יום שבת, 21.09.2024 שעה 06:00

"אף אחד לא דיבר איתנו על חזרת הקהל למגרשים"

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם מנהל האצטדיון בנתניה על מתווה חזרת הקהל למגרשים. התוכנית משודרת גם ברדיו חיפה ורדיו ירושלים

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM). בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

“איך קבוצה תכניס רק 500 איש לאצטדיון?”

במהלך התכנית דיברנו עם מנהל האצטדיון בנתניה, אילן ‘יבלו’ יבלובסקי, לגבי מתווה חזרת הקהל למגרשים.

ערב טוב יבלו, איך אתה מתכונן לחזרת הקהל למגרשים?
“איך נתמודד? יש תכנית? יש מתווה מסודר? דיברתי גם עם קולגות שלי ואף אחד לא קיבל מידע. אם הליגה הייתה חוזרת כמו שהיא הייתה בעבר, אנחנו מוכנים כבר הערב. אבל אני לא יודע אם אני צריך לבדוק תעודות זהות, אם יש אפליקציות מיוחדות”.

“איך תתמודד עם כל אלה שהיו בחוץ, איך קבוצה יכולה להכניס 500 איש? יצא לי להיות במשחק בבלגיה בחו”ל במסגרת הקורונה, היה מותר להכניס 3,000 באצטדיון של 30,000. כדי למנוע התקהלות צריך לפתוח הרבה יותר שערים וזה דורש כוח אדם. יצא לי לדבר אתמול עם מישהו שמתעסק באירועים ומופעים, אסור למכור מזון באצטדיון, השאלה האם מותר להכניס מזון?”

האצטדיון בנתניה (עמרי שטיין)האצטדיון בנתניה (עמרי שטיין)

לא דיברו אתכם בנושא?
“עד נכון לרגע זה, אף אחד לא דיבר איתנו בנושא. בינתיים לא קיבלנו הנחיות ועוד לא יצאו תקנות מי נכנס. לא אמרו באיזו דרך נכנסים. שלא תבינו, כולנו מאושרים מחזרת הקהל למגרשים ואף אחד לא מתנגד, אבל אני מבין את המצוקה. איך קבוצה כמו מכבי תל אביב יכולה להכניס רק 500 איש”?

יש לך חשש מאסון?
“לא, אבל אני פוחד מהתקהלות של קהל בחוץ ואני מעריך שזה יקרה גם פה”.

אריאל שיימן: “אני לא מבין את ההחלטה לגבי חזרת הקהל”.

במהלך התכנית דיברנו עם הבעלים של מכבי הרצליה, אריאל שיימן.

ערב טוב אריאל שיימן, אתה בעד או נגד חזרת הקהל למגרשים במצב הנוכחי?
“ממה שאני מבין גם בהתאחדות לכדורגל לא קיבלו שום מידע, אנחנו בליגה א’ בטח לא קיבלנו שום מידע. כולם מפתיעים שהכל נפתח מהר. אם אתה נותן להכניס 500 אנשים להכניס, אני לא מבין את ההחלטה הזאת. בטח אי אפשר לקרוא לזה פתיחת קהל”.

נשמע לי שנוח לך בליגה א’.
“ממש לא, ממש לא. אנחנו חייבים לעלות ליגה השנה. אני מאחל לך שבחיים לא תהיה שם. היינו מקום 2 ועכשיו ירדנו למקום 4, וזה עולה לי פי שלוש מאשר להיות בלאומית. יש לי תקציב של מיליון ו-600 אלף שקל, אני מקבל 200-300 אלף מהעירייה ו-50 אלף מההתאחדות לכדורגל ואני צריך להביא מהבית”.

אריאל שיימן (איתי כהן)אריאל שיימן (איתי כהן)

כמה כסף הבאת עד היום מהבית?
“18 מיליון שקל מאז שאני בכדורגל ולא הכנסתי גרוש. זה כסף של הילדים שלי שהשקעתי, וזה בלי קשר לספונסרים שהבאתי. אני בתוך העסק הזה הרבה שנים ואף אחד לא הכריח אותי. מי שלא יכול להשקיע כסף שלא יהיה בכדורגל. לא עזבתי לא בטוב ולא ברע, 23 שנה אני בכדורגל, שני רק ליעקב שחר”.

למה לא אוהבים אותך בהרצליה?
“הם רוצים לפרק את האצטדיון ולעשות איחוד עם הקבוצות. יש לנו זכויות לשחק במגרש ואם רוצים להוציא אותנו משם צריכים לבנות לנו אצטדיון חדש. אני לא עושה דווקא לאף אחד, אנחנו צריכים שיהיה לנו בית ומתקנים. הם רוצים לפרק את האצטדיון הכי טוב במיקום הכי טוב. אם הוא היה משופץ כמו שצריך הנבחרות היו יכולות לשחק שם”.

אריאל התחסנת?
“בוודאי, כבר לפני שבועיים וחצי, ונתתי הוראה אצלנו שמי שלא חוסן אצלנו שייצא לחל”ת.”.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */