יום שבת, 21.09.2024 שעה 03:34
ליגה לאומית 24-25
125-164הפועל כפר שלם1
103-64הפועל פ"ת2
910-85הפועל ר"ג3
84-84בני יהודה4
83-64מ.ס כפר קאסם5
89-105הפועל ת"א6
75-84הפועל ראשל"צ7
69-105הפועל ניר רמה"ש8
55-74מכבי יפו9
55-44הפועל כפ"ס10
59-75הפועל רעננה11
411-85הפועל נוף הגליל12
39-54הפועל עפולה13
37-34הפועל עכו14
212-65מכבי הרצליה15
08-24הפועל א.א. פאחם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • מכבי יפו
  • 1 - 1
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 3
  • הפועל כפר שלם
  • הפועל רעננה
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל ראשל"צ
  • 1 - 2
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 2
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל עפולה
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל עכו

ירושלים מעדה, נוף הגליל גברה 0:1 על רמת גן

מוליכת הלאומית נפרדה ב-0:0 מאום אל פאחם, השנייה התאוששה בזכות שער של עודד צ'וקול (80). בית"ר תל אביב/בת ים עלתה למקום השלישי על חשבון איכסל

|
גל מאיו (אורן בן חקון)
גל מאיו (אורן בן חקון)

המחזור ה-22 בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) במלואו, כאשר במוקד, הפועל ירושלים המוליכה נפרדה באצטדיון טדי ב-0:0 מהפועל אום אל פאחם, בעוד הפועל נוף הגליל השנייה התאוששה עם 0:1 על הפועל רמת גן. בנוסף, הפועל איכסל הפסידה 4:3 לנועלת הטבלה, הפועל כפר שלם, בית”ר תל אביב/בת ים גברה 0:2 על הפועל רמת השרון ועלתה למקום השלישי, הפועל עפולה ניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון, סקציה נס ציונה גברה 0:1 על הפועל פתח תקווה שירדה אל מתחת לקו האדום, הפועל רעננה גברה 0:1 על אחי נצרת והפועל עכו ומ.ס כפר קאסם נפרדו ב-0:0.

הפועל ירושלים – הפועל אום אל פאחם 0:0

מוליכת הטבלה הלוהטת של זיו אריה אמנם נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והפער שלה מהפועל נוף הגליל השנייה ירד לנקודה אחת בלבד, אך שמרה על הפסגה עם משחק 14 ברציפות ללא הפסד והגדילה על הדרך את הפער מהמקום השלישי, בו ניצבת כעת בית”ר תל אביב/בת ים, ל-5 נקודות. מנגד, החבורה של מוטי איוניר רשמה תיקו רביעי ברציפות וכמו כן, השלימה משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון, כאשר על אף שהפעם מדובר בנקודה טובה מול יריבה עדיפה, נותרה במרחק 4 נקודות מהמקום השמיני, אשר מוביל לפלייאוף העליון.

בן מיזן מול יעקב אבבה (אורן בן חקון)בן מיזן מול יעקב אבבה (אורן בן חקון)
זיו אריה (אורן בן חקון)זיו אריה (אורן בן חקון)
שחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)שחקני הפועל ירושלים (אורן בן חקון)

הפועל רמת גן – הפועל נוף הגליל 1:0

אחרי שני הפסדים רצופים שהשלימו רצף של לא פחות מארבעה משחקים ללא ניצחון, החבורה הצפונית של ירון הוכנבוים חזרה למסלול הניצחונות, צימקה את הפער מהפועל ירושלים המוליכה לנקודה אחת בלבד והגדילה את הפער מהמקום השלישי ל-4 נקודות. מנגד, האורדונים של עופר טסלפפה ספגו הפסד שלישי ברציפות ומדורגים במקום השמיני בזכות הפרש שערים בלבד.

יבגני ברקמן מול שחר הירש (נעם מורנו)יבגני ברקמן מול שחר הירש (נעם מורנו)

דקה 80, הפועל נוף הגליל עלתה ליתרון 0:1: עודד צ’וקול ביצע מבצע אישי יפה ובעט ממרחק 13 מטרים כדור אלכסוני חד ושטוח שהכניע את טל בומשטיין.

שחקני נוף הגליל חוגגים עם עודד צ'וקול (נעם מורנו)שחקני נוף הגליל חוגגים עם עודד צ'וקול (נעם מורנו)
עודד צ'וקול חוגג (נעם מורנו)עודד צ'וקול חוגג (נעם מורנו)
עודד צ'וקול ומוטי מלכה חוגגים (נעם מורנו)עודד צ'וקול ומוטי מלכה חוגגים (נעם מורנו)

הפועל איכסל – הפועל כפר שלם 4:3

החבורה הכתומה של עומר פרץ המשיכה במגמת השיפור עם ניצחון אדיר שהשלים משחק רביעי ברציפות ללא הפסד ועל אף שהיא נותרה במקום האחרון, היא מחזיקה כעת ב-17 נקודות, אותו מספר נקודות כמו הפועל פתח תקווה ומ.ס כפר קאסם. מנגד, החבורה של אלירן חודדה, שהגיע חסרה בעקבות מכת הקורונה שפקדה את הקבוצה, איבדה את המקום השלישי והשלימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

עומר פרץ (שחר גרוס)עומר פרץ (שחר גרוס)

דקה 28, הפועל איכסל עלתה ליתרון 0:1: חוליו סזאר ניצל טעות מזעזעת של גולן אלקסלסי, שהחליק, וממרחק שבעה מטרים בעט לפינה הימנית.

דקה 39, הפועל כפר שלם השוותה ל-1:1: ירין אברהם הגיע ראשון לקרן שהוגבהה לעברו מצד שמאל ונגח ממרחק שמונה מטרים לפינה השמאלית.

דקה 52, הפועל כפר שלם עלתה ליתרון 1:2: המהפך הושלם. נועלת הטבלה זכתה לפנדל, אותו ניצל מייקל אולהה עד תום בבעיטה לפינה הימנית.

דקה 53, הפועל כפר שלם עלתה ליתרון 1:3: מייקל אולהה הגיע ראשון לכדור ארוך ושלח מסירת רוחב משמאל לבוריס זיא יוהו, שדחק מקרוב לרשת.

דקה 59, הפועל כפר שלם עלתה ליתרון 1:4: מייקל אולהה הגיע ראשון לכדור ארוך נוסף שנשלח לעברו והקפיץ בנגיעה נהדרת לאליאור סיידר, שמול שער ריק גלגל מקרוב לרשת.

דקה 85, הפועל איכסל צימקה ל-4:2: הארון שפסו התרומם בצורה נהדרת לקרן שהוגבהה מצד שמאל ונגח ממרחק 7 מטרים לרשת.

דקה 96, הפועל איכסל צימקה ל-4:3: נגיחה לקורה הימנית ניתזה לגבו של שוער כפר שלם גולן אלקסלסי, שכבש שער עצמי, שלא מנע מנועלת הטבלה את הניצחון.

הפועל רמת השרון – בית”ר תל אביב/בת ים 2:0

החבורה של עמיר נוסבאום הצליחה לשים את האכזבה מה-2:2 מול הפועל ראשון לציון מאחוריה, השלימה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד וטיפסה למקום השלישי בטבלה, במרחק 4 נקודות בלבד מהפועל נוף הגליל שבמקום השני. מנגד, יגאל אנטבי ושחקניו נעצרו אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד וירדו למקום החמישי בטבלה. 

עמיר נוסבאום (חגי מיכאלי)עמיר נוסבאום (חגי מיכאלי)

דקה 50, בית”ר תל אביב/בת ים עלתה ליתרון 0:1: רואן לנקסטר הגיע ראשון לכדור ארוך שנשלח לעברו ובעט בצורה נהדרת ממרחק 12 מטרים לפינה הימנית.

דקה 75, בית”ר תל אביב /בת ים עלתה ליתרון 0:2: אמיר ברקוביץ’ ביצע מבצע אישי נפלא והכניס כדור עומק ליניב מזרחי, שבעט בצורה נהדרת ממרחק 15 מטרים לפינה הימנית.

הפועל ראשון לציון – הפועל עפולה 1:0

אחרי שסיימו את כל ארבעת משחקיהם האחרונים בתיקו, הכתומים של איסמעיל עאמר השלימו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, נעצרו אחרי תשעה משחקים רצופים ללא הפסד ומדורגים במקום השביעי, במרחק של 2 נקודות בלבד מהפועל עכו שבמקום התשיעי. מנגד, החבורה של רומן זולו התאוששה אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ורחוקה כעת 3 נקודות בלבד מהפועל רמת גן שבמקום השמיני, אשר מוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. 

רומן זולו (עמרי שטיין)רומן זולו (עמרי שטיין)

דקה 83, הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:1: קווין ריינשטיין בעט בעוצמה ממרחק 25 מטרים, רון שושן הדף בצורה רעה ואלון בוזורגי עט על הכדור החוזר ונגח ממרחק חמישה מטרים לרשת.

סקציה נס ציונה – הפועל פתח תקווה 0:1

החבורה הכתומה של אורי גוטמן יצאה לדרך חדשה אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ועלתה למקום השישי בטבלה, תוך שהיא מחזיקה בשני משחקים חסרים. מנגד, המלאבסים של חיים שאבו נעצרו אחרי שני משחקים רצופים ללא הפסד וירדו שוב אל מתחת לקו האדום עם 17 נקודות, בדיוק כמו להפועל כפר שלם האחרונה ומ.ס כפר קאסם שעלתה למקום ה-14.

אורי גוטמן (חגי מיכאלי)אורי גוטמן (חגי מיכאלי)

דקה 90, סקציה נס ציונה עלתה ליתרון 0:1: עלא ג’אפר העביר כדור רוחב מצד ימין ומצא את עידו דוידוב, שבעט בנגיעה ממרחק עשרה מטרים לפינה השמאלית.

משחקים נוספים

אחי נצרת – הפועל רעננה 1:0
כבש להפועל רעננה:
אמרי וולשמן (62)

הפועל עכו – מ.ס כפר קאסם 0:0
אלי כהן
מאמן עכו אמר בסיום: ״משחק לא טוב שלנו ואני לא מבין למה. פתחתי עם עומר ומהראן על מנת לתת עומק בהתקפה, וכדי שננסה להשתלט על המשחק ולהכתיב את הקצב. אולי המזג האוויר השפיע על השחקנים, אבל גם במצבים כאלה נצטרך להביא איכויות כדי שנוכל להגיע למצבים שלנו וגם להכריע. לקראת בית”ר בגביע? נלך הביתה היום, והחל ממחר נתחיל להתכונן. יש לנו מספיק זמן להכין את הקבוצה ואני מאמין שנבוא מוכנים״.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */