יום חמישי, 10.10.2024 שעה 18:22

ועדת האיתור החליטה: רוטנשטיינר ימשיך כמאמן

למרות הכישלון, הוועדה בה חברים אורן חסון, אוחנה, אלי כהן ושינו זוארץ (שהתנגד למינוי), קבעה שהאוסטרי יוביל את הנבחרת גם במוקדמות מונדיאל 2022

|
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)
וילי רוטנשטיינר (רדאד ג'בארה)

למרות הכישלון בפלייאוף העלייה ליורו והקמפיין המאכזב בליגת האומות, ועדת האיתור בהתאחדות לכדורגל קבעה בתום ישיבה היום (שני) כי וילי רוטנשטיינר יישאר בתפקידו וימשיך לאמן את נבחרת ישראל גם במוקדמות מונדיאל 2022.

האוסטרי, שהובא בכלל כמנהל טכני ותחילה קבעו כי לא יאמן את הנבחרת בזמן שזה היה החלום שלו, הפך למאמן זמני אחרי סיום דרכו של אנדי הרצוג וכעת ממשיך בתפקידו ומקבל פרס על אף העובדה שלא הצליח על הקווים.

וילי רוטנשטיינר (איציק בלניצקי)וילי רוטנשטיינר (איציק בלניצקי)

ועדת האיתור כוללת את יו”ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה, אלי כהן “השריף” ושינו זוארץ, כאשר האחרון התנגד למינוי של האוסטרי למאמן וסבר כי הוא צריך להמשיך כמנהל טכני ולא להיות על הקווים.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, אמר: "אני מודה לחברי הוועדה על הזמן שהשקיעו ועל הדיונים הענייניים, המקצועיים והמפרים. וילי רוטנשטיינר הרשים אותנו בתקופה בה אימן את נבחרת ישראל במשחק פלייאוף ליגת האומות בו הפסדנו בדו קרב פנדלים לסקוטלנד ובמשחקי הנבחרת בליגת האומות בדרג ב'. סגנון המשחק של הנבחרת, האימונים המוקפדים, החיבור לשחקנים וכמובן העובדה שנמשיך להיות חלק מדרג ב' המאתגר – כל אלה עומדים לזכותו”.

“אנחנו מאמינים כי הוא האדם הנכון להוביל את הנבחרת בטורניר מוקדמות מונדיאל 2022, לחזק את חילופי המשמרות בסגל, להמשיך בכדורגל יוזם ולקדם את הנבחרת בדירוג העולמי. ביום חמישי הקרוב נביא בפני הנהלת ההתאחדות לכדורגל את המלצתנו למנות את רוטנשטיינר למאמן הנבחרת ונאחל לו ולנו כבר עתה הצלחה".
 

תגובות הפועל ת"א לאחר התבוסה לב"ש
אסור לפספס
נגןאת אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
את אח של אנדריק מתחבא בשטיח כבר ראיתם?
נגןצ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
צ'אבי אלונסו בוחר: אינייסטה או זידאן?
נגןמצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
מצא שיטה מגעילה לבזבז עוד זמן במשחק
נגןעכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
עכשיו למכירה: הבית שהיה שייך לכריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */