יום ראשון, 29.09.2024 שעה 01:09

מדהים: חיים גוזלי הביס לוחם הצעיר ממנו בעשור

בלתי נגמר: הלוחם בן ה-47 ניצח בקרב אגרוף ללא כפפות את ג'ון מקאליסטר בסיבוב השני בנוקאאוט: "הוכחתי שלגיל אין משמעות, אני גאה לייצג את ישראל"

|
קרב גוזלי מקאליסטר. (קרדיט ארגון ה- BKFC)
קרב גוזלי מקאליסטר. (קרדיט ארגון ה- BKFC)

חיים גוזלי ממשיך לגרוף ניצחונות גם בגיל 47. היום (שבת) לפנות בוקר גוזלי המוכר כ"באטמן הישראלי" הביס בנוקאאוט את יריבו ג’ון מקאליסטר בסיבוב השני ב-"נאקלמאניה 16", של התאחדות BKFC) Bare Knuckle Fighting Championship).

גוזלי נענה לאתגר שניצב בפניו – תחרות אגרוף ללא כפפות שנוסדה בארצות הברית ב-2018. הלוחם עלה בטמפה פלורידה להתחרות מול מתאגרף ולוחם MMA ותיק, וגרף את הניצחון במשקל כבד קל (עד 93 ק"ג) למרות שהיריב צעיר ממנו בעשור. 

קרב גוזלי מקאליסטר. (קרדיט ארגון ה- BKFC )קרב גוזלי מקאליסטר. (קרדיט ארגון ה- BKFC )

בסיבוב ראשון מקאליסטר עלה לקרב מאוד אגרסיבי ונראה כי שולט במתרחש, אולם בסיבוב השני גוזלי כבר הגיע מוכן, ובמכת אגרוף ימין שלח את מקאליסטר אל המזרן. לאחר תום הספירה ומיד כשמקאליסטר התרומם, מכות אגרוף נוספות של גוזלי הכריעו את הקרב בנוקאאוט והוא הוכרז כמנצח.

מזה 3 שבועות נמצא גוזלי במחנה אימונים בארה"ב על מנת להתכונן לקרב. ההחלטה להתחרות בתחרות ה-BKFC הגיעה לאחר שנאלץ עם פרוץ הקורונה לסגור את חברת ההפקה בבעלותו ולשלוח את מאות עובדיו הביתה. גוזלי שהכריז על פרישה לפני כשנה, חזר להתחרות בקרב אח באוקטובר האחרון והשיג את התואר העולמי במשקל עד 85 ק"ג מטעם התאחדות REF באוקראינה. הפעם עשה זאת שוב במסגרת האגרוף ללא כפפות מול עשרות מיליוני צופים ברחבי העולם. 

לאחר הנוקאאוט. (צילום יחצ)לאחר הנוקאאוט. (צילום יחצ)

חיים גוזלי אמר: "היה מאוד לא קל, חשבתי לרגע שנגמר הקרב אבל בזכות המאמן שלי חזי חזרתי לסיבוב השני מוכן והוכחתי שלגיל אין שום משמעות. אני כבר כמה שעות אחרי וקשה להירגע. אני גאה לייצג את ישראל גם הפעם ולהביא שוב זכייה כלוחם ישראלי ולהוכיח שכל מה שרוצים אפשר להגשים ולא משנה בן כמה אתה ומול מי אתה עומד".  

אינטר מנצחת ועוברת, זמנית, את מילאן
אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */