יום שישי, 11.10.2024 שעה 12:28

6 ישראלים וישראליות ברבע הגמר של פיוצ'ר י-ם

3 בנים ו-3 בנות עלו לרבע הגמר של הטורניר. ישי עוליאל ובן פתאל ייפגשו לדרבי ישראלי בשחזור הגמר מרמה"ש, לינה גלושקו תפגוש את דוארסט השווייצרית

|
עידן לשם (אלכס גולדנשטיין)
עידן לשם (אלכס גולדנשטיין)

שלושה ישראלים ו-3 ישראליות העפילו היום לרבע הגמר של הפיוצ’ר המתקיים השבוע בירושלים, בו יש פרסים של 15 אלף דולר לכל אחד מהזוכים. עידן לשם, ישי עוליאל ובן פתאל עלו אצל הגברים, בעוד לינה גלושקו, שביט קמחי וניקול חירין אצל הנשים.

בגברים העפיל המדורג הבכיר, עידן לשם, לרבע הגמר לאחר ניצחון 4:6 ו-2:6 בדרבי ישראלי על סער סימון ויפגוש ברבע הגמר את ג'סטין רוברטס מהבהאמה. ישי עוליאל (3 בטורניר) ניצח 3:6, 6:4 ו-3:6 את אלכסנדר קוזבינוב ממולדובה וישחק מחר מול בן פתאל (7) שניצח 4:6 ו-3:6 את איידן מאיו מארה"ב. המפגש של עוליאל ופתאל יהיה שחזור של גמר הפיוצ'ר ברמה"ש, ביום ראשון השבוע, שהסתיים בניצחון של פתאל.

ניקול חירין (אלכס גולדנשטיין)ניקול חירין (אלכס גולדנשטיין)

בנשים ניצחה לינה גלושקו (7) בשמינית הגמר 3:6 ו-0:6 את אמילי אפלטון מבריטניה ותשחק מול ג'ני דוארסט השווייצרית. שביט קמחי גברה 5:7 ו-2:6 על ורוניקה בסז'אק מפולין ותשחק מול קלרה ולסלר מבלגיה. ניקול חירין חזרה מפיגור 7:5 במערכה הראשונה מול מריה שולוחובה מרוסיה, לניצחון 3:6 3:6 בשתיים הבאות, ותפגוש ברבע הגמר את האלופה מהפיוצ'ר ברמה"ש, ולנטינה ריסר (6) משווייץ. 

כדורגלני ישראל: תגידו לא למלחמת אחים!
אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */