מערכת ONE
|
אינטר הולכת ומתקרבת לזכייה ראשונה באליפות איטליה מאז 2010, עם יתרון של 6 נקודות ומשחק חסר בפסגת טבלת הסרייה א’, ובמועדון מנסים למנף את ההצלחה על המגרש ולהגדיל את ההצלחה הכלכלית. כדי לעשות זאת, השיקה היום (שלישי) הקבוצה סמל חדש וקמפיין שקורץ לקהל שמחוץ לגבולות ארץ המגף.
מאז שהחליפה סמל ב-1989 זו הפעם הרביעית שאינטר משנה את הסמל (לצד שני שינויים קטנים לזמן מוגבל, ב-2008 וב-2009). בשלוש הפעמים הקודמות (ב-1999, 2007 ו-2014) נותר מרכז הסמל זהה לזה מ-1989 והשתנה בעיקר העיצוב ההיקפי. כעת, מדובר על שינוי משמעותי יותר.
הצבע האפור ננטש והשחור הודגש לצד הכחול, לייצוג הנראזורי (שחור-כחול), עם האותיות בלבן. גם הכחול השתנה, לכחול עמוק יותר. אבל משמעותי יותר הוא השינוי במרכז הסמל – אם עד כה האותיות במרכז הסמל היו IMFC, שמייצגות את “מועדון כדורגל אינטר מילאן”, כעת ה-”FC” נעלם ונותר רק ה-”I M”
באינטר ניצלו את העובדה ש-”I M” מייצג את “אינטר מילאן” אבל גם זהה באנגלית ל-”I am”, ויצאו בקמפיין “אני אינטר”, שמטרתו לחזק את כוח הקבוצה במדינות שמחוץ לאיטליה ולקהל דובר אנגלית בעולם כולו, בו הקבוצה מוצגת כ”פתוחה לעולם, נטועה בעיר”.
מדובר במהלך דומה לזה שעשתה יובנטוס, עם מיתוג מחדש של סמל המועדון עם האותיות “JJ”, מה שהפך את הסמל לפשוט ונגיש יותר. הסמל יעטר את חולצות הקבוצה רק החל מהעונה הבאה, אבל כבר בעוד פחות משבועיים יוכלו האוהדים לראות אותו על המדים עמם יתחממו השחקנים לפני המשחק מול קילארי.