יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:42

האנטר הורחק, יאניס: חלק צריכים לשנות מנטליות

סנטר מכבי התפרץ לעבר השופטים ב-79:70 לגלבוע/גליל ("כמה אתם עוד תתנו לו לרכב עליי"), והורחק, ווילבקין סיפק עקיצה. המאמן: "שיעור חשוב עבורנו"

|
אות'לו האנטר (איציק בלניצקי)
אות'לו האנטר (איציק בלניצקי)

אות’לו האנטר, סנטר מכבי תל אביב, זעם על צוות השיפוט היום (שישי) במהלך הרבע הרביעי מול גלבוע/גליל, והורחק מהמשחק בעבירה טכנית, לאחר שנשמע צועק לעבר השופטים שוב ושוב.

האנטר כעס ואמר לצוות השיפוט: “כמה זמן אתם עוד תתנו לו לרכב עליי, זה פשוט שטויות”, כאשר הוא חוזר על זה שוב ושוב בטרם ספג הרחקה לחדר ההלבשה תוך שהוא נראה עצבני במשחק שהסתיים בהפסד של האלופה 79:70 לגלבוע/גליל. סקוטי ווילבקין, שלא שיחק, עקץ כשהעלה סרטון מהמשחק ובו נצפה האנטר נתפס עוד לפני שהתפרץ על השופטים וכתב: “אין מה לראות כאן”.

ספרופולוס: "צריכים ללמוד מהמשחק הזה"

יאניס ספרופולוס אמר: “אני רוצה לברך את גלבוע/גליל על הניצחון שלהם ואיך ששיחקו. מהרגע האחרון הם הראו שרוצים לנצח והוכיחו את זה לאורך המשחק. הגנתית במחצית הראשונה לא היינו מספיק טובים, בהתקפה לא היינו חדים כל המשחק. לא שיחקנו בצורה מאוחדת, זה שיעור חשוב עבורנו וצריכים ללמוד מזה למשחקים הבאים. נצטרך להיראות אחרת ממה שעשינו הפעם, נשפר את הטעויות. חלק מהשחקנים צריכים לשנות את המנטליות”.

אות'לו האנטר (איציק בלניצקי)אות'לו האנטר (איציק בלניצקי)

מאמן המנצחת, אבישי גורדון, אמר: “אני שמח מאוד. הדבר הכי חשוב זה איך שנראנו במשחק ההגנה ושפת הגוף שלנו, ברגע שכולם נרתמים אז קוראים דברים טובים ועושים ניצחונות כאלה”.

החיקוי של מסי הוא אחד המדוייקים שתראו
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */