יום שבת, 21.09.2024 שעה 06:14

אוסקה עלולה להיות מורחקת מהרולאן גארוס

רולאן גארוס: היפנית, המדורגת 2 בעולם, גברה 4:6 ו-6:7 על ציג, אך נקנסה ועלולה לספוג עונש הרחקה בשל סירובה לדבר עם התקשורת. תים וקרבר הודחו

|
נאומי אוסקה בפאריס (רויטרס)
נאומי אוסקה בפאריס (רויטרס)

הרולאן גארוס, הגראנד סלאם השני של השנה, יצא היום (ראשון) לדרך בפאריס והטניסאית הבכירה הראשונה להיכנס למעגל המשחקים הייתה נאומי אוסקה היפנית, שפגשה את פטריציה מריה ציג. המדורגת 2 בעולם לא נהנתה מחיים קלים במיוחד, אך בכל זאת ניצחה בשתי מערכות 4:6 ו-6:7 אחרי שעה ו-47 דקות.

עם זאת, אוסקה, המדורגת 2 בעולם, עלולה להיות מורחקת מהרולאן גארוס אם תמשיך בסירובה לדבר עם התקשורת (מתוך רצון לשמור ולהגן על בריאותה המנטלית), כאשר היא כבר נקנסה ב-15,000 דולר על כך שלא דיברה עם התקשורת לאחר הניצחון על ציג הרומנייה. ממארגני טורנירי הגראנד סלאם נמסר שאוסקה עשויה ‘לספור עוד קנסות ובהמשך, גם עשויה להתמודד עם הרחקות מטורנירי הגראנד סלאם’.

נאומי אוסקה (רויטרס)נאומי אוסקה (רויטרס)

גם בסיבוב השני תפגוש אוסקה יריבה מרומניה, אנה בוגדאן שהביסה 3:6 ו-1:6 את אליזבטה קוצ’ארטו האיטלקייה. אם תנצח, היא עשויה לפגוש בסיבוב השלישי את הספרדייה פאולה באדוסה, המדורגת 33 בטורניר שנחשבת ליריבה קשה מאוד על חימר, שגברה 2:6 ו-6:7 על לורן דייויס האמריקאית.

גם פטרה קוויטובה, המדורגת במקום ה-11 בעולם העפילה לסיבוב השני לאחר שהצילה נקודת משחק במערכה השנייה ומנעה הדחה מפתיעה בשלב מוקדם. לבסוף היא גברה 7:6, 6:7, 6:1 על גריט מינן הבלגית בתום שעתיים ו-16 דקות. המדורגת השלישית בעולם, ארינה סבלנקה, עלתה לסיבוב השני באליפות צרפת הפתוחה עם ניצחון 3:6, 4:6 על אנה קונג'ו.

מדורגת שפחות נהנתה מפתיחת הטורניר היא אנג’ליק קרבר הגרמנייה, שהודחה כבר בסיבוב הראשון לאחר הפסד 6:2 ו-6:4 לאנחלינה קאלינינה אחרי שעה ו-26 דקות. האוקראינית שעלתה מהמוקדמות תפגוש בסיבוב הבא את דניאל קולינס האמריקאית, שגברה על שיו וואנג הסינית 2:6, 6:4 ו-4:6.

בטורניר הגברים, שני המדורגים הראשונים שנכנסו למעגל המשחקים רשמו ניצחון בשלוש מערכות. פבלו קארניו בוסטה הספרדי גבר 3:6, 4:6 ו-3:6 על נורברט גומבוס מסלובקיה ופאביו פוניני האיטלקי ניצח את גרגואר בארר הקומי שעלה מהמוקדמות 4:6, 1:6 ו-4:6.

פאביו פוניני (רויטרס)פאביו פוניני (רויטרס)

ההפתעה הראשונה נרשמה כאשר המדורג רביעי בעולם, דומיניק תים, הודח כבר בסיבוב הראשון על ידי פבלו אנדוחאר הוותיק לאחר שאיבד יתרון 0:2 (4:6, 5:7) והפסיד בשלוש המערכות האחרונות (6:3, 6:4, 6:4).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */