, הם ראויים לגמר". ליניקר לאוהדים: "אל תשרקו בוז בהמנון האיטלקי"

|
גארת' סאות'גייט (רויטרס)
גארת' סאות'גייט (רויטרס)

אחרי הניצחון בחצי גמר היורו 1:2 על דנמרק בהארכה, נבחרת אנגליה חזרה לסנט ג'ורג' פארק, מתחם האימונים הרשמי שלה והחלה בהכנותיה למשחק הגמר ביום ראשון (22:00), נגד איטליה. השחקנים קיימו בעיקר אימוני שחרור, קיבלו עיסויים ועסקו בהתאוששות.

המאמן גארת’ סאות’גייט, לא היה מספיק מרוצה מהיכולת של שחקניו, והתמקד בעיקר בהתמודדות עם משחק הלחץ של היריבה: "אני חושב שלא החזקנו בכדור מספיק טוב מול משחק הלחץ של דנמרק, נצטרך לעשות את זה טוב יותר ביום ראשון, כי איטליה טובה מאוד במשחק הלחץ, אנחנו צריכים למצוא פתרונות טובים יותר".

גארת' סאות'גייט (רויטרס)גארת' סאות'גייט (רויטרס)

סאות'גייט הוסיף על האזורי: "בשנתיים האחרונות איטליה הפכה לנבחרת חזקה מאוד. עקבנו מקרוב אחר ההתקדמות שלהם, אנחנו יודעים איך הם משחקים. יש להם הרבה אנרגיה, הם משחקים בסגנון נהדר וקשה להבקיע נגדם שערים. ללא ספק הם ראויים להיות בגמר - הם ניצחו את בלגיה וספרד, שתי נבחרות צמרת, כדי להגיע למעמד הזה".

בתוך כך, גארי ליניקר צייץ בטוויטר בקשה מפתיעה מאוהדי אנגליה: “אם יתמזל מזלך והשגת כרטיס לגמר, בבקשה אל תשרוק בוז בעת ההמנון האיטלקי. ראשית, זה המנון טוב ושווה לשמוע אותו. שנית, זה לא מכבד את המעמד”.

אם איטליה תנצח, זה יהיה בשני שערים ומעלה
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */