יום שבת, 21.09.2024 שעה 05:52

באיראן תקפו: ההגעה לישראל - בושה למולאי

יו"ר איגוד הג'ודו האיראני ביקר בחריפות את הג'ודאי שהגיע להתחרות בגראנד סלאם תל אביב: "ספורטאי טיפש, הפנית עורף למולדתך בעבור חופן דולרים"

|
שגיא מוקי וסעיד מולאי (אינסטגרם)
שגיא מוקי וסעיד מולאי (אינסטגרם)

אחרי שתיקה רועמת מצד נציגי השלטון באיראן ודיווחים לקוניים בערוצי התקשורת המקומית, לראשונה נשמעת תגובה רשמית מהמדינה הזו להגעתו של הג’ודאי האיראני סעיד מולאי לישראל, לאחר שערק ממולדתו כדי לייצג את מונגוליה ובא להשתתף בגראנד סלאם תל אביב.

יו”ר איגוד הג’ודו האיראני, אראש מירסמאיילי, התייחס באירוע שולי של הנהלת האיגוד במחוז המדאן שבאיראן לביקור של מולאי בתל אביב והדגיש: “זו אינה גאווה, אלא בושה שתישאר על מצחו של סעיד מולאי לנצח”.

אחד משלנו: מולאי מתאמן עם נבחרת ישראל

מירסמאיילי אמר: “אני מתנצל בפני משפחות החללים והעם האיראני על המעשה הזה, ומתבייש בכך שספורטאי טיפש שרואה רק את טובתו האישית, נסע לתל אביב ועוד מתגאה בכך. סעיד, הפנית עורף למולדתך בעבור חופן דולרים או מדליה. זו בושה גדולה שספורטאי חלול שהתחרה תחת דגל מונגוליה בשעה ש-90 אלף ג’ודאים איראנים מושעים מכל פעילות”.

סעיד מולאי בנתב"ג (רדאד ג'בארה)סעיד מולאי בנתב"ג (רדאד ג'בארה)

היו”ר אף התייחס לסוגיה הפוליטית וטען: “מולאי הוא זה שהפך את הסיפור לעניין פוליטי, בעוד שאנחנו מנסים לא להפוך את הספורט האיראני לפוליטי. לא סתם אמצעי התקשורת המתנגדים לאיראן מסקרים את הביקור הזה בהרחבה. הוא מכר את מולדתו אך ורק לטובת האינטרסים האישיים שלו”.

סעיד מולאי בנתב"ג (נעם מורנו)סעיד מולאי בנתב"ג (נעם מורנו)
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */