יום שבת, 21.09.2024 שעה 10:54
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

הירש: לא אכפת לי את מי לקבל, העיקר שנתקדם

חלוץ רמת גן דרוך לקראת בני לוד בבכורה של ליאור זדה על הקווים ב-14:00 בסיבוב ח' בגביע. א.ס אשדוד מול כפר שלם, עפולה תפגוש את נוף הגליל

|
איתן וולבלום מול שחר הירש (נעם מורנו)
איתן וולבלום מול שחר הירש (נעם מורנו)

הרגע לו חיכו אוהדי הכדורגל בישראל, סיבוב ח’ בגביע המדינה, המפעל הכי מרגש שמייצר את הסנסציות הכי גדולות, ייצא לדרך היום (שישי, 13:00) כשקבוצות ליגת העל מצטרפות לחגיגה. שמונה משחקים יתקיימו כאשר במוקד – מכבי נתניה תשחק נגד הפועל בקעת הירדן מליגה א’, סקציה נס ציונה מהלאומית תנסה להפתיע את מכבי פ”ת, הפועל כפר שלם נגד האדומים אשדוד, ונורדיה ירושלים מול מ.ס טירה במפגש שיבטיח לנו נציגות מליגה א’ בשמינית הגמר. בנוסף, מ.ס כפר קאסם תארח את הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן נגד הפועל בני לוד, הפועל עפולה מול הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים תשחק נגד הפועל ראשון לציון.

א.ס נורדיה ירושלים  – מ.ס טירה (13:00, עמק הארזים)

השלג שנערם בבירה הפריע להכנות של הקבוצה הביתית שמגיעה למשחק ללא אף ניצחון בליגה העונה ומהמקום האחרון בטבלת ליגה א’ דרום. מנגד, האורחת מהצפון חולמת להעפיל לשלב הבא כשמצידה היא מובילה את טבלת ליגה א’ צפון והיא הפייבוריטית במשחק. המשחק שישוחק על טהרת ליגה א’ יספק לנו בוודאות את אחד מסיפורי הסינדרלה של העונה, השאלה רק מי תזכה להיות הקבוצה שכולם ירצו לקבל בשמינית הגמר.

ויקטור גניש, מאמן נורדיה: “ההכנות למשחק לא רגילות בגלל הגשם והשלג בירושלים, מגרש האימונים בעמק הארזים מוצף, ביום רביעי התאמנו באולם סגור ולא ידענו מה יהיה יום למחרת, לא פשוט יומיים לפני משחק. לגבי היריבה, טירה קבוצה טובה והיא מוליכה את הבית במחוז הצפוני, אבל המשחק אצלנו בבית, נתכונן למשחק קשה ובעזרת השם נעשה ונצליח ונעבור שלב נוסף”.

אקס מכבי חיפה וחלוץ טירה, וויאם עמאשה, סיפר: “תמיד יש התרגשות כשמשחקים בגביע, אנחנו משחקים נגד קבוצה שהיא בתקופה לא טובה אבל כולם יודעים שלגביע יש חוקים משלו, ‏אנחנו מגיעים דרוכים, מוכנים, רוצים לעלות שלב ולקבל קבוצה גדולה בבית. אני הייתי בשני הצדדים בגביע, בצד של הקבוצה הקטנה מליגה נמוכה שחולמת להגיע כמה שיותר רחוק ולפגוש קבוצה גדולה, וגם בצד של הקבוצה הגדולה שהלחץ הוא גדול ורוצה תמיד לפגוש קבוצה מליגה נמוכה. מה שאני אומר לשחקנים זה שיהנו מהרגע וכל עליית שלב בגביע בשבילנו זה כמו לזכות בו. פשוט להנות מזה כי לפעמים זה לא חוזר”.

וויאם עמאשה (נעם מורנו)וויאם עמאשה (נעם מורנו)

הפועל כפר שלם – א.ס אשדוד (13:00, גרונדמן)

הכתומים מת”א שרק השנה עלו ליגה, נועלים את טבלת הלאומית מאז פתיחת העונה ורק לאחרונה הצליחו לצמצם את הפער ולחזור באמת למאבק ההישארות. החבורה של עומר פרץ נמצאת בתקופה וטובה והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול 3:4 על הפועל איכסל. לעומת זאת, אדומים אשדוד נמצאים במקום הראשון בטבלת ליגה א’ דרום, בית א’, והם הפסידו העונה בליגה משחק בודד.

יובל נעים, מאמן הקבוצה מעיר הנמל, התייחס לקראת המשחק: “ההכנות שלנו לקראת המשחק רגילות, מבחינתנו אנחנו שמים דגש גדול יותר על משחקי הליגה, אבל אנחנו נבוא כדי לעשות משחק טוב ולעלות שלב, אנחנו משחקים נגד קבוצה שעושה תוצאות טובות לאחרונה ואם הם ימשיכו ככה הם ייצאו ממאבקי התחתית, אבל אנחנו נעשה את השיקולים שלנו, ניתן לכמה שחקנים מובילים לנוח לפחות בהתחלה כי יש לנו משחק ליגה חשוב מאוד ביבנה, אבל ננסה לשלב בין המפעלים, עיקר המאמצים שלנו הם בליגה כי קשה מאוד לתפקד בתקופת הקורונה כשיש 2,3 משחקים בשבוע, אבל אני יכול להבטיח שנעשה את הכל כדי להצליח ולעבור שלב גם בגביע”.

יובל נעים (שחר גרוס)יובל נעים (שחר גרוס)

הפועל ירושלים – הפועל ראשון לציון (טדי, 14:00)

הקבוצה הנהדרת של זיו אריה תארח את הפועל ראשון לציון למשחק הגביע כשהיא מגיעה מהמקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית. מנגד, הפועל ראשון לציון מציגה עונה סולידית עד עכשיו בליגה ותרצה להמשיך הלאה בגביע דווקא על חשבונה של הקבוצה מהבירה. המשחק האחרון בליגה בין הקבוצות הסתיים בתוצאה: 1:1 מה שבטוח, הפעם תהיה הכרעה. 

שוער הפועל ראשל”צ, רון שושן אמר לקראת המפגש: ״אחרי תוצאה מאכזבת בשלישי אין יותר זמן להתעסק בעבר. מתכוננים למשחק ובאים לכל מגרש נגד כל קבוצה בכל מפעל ובכל מזג אוויר במטרה לנצח”.

בן מיזן במאבק על הכדור (אורן בן חקון)בן מיזן במאבק על הכדור (אורן בן חקון)

הפועל רמת גן – הפועל בני לוד (איצטדיון ר”ג, 14:00)

האורדונים יגיעו למשחק הגביע עם מאמן חדש על הקווים, אחרי שליאור זדה חתם בקבוצה ולמעשה חוזר לקדנציה שנייה במועדון לאחר שעופר טסלפפה התפטר מתפקידו. לעומת זאת, הפועל בני לוד תנסה להפתיע למרות יכולת לא טובה כשהיא מגיעה למשחק מהמקום האחרון בטבלת ליגה א’ דרום. 

שחר הירש, חלוץ הפועל ר"ג התייחס לקראת המשחק: "זה לא סוד שהקבוצה בתקופה לא טובה, אנחנו מקווים מאוד דרך הגביע לחזור למסלול הניצחונות ולצאת לדרך חדשה. כמובן שאני מחכה לשער הבכורה שלי במדים החדשים. מפגש מול האקסית בשלב הבא? לא אכפת לי את מי נקבל - אני רוצה להתקדם בגביע".

שחר הירש חותם ברמת גן (מערכת ONE)שחר הירש חותם ברמת גן (מערכת ONE)

איציק זוהר, אחיו של מאמן בני לוד, אביבי זוהר, התייחס לסיכויים שנראה הפתעה: “אני מאוד מאמין באחי, ביכולת שלו להדריך את הקבוצה, בלי תקציב ובלי שחקנים שהוא רוצה, אביבי יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות כדי להפתיע, הם לא פייבוריטים, אך במשחקים מהסוג הזה יש את ההזדמנות לייצר את ההפתעה שהוא והשחקנים שלו כל כך רוצים. אני מאחל לו את כל ההצלחה שיש בעולם כי אביבי הוא מאמן ברמה של ליגת העל וזו ההזדמנות שלו עם כל הקושי להוכיח את עצמו למועדונים בליגה הלאומית וגם בליגת העל שהוא אחד מאנשי המקצוע הטובים ביותר ואני אומר את זה בשיא האובייקטיביות למרות שהוא אחי הקטן ואני מאוד אוהב אותו”.

התחזית למשחק: “אני מאמין שבני לוד יעלו ב-90 דקות”.

איציק זוהר (רדאד ג'בארה)איציק זוהר (רדאד ג'בארה)

הפועל עפולה – הפועל נוף הגליל (עפולה, 14:00)

הפועל עפולה תארח את הקבוצה של ירון הוכנבוים לקרב על טהרת הליגה הלאומית,  נוף הגליל עושה עונה נפלאה עד כה כשהיא נמצאת במקום השני בליגה הלאומית, למרות שני הפסדים משלושת משחקי הליגה האחרונים מאז חזרה הליגה מפגרת הקורונה. מנגד, הפועל עפולה תרצה לנצח ולהעפיל שלב בגביע לאחר שבמשחק האחרון ביניהן הפסידה בתוצאה 1:2.

נתנאל גולדמן, קפטן הפועל עפולה, אמר לקראת המשחק: “תמיד כיף לשחק בגביע המדינה, אנחנו אוהבים את המפעל הזה. קיבלנו הגרלה פיקנטית בדמותה של נוף הגליל, הפסדנו להם פעמיים העונה ואנחנו נעשה הכל על מנת להגיע לשלב הבא. הניצחון ביום שלישי היה חשוב מאוד עבורנו ונתן לנו הרבה כוח להמשך, אנחנו עובדים קשה ורוצים שוב ליצור מומנטום חיובי”.

ירון הוכנבוים: "הפועל עפולה היא קבוצה טובה שהשיגה ניצחון משמעותי נגד ראשל"צ במסגרת הליגה. צפוי משחק קשה, זה גם דרבי עם כל מה שזה אומר. רק חבל שגם הדרבי הזה מתקיים ללא קהל".

ירון הוכנבוים (נעם מורנו)ירון הוכנבוים (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */