יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:50

האתגר הצרפתי: בנזמה בעקבות התואר שחסר לו

אחרי כמעט 12 שנים בריאל מדריד, החלוץ רוצה לזכות בפיצ'יצ'י לראשונה, לענות למבקרים ולהוכיח לפרס שהבעיה לא נמצאת בחוד. וגם: מסי וסוארס. הצביעו

|
קארים בנזמה (רויטרס)
קארים בנזמה (רויטרס)

בגיל 33, אחרי שנים ששמע ביקורות דווקא מבית, קארים בנזמה הוא המוציא לפועל העיקרי בריאל מדריד, כזה שבשל היעדר של רכישות עתק וכוכבים גדולים, הפך לסמל השנתיים האחרונות של הבלאנקוס. בעונה הנוכחית, הוא גם מספק מספרים נהדרים שמשאירים את זינדין זידאן חזק במאבק.

בנזמה הבקיע העונה 23 שערים והוסיף גם שישה בישולים ב-32 הופעות בכל המסגרות. בלה ליגה מאזנו עומד על 17 כיבושים והוא במקום השלישי בטבלת הפיצ’יצ’י לקראת הישורת האחרונה של העונה. מקדימים אותו לואיס סוארס (19 שערים) וליאו מסי (23). המאבק בין ריאל, אתלטיקו וברצלונה עומד במוקד לא רק בפסגת הטבלה והמרוץ לאליפות, אלא גם במלכות הכיבושים.

בנזמה, מסי וסוארס (רויטרס)בנזמה, מסי וסוארס (רויטרס)

לאורך 12 השנים שלו במועדון, בנזמה ספג הרבה יותר ביקורות ממחמאות ולא מעט דווקא מיושבי הברנבאו, אך המאזנים שלו לא היו מביישים אף סטאר אחר. 272 שערים ו-141 בישולים יש לצרפתי ב-545 הופעות בלבן, אך כיוון שעמד במשך לא מעט שנים לצד כריסטיאנו רונאלדו, הנתונים מעט נדחקו הצידה.

בעונת 2020/21 הוא יכול לרשום הישג אישי נדיר – כאשר אף פעם לא זכה בתואר הפיצ’יצ’י (מלכות השערים בספרד). הפעם האחרונה בה סיים עונה בראש טבלת השערים הייתה ב-2007/8 כשעוד שיחק בליון בצרפת. בנזמה מגיע בכושר נהדר למאבק הסופי גם על האליפות וגם על מלכות השערים – כאשר 8 מתוך שעריו העונה הגיעו ב-6 המשחקים האחרונים. הצביעו בסקרים:

טל בן חיים מעביר אימון לצעירים של בית"ר
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */